Lue keskustelun säännöt.
Kokemuksia ala-asteesta Vantaalla?
31.07.2015 |
Hei! Lapsemme lähestyy kouluikää ja mietimme asunnonvaihtoa Vantaan sisällä. Onko kenelläkään tietoa, onko tuossa Kulomäen koulussa mukava ilmapiiri, hyvät opettajat ja opetustilat jne? Kiitos!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla