Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rv 22 ja liikkeet ei tunnu?

Vierailija
25.07.2015 |

Onko syytä huoleen jos liikkeitä ei ole tuntunut enää moneen päivään? Dopplerilla kuunnellessa sydänäänet kuuluu mutta mitään ei tunnu. Onko normaalia vai tuntuuko muilla jo selkeästi näillä viikoilla? Ultra vasta ensi viikon perjantaina..

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin todella huolissani 

Vierailija
2/10 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sydänäänet ok niin kaikki luultavasti on ok. Vauva on voinut kääntyä sellaiseen asentoon, ettet tunne liikkeitä. Ota rennosti :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 14:53"]

Jos sydänäänet ok niin kaikki luultavasti on ok. Vauva on voinut kääntyä sellaiseen asentoon, ettet tunne liikkeitä. Ota rennosti :)

[/quote]

Kiitos! Yritän, vaikka helppoa se ei ole. Huolettaa, että pienelle on käynyt huonosti :(

ap

Vierailija
4/10 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas sanon samaa mitä nykyään en voi omien ikävien kokemusten perusteella tarpeeksi toitottaa. Käykää rakkaat ihmiset aina tarkistamassa asia, että kaikki on hyvin jos tuntuu oudolta tai erilaiselta.

Vierailija
5/10 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 15:01"]

Ja taas sanon samaa mitä nykyään en voi omien ikävien kokemusten perusteella tarpeeksi toitottaa. Käykää rakkaat ihmiset aina tarkistamassa asia, että kaikki on hyvin jos tuntuu oudolta tai erilaiselta.

[/quote]

Soitin jo neuvolaan ja sieltä sanottiin että ei saa ultraan aikaa ennen ensi perjantaita, joten vaihtoehtoja ei juurikaan ole. Pakko odottaa..

ap

Vierailija
6/10 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 15:03"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 15:01"]

Ja taas sanon samaa mitä nykyään en voi omien ikävien kokemusten perusteella tarpeeksi toitottaa. Käykää rakkaat ihmiset aina tarkistamassa asia, että kaikki on hyvin jos tuntuu oudolta tai erilaiselta.

[/quote]

Soitin jo neuvolaan ja sieltä sanottiin että ei saa ultraan aikaa ennen ensi perjantaita, joten vaihtoehtoja ei juurikaan ole. Pakko odottaa..

ap
[/quote]

Mene yksityiselle ultraan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 15:03"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 15:01"]

Ja taas sanon samaa mitä nykyään en voi omien ikävien kokemusten perusteella tarpeeksi toitottaa. Käykää rakkaat ihmiset aina tarkistamassa asia, että kaikki on hyvin jos tuntuu oudolta tai erilaiselta.

[/quote]

Soitin jo neuvolaan ja sieltä sanottiin että ei saa ultraan aikaa ennen ensi perjantaita, joten vaihtoehtoja ei juurikaan ole. Pakko odottaa..

ap
[/quote]

Soititko siis polille ensin?

Vierailija
8/10 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa vaiheessa on ihan normaalia, että liikkeet ei tunnu, mutta kannattaa nyt soittaa äitipolille/synnytyssaliin (kummassa teillä on päivystys) ja kysellä sieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 15:09"]Tuossa vaiheessa on ihan normaalia, että liikkeet ei tunnu, mutta kannattaa nyt soittaa äitipolille/synnytyssaliin (kummassa teillä on päivystys) ja kysellä sieltä.
[/quote]
Nimenomaan.

Vierailija
10/10 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee asialle jotain!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi