Rv 22 ja liikkeet ei tunnu?
Onko syytä huoleen jos liikkeitä ei ole tuntunut enää moneen päivään? Dopplerilla kuunnellessa sydänäänet kuuluu mutta mitään ei tunnu. Onko normaalia vai tuntuuko muilla jo selkeästi näillä viikoilla? Ultra vasta ensi viikon perjantaina..
Kommentit (10)
Jos sydänäänet ok niin kaikki luultavasti on ok. Vauva on voinut kääntyä sellaiseen asentoon, ettet tunne liikkeitä. Ota rennosti :)
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 14:53"]
Jos sydänäänet ok niin kaikki luultavasti on ok. Vauva on voinut kääntyä sellaiseen asentoon, ettet tunne liikkeitä. Ota rennosti :)
[/quote]
Kiitos! Yritän, vaikka helppoa se ei ole. Huolettaa, että pienelle on käynyt huonosti :(
ap
Ja taas sanon samaa mitä nykyään en voi omien ikävien kokemusten perusteella tarpeeksi toitottaa. Käykää rakkaat ihmiset aina tarkistamassa asia, että kaikki on hyvin jos tuntuu oudolta tai erilaiselta.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 15:01"]
Ja taas sanon samaa mitä nykyään en voi omien ikävien kokemusten perusteella tarpeeksi toitottaa. Käykää rakkaat ihmiset aina tarkistamassa asia, että kaikki on hyvin jos tuntuu oudolta tai erilaiselta.
[/quote]
Soitin jo neuvolaan ja sieltä sanottiin että ei saa ultraan aikaa ennen ensi perjantaita, joten vaihtoehtoja ei juurikaan ole. Pakko odottaa..
ap
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 15:03"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 15:01"]
Ja taas sanon samaa mitä nykyään en voi omien ikävien kokemusten perusteella tarpeeksi toitottaa. Käykää rakkaat ihmiset aina tarkistamassa asia, että kaikki on hyvin jos tuntuu oudolta tai erilaiselta.
[/quote]
Soitin jo neuvolaan ja sieltä sanottiin että ei saa ultraan aikaa ennen ensi perjantaita, joten vaihtoehtoja ei juurikaan ole. Pakko odottaa..
ap
[/quote]
Mene yksityiselle ultraan
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 15:03"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 15:01"]
Ja taas sanon samaa mitä nykyään en voi omien ikävien kokemusten perusteella tarpeeksi toitottaa. Käykää rakkaat ihmiset aina tarkistamassa asia, että kaikki on hyvin jos tuntuu oudolta tai erilaiselta.
[/quote]
Soitin jo neuvolaan ja sieltä sanottiin että ei saa ultraan aikaa ennen ensi perjantaita, joten vaihtoehtoja ei juurikaan ole. Pakko odottaa..
ap
[/quote]
Soititko siis polille ensin?
Tuossa vaiheessa on ihan normaalia, että liikkeet ei tunnu, mutta kannattaa nyt soittaa äitipolille/synnytyssaliin (kummassa teillä on päivystys) ja kysellä sieltä.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 15:09"]Tuossa vaiheessa on ihan normaalia, että liikkeet ei tunnu, mutta kannattaa nyt soittaa äitipolille/synnytyssaliin (kummassa teillä on päivystys) ja kysellä sieltä.
[/quote]
Nimenomaan.
olisin todella huolissani