Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miten haluat laihduttaa?
31.07.2015 |
Syömällä paljon huonoa ruokaa, vai syömällä vähän hyvää ruokaa?
Ts. Kumpi on tärkeämpää: määrä vai laatu?
Kommentit (5)
Mitä on huono ruoka? Mun mielestä huonoa ruokaa on pizza pizza, hampurilaiset ym. rasvainen pikamättö.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Pizza ja hampurilaiset voivat olla osa hyvää ruokavaliota.
Porkkanat ja salaatinkerä voivat olla osa huonoa ruokavaliota.
Ei ole huonoja ruokia eikä hyvä ruokia paitsi jos keskustellaan subjektiivisista makukokemuksista.
Kehonpainon muutoksen suhteen merkitystä on lähinnä valittujen ruokien energiasisällöllä ja ruuan määrällä.
Kehonkoostmuksen muutoksen ja yleisen terveydentilan suhteen merkitystä on myös makroravinnejakaumalla ja mikroraviinepitoisuuksilla.
Alue: Aihe vapaa
Määrä ja liikkuminen. Salaattia ja salille. 6 on kadonnut. 6 jäljellä.