Lue keskustelun säännöt.
Todella läski olo!
25.07.2015 |
Kaduttaa syöminen! Mä kirjoitan nyt tähän ketjuun joka päivä viikon ajan, olenko syönyt terveellisesti.
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kotona näytän hyvältä lähtiessä, mut esim äsken näin itseni kaupan valvontakuvassa, perus plösö suomiämmä.