Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä näistä tuplista?Kellään kokemusta?

Vierailija
04.04.2006 |

Vaikuttavat meille hyviltä ja melkein olenkin jo tilauksen tehnyt mutta vielä päätin kysellä onko kellään kokemuksia, ja jos on niin millaisia.



Edullisetkin ovat.





http : // www. babyshop. fi / product _ details. php?p = 209





Eli välit siis pois

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäset lapset niissä tulee istumaan? Ei nimittäin näytä istuinosa kovin suurelta esim. 2-3- vuotiaalle esikoiselle ja vauvalle?

Varsinkaan talvivaatteissa...



Kolmipyöräsistä rattaista ei oo kokemusta, mutta itellä on vanhahkot emmaljungan tuplat ja vaikka ne on rohmut, niin mukavasti 1- ja 3- vuotiaat siinä vierekkäin istuu.



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi