Lue keskustelun säännöt.
Mitä mieltä näistä tuplista?Kellään kokemusta?
04.04.2006 |
Vaikuttavat meille hyviltä ja melkein olenkin jo tilauksen tehnyt mutta vielä päätin kysellä onko kellään kokemuksia, ja jos on niin millaisia.
Edullisetkin ovat.
http : // www. babyshop. fi / product _ details. php?p = 209
Eli välit siis pois
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minkä ikäset lapset niissä tulee istumaan? Ei nimittäin näytä istuinosa kovin suurelta esim. 2-3- vuotiaalle esikoiselle ja vauvalle?
Varsinkaan talvivaatteissa...
Kolmipyöräsistä rattaista ei oo kokemusta, mutta itellä on vanhahkot emmaljungan tuplat ja vaikka ne on rohmut, niin mukavasti 1- ja 3- vuotiaat siinä vierekkäin istuu.