Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni sanoo olevansa frayseksuaali ja siksi minun pitäisi hyväksyä avoin suhde

Vierailija
24.06.2026 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit avata suhteen kokonaan lopettamalla sen omalta puoleltasi.

Vierailija
2/10 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä! Taas keksitty uusi nimitys pettämiselle. "En mä pettänyt. Mä olen fray-seksuaali."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen spray-seksuaali sinkoan sitä sinne sun tänne.

Vierailija
4/10 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai. Mutta miehesi on myös hyväksyttävä jos sinä olet aseksuaali tai vaikka sellainen seksuaali, että panet kaikkea muuta kuin miestäsi. Samat säännöt kaikille.

Vierailija
5/10 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit avata suhteen kokonaan lopettamalla sen omalta puoleltasi.

Minä ole bibabuseksuaali ja se tarkoittaa stiä että seksuaalisuuteni vaihtuu joka päivä ja joskus joka sekunti. Koita kestää mies. Niin joo ja sitten olen lompsaseksuaali, vain tuhatlappusten heiluttelu edessäni kiihottaa minua.

Vierailija
6/10 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kiihotun myös siitä, että näen palleja leikkuroitavan erilaisilla välineillä keittiöveitsistä pillereihin. Minulla on sellainen kinkki. Sitten kun pallit ovat leikattu niin mietin otanko siemenen leikatuista palleista vai en. Yleensä en. Kivaa tämä nykyaika kun kaikenlaiset perversiot hyväksytään.

Vierailija
7/10 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten kiihotun myös siitä, että näen palleja leikkuroitavan erilaisilla välineillä keittiöveitsistä pillereihin. Minulla on sellainen kinkki. Sitten kun pallit ovat leikattu niin mietin otanko siemenen leikatuista palleista vai en. Yleensä en. Kivaa tämä nykyaika kun kaikenlaiset perversiot hyväksytään.

Kunnioittakaa seksuaalisuuttani. Seuraavaksi perustan tälle kinkille järjestön, luon symbolin, teen kultin ja lähden levittämään tätä pallisilppukulttia lapsiinne. Sen lisäksi tietysti että rekrytoin aktiivisesti uhr..siis tarkoitan seksuaalikumppaneita.

Vierailija
8/10 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraava osa kulttiani on että jos mies vinkuu kun harjoitan seksuaalisuuttani, poistetaan kielikin.

Vierailija
9/10 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap oppinut uuden termin Iltalehteä lukiessaan ja hetihän sitä on tänne viljeltävä :D

Vierailija
10/10 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa pinnallisuudelta. Heti kun suhde syvenee ja luonne tulee mukaan, lopahtaa kiinnostus.

Frayseksuaali on siis kiinnostunut ihmisistä pelkästään seksiobjekteina, eikä halua tutustua lähemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän