Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Hobby Hall ja Anttila ei kolahda?

Vierailija
04.04.2006 |


Olen ennakkoluuloton vaatteiden ja tavaroiden ostaja ja ostan lähes kaikkialta missä on kivannäköistä tavaraa myynnissä tavaratalot mukaanlukien. Kuitenkin Hobby Hallista ja Anttilasta (siis tavallisesta, ei Kodin Ykkösestä) ei tee koskaan mieli ostaa mitään. Jotenkin ihmeellisen näköistä tavaraa myynnissä, huonosti istuvia vaatteita, rumanvärisiä vaatteita, halvan oloista tavaraa. Citymarketkin on siinä rajalla löytääkö sieltä mitään, sen sijaan jostakin Prismasta olen ostanut vaikka mitä.



Jotenkin vain kiinnostavaa, että toisissa ketjuissa ei tunnu oikein koskaan olevan myynnissä mitään mitä tekisi mieli ostaa ja toisissa on vaikka mitä. Suosikkejani on ruotsalaisketjut (ruotsalaiset vaate/sisustusketjut + Ikea)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

urheiluvaatteita on tullut tilattua hobby hallista mut muuten ei.

Vierailija
2/3 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi kiesus taas! =DD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


Anttila on taas halvanoloinen, vaikka ei olisi edes niin halpa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan