Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa te, jotka ootte tullu uudestaan raskaaksi,

Vierailija
29.03.2006 |

ennen kuin kuukautiset ehtivät synnytyksen jälkeen alkaa. Miten ootte toiminu? Ultrattiinko jo ekan neuvolan yhteydessä vai arveltiinko noin viikot sydänäänten mukaan?



Soitan kyllä neuvolaan, mutta tänään se ei enään ole auki. Haluan kuulla muiden kokemuksia...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö paikalla ole ketään kätilöä tai muuta ammatti-ihmistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä