Lue keskustelun säännöt.
Kertokaa te, jotka ootte tullu uudestaan raskaaksi,
29.03.2006 |
ennen kuin kuukautiset ehtivät synnytyksen jälkeen alkaa. Miten ootte toiminu? Ultrattiinko jo ekan neuvolan yhteydessä vai arveltiinko noin viikot sydänäänten mukaan?
Soitan kyllä neuvolaan, mutta tänään se ei enään ole auki. Haluan kuulla muiden kokemuksia...
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eikö paikalla ole ketään kätilöä tai muuta ammatti-ihmistä?