Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystäväni juo kehoituksestani huolimatta pepsi maxia raskaana =(

Vierailija
04.06.2009 |

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi koet että asia kuuluu sinulle?

Vierailija
2/45 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikait siinä pepsissä sitä kofeiiniä niin paljon ole?! Vai juoko monta litraa päivässä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

join kaikkien kolmen raskauden aikana light limppareita eikä noissa lapsissa ole mitään vikaa ilmennyt asian takia.

Vierailija
4/45 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

join Olvin Cola Lightia ku ei kahvia voinut... En tietenkään älyttömiä määriä.

Vierailija
5/45 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta odotahan kun joku vetää Pepsiä! Sitä syntistä juomaa...

Vierailija
6/45 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huu....

Vierailija
7/45 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että saa saman määrän kofeiinia kuin kupillisessa kahvia.

Oot ihan hakoteillä, ei kai se kaveris kuutta litraa kolaa päivässä juo ?

Vierailija
8/45 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä saa jatkuvasti kuulla, että kannattaakohan tuota nyt juoda, ei ole vauvalle hyväksi. En juo kahvia ollenkaan, enkä Pepsi Maxiakaan litratolkulla, ja 1,5 litraa Pepsi Maxia vastaa kofeiinimäärältään n. kolmea kahvikupillista, joten onpa vaarallista...

Vierailija
9/45 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pepsi maxin juoja ja kysyin sitä raskaana ollessani lääkäriltä. Hän sanoi, että päivittäinen raja on jotain 3 litraa päivässä.

Vierailija
10/45 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://fi.wikinews.org/wiki/Kofeiini_tuplaa_keskenmenon_riskin

Pienenpikin määrä nostaa keskenmenoriskiä

http://www.tiede.fi/uutiset/uutinen.php?id=3212

0,5 l kolajuomaa sisältää noin 100 mg kofeiinia eli kahvikupillisen.

Vierailija
11/45 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

maketusainetta. PepsiMax sisältää mm.aspartaamia (jota voi raskauden aikana syödä)ei kiellettyä sukraloosia

Vierailija
12/45 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta muakin tuli eräs läheinen ripittämään kynsilakan käytöstä raskausaikana. Kun siitä erittyy kemikaaleja vereen. :)

Vierailija
13/45 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin muutama viikko sitten raskaana ja join pari Red Bullia päivässä 2-3 päivän ajan sekä Finrexin flunssalääkettä. Ja sain keskenmenon:( Viikkoja oli vasta 3. Kävi kyllä mielessä noita ottaessani. En tiiä liittyykö tuo verenpaineeseen tuo kofeiini ja keskenmenoriski. Minulla oli verenpaine aika korkea olosta päätellen, muutama päivä keskenmenon jälkeen mittautin sen ja oli silloinkin korkea. Noh, uusi yritys, eikä enää kofeiinia.

http://fi.wikinews.org/wiki/Kofeiini_tuplaa_keskenmenon_riskin

Pienenpikin määrä nostaa keskenmenoriskiä

http://www.tiede.fi/uutiset/uutinen.php?id=3212

0,5 l kolajuomaa sisältää noin 100 mg kofeiinia eli kahvikupillisen.

Vierailija
14/45 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko joku todistaa, että PepesiMaxin takia lapsesta tulee jotekin pimpo. Ite en juo kahvia tai teetä lainkaan ja viikonloppuisin multa kuluu se kaksi pulloa Maxia pe-su.

Olen täysin absolutisti ja jotain tekee kuitenkin mieli, kun muillakin vahvempia juomia. Siis jos nyt oon paksuna niin pitääkö mun mennä tekeen abortti tän takia?!!

Vierailija
15/45 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän lukee siinä purkin kyljessä!

Vierailija
16/45 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos tiesit, miksi joit Red Bullia, otit Finrexiniä jne? Ne nyt ei liity PEPSIIN mitenkään.

Vierailija
17/45 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskenmenoriskiä. Noin 200 mg päivässä lisää riskiä kaksinkertaiseksi, alle 200 mg nostaa sekin riskiä noin 40 %. Sinä saat noista kahdesta pullosta (jos 1,5 l) 360 mg.

Voiko joku todistaa, että PepesiMaxin takia lapsesta tulee jotekin pimpo. Ite en juo kahvia tai teetä lainkaan ja viikonloppuisin multa kuluu se kaksi pulloa Maxia pe-su.

Olen täysin absolutisti ja jotain tekee kuitenkin mieli, kun muillakin vahvempia juomia. Siis jos nyt oon paksuna niin pitääkö mun mennä tekeen abortti tän takia?!!

Vierailija
18/45 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin kolme lastani (7,6,3) ovat elävä todiste, että pepsi maxia voi juoda. Olen juonut pepsi maxia tai muita light-juomia vuositolkulla ennen raskautta, raskauden aikana ja raskauden jälkeen. Ihan terveitä lapsia meillä on. Ja Yhdysvalloissa sitä vasta juodaankin! Joten jos ap oikeasti olet sanonut jotain odottavalle ystävällesi pepsin juomisesta, olet törppö. Jos sinä juot vain vattumehua raskaana, ei kaikkien tarvitse olla kuin sinä.

Vierailija
19/45 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat molemmat raskausaikana kiellettyjä. Jos tietää olevansa raskaana, ei kai juo niitä? Mutta mistä ihmeestä 19 tiesi olevansa raskaana vkolla 3?

Vierailija
20/45 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joi raskauksien aikana ja imettäeesä, ja silti sai kuusi tervettä lasta, eikä yhtään keskenmenoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi