Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita jotka ovat liian vanhoja ymmärtämään nykymenoa?

Vierailija
12.05.2024 |

Olen "vasta" 52v mutta en vaan pysty ymmärtämään nykymenoa: nonbinääri sukupuoli, hamasin tukeminen, rajat auki-porukla, kotona makaavat, median vasemmistolaisuus, ääretön suvaitsevaisuus jne.

Suomessa ei ole enää perinteisille perhearvoille kysyntää, sääli 

Kommentit (93)

Vierailija
1/93 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule jos sinä et ole mitään noista edellä mainituista niin se ei elämääsi silloin mitenkään vaikuta. Minulla on tuolla yhdessä huoneessa nukkumassa yksi joka ei tiedä onko kurkku vain omena ja se vaikuttaa tasan  0% meidän perheen arkeen ja elämään. Silti on kouluun mentävä, ammatti hankittava ja töitä tehtävä elääkseen.

Vierailija
2/93 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samanikäinen ja sun vastakohta - joten ei tipu ymmärrystä pätkääkään, sori siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/93 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samanikäinen ja sun vastakohta - joten ei tipu ymmärrystä pätkääkään, sori siitä.

Veikkaan että sinulla on lyhyeksi kynitty tukka ja äänestät vihreitä?

Vierailija
4/93 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyky yhteiskunta tuhoutuu omaan "älykkyyteensä" kovaa vauhtia.

Vierailija
5/93 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykymeno on ollut aina samaa elämänenoa ihmiskunnan historiassa. Kaikesta kouhkataan ennen kuin se on osa normaalia tai todetaan 20 vuoden päästä, että jokin aate tai liike on hautautunut unohduksiin. Se, että kouhkaaminen tunkee joka paikasta on tylsää. Asialliset tyypit ja asiallisuus hautautuvat viihteellisen uutisoinnin varjoon. KAikkea pitää saada äkkiä näkyväksi nopeasti ja ihmiset vain reagoivat, eivät jää ajattelemaan, joten ei ihme jos moni ihan hyväkin asia muuttuu ärsyttäväksi. Olemme ehkä enemmän hektisen informaation uhreja kuin että asiat itsessään olisivat kaikki vain uuvuttavaa "nykymenoa".

Terveisin mummeli 63 vee

Vierailija
6/93 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vasta reilu nelikymppinen, mutta en voi ymmärtää montaakaan asiaa. 

Ihmiset eivät mene enää naimisiin, au-lapsia on vaikka kuinka. Pikkuisille opetetaan päiväkodissa, että poika voi olla tyttö. Mallit ovat järjestään erinäköisiä kuin valtaväestö. Mallit ovat usein myös lihavia. Ihmisistä puolet ovat ylipainoisia. Ihmiset eivät enää vastaa puhelimeen. Ihmiset elävät jonkun Instagramin kautta, ottavat sinne kuvia. Ihmiset tilaavat kotiin ruokaa arkena.Jne jne.

Vierailija
8/93 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Su wakit leitille!

Vierailija
9/93 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin taidan olla vähän vanha jo. Vierastan sellaista menoa, että kansanedustajat ja ministeritkin rallattelevat menemään jonnemaisuuksia vailla mitään arvokkuutta, ja kansanedustuslaitos on täynnä rikollisia. Ei ennen ollut tällaista.

Vierailija
10/93 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että sinulla on lyhyeksi kynitty tukka ja äänestät vihreitä?

On kynitty.

Vierailija
11/93 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En melkein enää mielelläni voi tulla stadiin, kun oksettaa ne hirvittävän rumat uudet talot, mitä joudun näkemään bussin ja ratikan ikkunoista. Kaiken maailman Triplat ja järkyttävät asuintalot. Kuin vankiloita synkkine tummine väreineen. Totuin arvostamaan vanhan Eiran arkkitehtuuria enkä kåsitä, miksi ihmisiä rangaistaan rumuudella.

Maailma on niin ilkeä ja paha ja senkin vuoksi edes ympäristön toivoisi olevan harmoninen ja kaunis.

Vierailija
12/93 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras aloitus pitkään aikaan.

Vierailija
13/93 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhoa kohti.

Vierailija
14/93 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole täysin samaa mieltä.

53v.

Vierailija
15/93 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jo kovin vanha, mutta ei minua ole koskaan kenenkään seksuaalinen tai muukaan olemus häirinnyt yhtään.  Oma asiansahan on.

Vierailija
16/93 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneutta meidän sielumme kaipaa, ja sellaista harmoniista rauhaa joka syntyy, kun ei kaiken aikaa kapinoida jostain. Ahdistus ajaa ääripäihin.

Vierailija
17/93 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ennen poliisit rehvastelleet ampumalla kännissä cityssä tai kuristelleet Rasmuksia. Poliisille ennenvanhaan voi kertoa huolensa ja he todella laittoivat risvot kuriin. Nyt vain töllöttävät nettiä tai kiusavat autoilijoita ja itse istuvat jatkuvasti syytettyjen penkeillä.

Onko ap:n kertomat asiat yhteydessä räjähtäneeseen huumeiden käyttöön ? Sitäkin mietin.

Vierailija
18/93 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen jo kovin vanha, mutta ei minua ole koskaan kenenkään seksuaalinen tai muukaan olemus häirinnyt yhtään.  Oma asiansahan on.

Mitä nyt joka vuosi on kulkueet ja kouluissa oppiaineet muuttuneet ja tvstä tulee tuutin täydeltä. eikös sen pitänyt jäädä sinne makuuhuoneeseen?

Syntyvyys on laskenut tasaseen. Miten kyseinen aate auttaa asiaan?

Vierailija
19/93 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30v., eikä kiinnosta noi asiat paskaakaan. Ei myöskään Israel-hullut, rajat kiinni porukka jne. Elän omaa elämääni. 

Vierailija
20/93 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ennen poliisit rehvastelleet ampumalla kännissä cityssä tai kuristelleet Rasmuksia. Poliisille ennenvanhaan voi kertoa huolensa ja he todella laittoivat risvot kuriin. Nyt vain töllöttävät nettiä tai kiusavat autoilijoita ja itse istuvat jatkuvasti syytettyjen penkeillä.

Onko ap:n kertomat asiat yhteydessä räjähtäneeseen huumeiden käyttöön ? Sitäkin mietin.

Tuskin nettiä töllöttää koska ei netti kirjoittelijoita ikinä mistään tuomita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi