Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni teistä juo joskus yksin kotona

Vierailija
26.05.2015 |

Kännit? Olenkohan ainoa. Ja onko tää jotenkin noloa? Mulla on nykyisin tapana juoda yksin kotona. -n24

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vuosia juonut kotona. Usein ja paljon. Huomenna a-klinikalle, maksa-arvojen tarkistus ja jos eivät liian korkeat, aloitan antabuskuurin. Ja perhe kiittää.

Vierailija
22/31 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen monia muitakin asioita yksin, joten miksi en joisi myös yksin viiniä tai jotain muuta? Ei siinä kyllä musta mitään noloa ole ja joskus nautin omasta seurastani jopa enemmän kuin muiden. Välillä taas tulee otettua muiden kanssa ja silloinkin on kivaa. Riippuu ihan fiiliksestä. Arvostan kyllä ajan viettämistä muiden kanssa, mutta mun mielestä asioita pitää voida tehdä yksinkin ihan vapaasti :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon itseni kunnon humalaan huomattavasti useammin yksin kotona kuin muiden seurassa. Tykkään käydä saunassa, kuunnella musiikkia, katsella jonkun leffan tms. juomia nautiskellen. Niin kauan kuin alkoholinkäytö ei yksinkään juotuna ole ongelmakäyttöä, niin mitä noloa siinä on?

Vierailija
24/31 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan parasta eikä tartte pelätä ahdistelijoitakaan

Vierailija
25/31 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina, kun juon, eli muutaman kerran kuussa. Voisin juoda ystävienkin kanssa, mutta toinen heistä ei enää käytä alkoholia sairauden takia ja toinen tykkää poltella kannabista, minä en. Joskus lähden loppuillasta baariin.

Vierailija
26/31 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

98% juon kotona.

En jaksa katsella muita humalaisia ihmisiä humalassa. Osaan seurustella selvin päin. Humalassa haluan olla yksin. Ja kun juon, juon päihtyäkseni. Jos on jano, juon vissyä tai pepsimaxin. M43

Vierailija
27/31 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin siinä tarvii kaveria jos juo oluen tai viiniä ruuan kanssa tai vaikka muuten vaan jos huvittaa. Outoja ajatuksia joillain. Kännejä en tosin suosittele kenellekään, oli seuraa tai ei.

Vierailija
28/31 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus juon toisinaan taas en , sitten tulee laulun sanat mieleen, en tahdo nähdä ihmisiä enkä kestä niiden juttuja on yksinäisyys seuranain se viihtyy kanssani.No oli miten oli kai tästä vielä selvitään.

Vierailija
29/31 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä elämässä on niin paljon viinaa ja kaljaa juotu seurassa hyvässä ja huonossa joten nyt tahdon halutessa hiljaisuutta ja olla ihan vaan, katsoen elokuvaa taikka musiikkia kuunnellen taikka ihan mitä vaan kun mölyseura ei ole siinä jauhamassa "asiaa", joka on monesti muistako kun me tehtiin.. taikka hae mulle kalja, vieläkö meillä on viinaa, näitä juttuja riittää.Pääasia on olkaa hyviä toisillenne jos pitää kännätä.

Vierailija
30/31 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän nykyään alkoholia erittäin harvoin. Mutta en juo koskaan julkisella paikalla. Olut tai kaksi voi mennä joskus yksin kotona.

Vierailija
31/31 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kotona on mukavaa ja turvallista juoda. Yksin en uskalla baariin lähteä, koska en halua vahingossa törmätä inhottaviin tuttuihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi