Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hhhhhhh(Haahujen kesäkuu)hhhhhhhhhhhh

03.06.2009 |

Hyvää kesäkuuta haahuille!

Eipä ollut kukaan vielä tehnyt uutta pinoa, hiljaista on ollut muutenkin. On vissiin uudistus ja kirjautuminen peläyttänyt kaikki... Mut hei siskot, ei haahut näin vähästä vapaja!!

Huomenna olisi eka neuvola, jee! Pirjoilu jatkuu, ei onneksi ihan niin montaa kertaa enää joka päivä kuin vielä viikko sitten. Aamiaistarvikkeita en voi jääkaapista kaivaa vaikka nälkä olisikin, silloin kyllä lentää välittömästi.

Toivotaan että porukka tästä vaikkapa sateen virkistämänä palailee!

Jennuli-81 rv 7+2

Kommentit (99)

Vierailija
1/99 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en tiedä mistä syystä sen nimeksi tuli ~~~.. koska siinä kyllä lukee otsikkona ihan muuta. Mutta semmoista se on, voidaan kyllä jatkaa tähän, kun tuo on niin kälynen pino. Sieltä vois vaikka copypastettaa ne odotuslistat.

virva, joka kirjoittaa lisää jahka tulee kotiin neuvolasta.

Vierailija
2/99 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä keskenmenon kokeneita haahuja on odottajissa jo monta! Onnea kaikille!

Nimim: myy_81

Ikä:27

Keskenmeno/t: 10/07, 08/08

Lapsia ennestään: t 12/06

Paikkakunta / Synnytyssairaala: Tampere / TAYS

LA: 10.7.09

Nimim: virvaliekki

Ikä: 26

Keskenmeno/t: 08/08

Lapsia ennestään: Eipä ole, eka tulossa.

Paikkakunta / Synnytyssairaala: Kätilöopiston sairaala, Helsinki

LA: 29.09.2009

Nimim: Helene4

Ikä: 31v

Keskenmeno/t: 11/07, 10/08, 2/09(tämä oli tuulimuna)

Lapsia ennestään: 3 tyttöstä

Paikkakunta / Synnytyssairaala: LUS

LA: 20.11

Nimim: Irish79

Ikä: 29(kohta 30)

Keskenmeno/t: 11/07 (spontaani rv 10-11, sikiö kuollut jo rv5-6), 07/08 (keskeytynyt rv10+ sikiö kuollut rv6+, lääkkeellinen tyhjennys)Lapsia ennestään:-

Paikkakunta / Synnytyssairaala:

LA:19.11.09 ultran mukaan

Nimim: Hermione-79

Ikä: Pian 30v

Keskenmeno/t: 12/04, 01/08, 07/08(tm), 12/09(kaksoset)

Lapsia ennestään: Yksi poika :)

Paikkakunta / Synnytyssairaala: Akaa/Tays

LA: 23.12.09

Nimim: nau

Ikä: 30

Keskenmeno/t: 8/08 10/08 ja jotain kummaa hcg-hässäkkääLapsia ennestään: tyttö 9/06

Paikkakunta / Synnytyssairaala: Turku/tyks

LA: 9.12.2009

Nimim: minitassu

Ikä:32

Keskenmeno/t: 2/09

Lapsia ennestään: poika 04/08

Paikkakunta/ synnytyssairaala: Pohjois-Pohjanmaa/ OYS

La: joulukuun alkupuolella?

Nimim: Danja

Ikä: 28

Keskenmeno/t: 08/08 tm?

Lapsia ennestään: -

Paikkakunta / Synnytyssairaala: LKS

LA: 24.11

Nimim: HuldaTilda

Ikä: 29

Keskenmeno: 01/09

Lapsia ennestään: 2 (-01 ja -03)

Paikkakunta / Synnytyssairaala: PKS/ Kättäri

LA: 25.12

Nimim: jennuli-81

Ikä: 28

Keskenmeno/t: 10/08

Lapsia ennestään: ei

Paikkakunta / Synnytyssairaala: Hyvinkää (kai?)

LA: 11.1.2010

Vastaa viestiin Ilmoita asiaton viesti Kerro kaverille

Uusin alimpana | Uusin ylimpänä Vastaukset

virva - 2.6.2009 9:54 (# 2)

Hei kesäkuu! Tervetulloo.

Aika hyvin on kesäkuu aloittanut, kun mies täytti 30 ja oli hellettä. Mutta nyt se voikin hyvin sitten alkaa vihmoa räntää tai jottai. Ettei mee turhaksi riemuamiseksi kumminkaan.

Tein meille uuen pinon, ja sieltä puuttunee nytten oottajia, niin tehkääs ittestänne tänne esittely, niin minä lissään ne tuohon jonon jatkeeksi. :) Harmi, kun niin iso määrä meiän viestejä hävisi, mutta aletaas nyt uusi kuukausi uuella pinolla, ja tehään entistä parempi!

Mulle ei kuulu oikeestaan mitään uutta. Torstaina on neuvola, niin katotaan sitten. Painon nousu hirvittää vähän, jos se onkin jotain meganousua, mutta minkäs sille sitten mahtaa jos niin on.

virva, 23+1

Vastaa viestiin Ilmoita asiaton viestiKerro kaverille

Irish79 - 2.6.2009 10:02 (# 3)

Nätti kesäisen näköinen päivä

mutta kylmää...

Viikonloppu oli kyllä mainio. Ihana lämmin;D

Mulla oli tänään neuvola ja kaikki navan alla hyvin. Syke kuului hienosti ja terkkarikin kehui kuinka hyvin kuuluu. Kaikenlaista juttua siellä taas juteltiin. JOtenkin tympeää, mutta kuulunee asiaan. Sanoinkin terkalle, että näistä asioista itsekin joudun töissä päivittäin miltei juttelemaan, vaikka ihan eri aloilla ollaan ;)

Paino oli noussu 2,1kiloa ja kuulemma ihan ok määrä. Luulin oikeesti että olis enmmän tullut, koska housut kiristää niin vietävästi, mutta lienee sit mahaan tullu muutakin kun uutta läskiä.

Nyt tarviis jaksaa siivoilla... ilmeisesti vieraita illalla tulossa. Meilläkin miehen 30-v juhlia pikkusen jälkikäteen kahvitellaan. Josko ottais ekaks pikku torkut ;)

Irish rv15+5

Helene4 - 2.6.2009 12:28 (# 4)

vois

Mulle voisi vaihtaa tuohon esittelypinoon tän uusitun nimmarini ja lasketuksi ajaksi tuon 20.11 joka jäi voimaan np-ultrassa.

Mitäs täällä, yhtä haipakkaa on kun nuo koululaiset jäi kesälaitumille, tuntuu että alkaa päivärytmi heittää häränpyllyä jo alkuunsa, ja meteli ja sotkumäärä on hurja, verrattuna koulupäiviin..Lisäksi tuo 3v kuopus on niin tottunut olemaan mun kanssani kaksin kun isot olleet koulussa, että on kuopuksella hiukan sopeutumisvaikeuksia siihen että on isommat tuossa seurana:) Ihan hyvää harjoitusta silti, ettei syystalvella olekaan ainut "pieni" enää, mahtaa tulla ekaa kertaa mustasukkaisuuskohtauksia täälläkin, kävi niin hienosti noiden kolmen kohdalla ettei mustasukkaisuutta ollut koskaan, tosin ekan ja tokan ikäerokin vain 1v9kk niin ei oikeastaan ehtinyt esikoinen tottua olemaan ainut lapsi. Kakkosen ja kolmosen ikäero sitten oli suht sama mikä tulee kolmosen ja tän masukin ikäeroksi, eli reilu 4v, mutta tuo kakkonen ei ollut mustis ihan luonteestaan johtuen, on sellainen viilipytty ollut elämänsä:) Mutta tää kuopus on toista luokkaa, tuntuu oudolta että pienin on isommilleen mustis!! Niin jää nähtäväksi mites sitten kun ei kuopus olekaan enää pikkuisin..

Musta tuntuu ihan älyttömän vanhalta (fyysisesti) odottaa tätä neljättä, lienee iästä johtuvaa nämä fyysiset vaivat, nuo kolme kun menneet niin mukavasti ja energisesti loppuun asti. Nyt on täysi uupumus jo tässä vaiheessa ja joka paikka kremppaa. Selkää särkee TAAS, vasen kylki on kipeä, kuin jotain repeäisi siinä, väsyttää ja heikottaa ja lisänä vielä nuo nenäverenvuodot.. Sanoinkin kaverille tänään että millaistakohan eloni on syksyn tullen, kun oon näin vaivainen jo nyt:/ Eikä periaatteessa ikää ole kuin 31v (pian 32..), mutta lienee vaikutusta sillä että eka tuli jo 10v sitten, oon vanhentunut ennen aikojani:) Masussa taas heilutaan, lohduttelee varmaan minua:) Höh, onpas tullut valittavaa kirjoitusta, superonnellinen yleisesti olen kuitenkin tästä pienestä, tuo selkäsärky vaan pistää pinnan vähän kireälle..

*Helene 15+4*

virva - 3.6.2009 9:26 (# 5)

Heipähei, keskiviikko!

Irish, mukavalta kuulostaa neuvolan kuulumiset sulla. Mulla on huomenna, katotaan miten sitten on, onko samalla tavalla tympeää. Mikä sen teki tympeäksi siis.. Terveysohjeet vai mitkä? Itteäkin harmitti vähän ekalla kerralla kun se terkka rupes hirveesti syömisohjeita antaan. :) Kyllä mä tiiän miten pitää syyä, en vaan aina tottele lähinnä määriä. ;D Mut toi sun nousumäärä kuulostaa varsin vienolta vielä. Ja ihan taatusti on maha muutenkin jo isona. Laitahan sääkin kuvaa niinkuin hermione. :)

Helene, laitoin ne sun tiedot noin, toivottavasti onnistui. Tuo ketjun nimi on hassu, kun koitin sen jo kerran vaihtaa kun huomasin ettei se näy kokonaan. Mutta koitin taas, niin näytään tuolla listassa ollenkaan.

Selkäsärky vaikeuttaa kyllä elämistä niin paljon, ettei mikään ihme jos valituttaa. Mulla on ajoittain semmoista karseaa jomotusta, ja sitten kanssa kumartuessa noidannuolia joinain päivinä. Oli esimerkiksi hankalaa kaupassa laittaa tavaroita kärryyn (mulla on semmoinen mummokärry kauppatavaroiden tuomiselle), kun piti kumarrella.

Mustasukkaisuudesta onkin jännä sitten kattella miten käy! Mun äitee selitteli miten sen lapsista juuri jotkut oli mustasukkaisia ja toiset ei.

Koitan täällä saada taas kirjoitetuksi. Vähän jotenkin kuvottava olo ollut tänään.

virva, 23+2

Hermy-79 - 3.6.2009 11:43 (# 6)

No niin jos kokeilis sitten toimiiko tämä

uusi nikki. Eli Hermione täällä :) Tympii oikein todella nämä uudistukset kun tämä toimii varmaan yhtä hyvin kuin se vanhakin, eli tökkii aina minkä ehtii :(

Huomenna olisi sitten np-ultra klo 13.30. Toivottavasti kaikki on edeleen kunnossa. Viime lauantaina kävimme kurkkaamassa pientä ultrassa kun kärsin hirveistä vatsakrampeista. Mutta sitten selvisi että ne johtuikin ummetuksesta :D Mutta pelästyttiin oikein todenteolla. Siellä se meidän pikkuinen potki ja nyrkkeili tyytyväisenä :) Oli ihan oikean kokoinenkin.

No niin nyt päivän hommiin :)

*Hermione ja Baby-J rv 10+6

Vierailija - 3.6.2009 16:54 (# 7)

En jaksa nyt kirjautua...

Savolaisuuteni... tympeää= tylsää täällä meillä=)

Oli siis mun neuvolakäynti tylsää. Ihana oli kuunnella sydänäänet, mutta ei jotenkaan jaksa kuunella niitä jaarituksia. Asiaahan sen terkkari varmaan puhuu, mutta... joo mä en jaksa kuunella;)

Johtuu osin siitä, että se puhu parisuhteesta ja sen semmosista. Näitä

samoja asioita juttelen ite asiakkaille töissä. Ei siis mitään uutta tietoa. No, ainahan niistä on hyvä keskustella ja jospa jotain jäi mieleenkin..

Hermionelle tsemppiä ultraan!

Irish 15+6

Vierailija - 3.6.2009 17:54 (# 8)

Emmäkää jaksa kirjautua:

Mutta joo, ymmärsin sen tylsäksi, itte k-suomesta alunperin. :) Mutta tuumin jos se selitteli ruokaohjeita tms mitkä jo tiesit, mutta kyllä noi parisuhteet tympeydessä ruokaohjeet voittaa! :D

Hermionelle terkkuja! Hassua kun kaikilla on uuet nimet.

virva, joka koittaa nostaa hanuriaan laittamaan äkkiä tiskit ja lähtemään kauppaan, koska mies soitti että tuleekin 3h aikaisemmin ja joku ei ole tehnyt kaikkea mitä ajatteli ennen sitä..

Vierailija - 3.6.2009 17:56 (# 9)

Ja vielä:!

Tuo otsikko! Miksi se näkyy tuolla toisella puolella vaan noina aaltoviivoina, miksei siinä lue haahujen kesäkuu? Argh! En ymmärrä. No, toivottavasti kaikki löytää tän silti. En vaan tajua mistä se johtuu, kun ekalla kerralla kirjoitin siihen noilla alltoviivoilla haahujen kesäkuu, mutta koitin sitten muuttaakin sitä kahdesti, että se näkyis kunnolla, mutta EI. No. Jos me pärjätään..? Vai pitäiskö tehä uusi ketju?

virva

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/99 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun juuri ehdin tuohon toiseen pinoon kirjoitella.

Väsymys jatkuu yhä ja krapulaolo. Saa nähdä koska helpottaa. Masussa ihme nipistelyjä ja kolotuksia, mut ne kuulunevat asiaan. Ja lonkat on välillä tosi kipeet.

Netistä katselin et ois ollut tarjolla uudenlainen kotidoppleri, jossa näkis sykkeen lukematkin eikä tarvi kuulokkeita, mut se ois 21€ kalliimpi, kuin se perusmalli. Yritän nyt tässä arpoa kumman ostais. Rahaa ei kuitenkaan kauheesti ylimääräistä ole.

nau rv14(kaiketi)

4/99 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että uusi ketju aloitettu, olis voinut vähän ihmetellä kun ei kukaan kirjoittele, jos olisin tynkäketjua yksinäni jatkanut :)

Oireilut muuttavat muotoaan, pahoinvointihan oli hurjaa alussa ja sitten oli pari viikkoa liki poissa, mutta nyt on palannut lievempänä, aamupäivisin ja illalla makuulle mennessä on oksu kurkussa:( Ja nyt on alkanut "levottomat jalat", eli iltaisin sänkyyn mennessä on aivan kamala tunne jaloissa, pakko heilutella ja nousta kävelemään, eikä sekään auta. Lisäksi se ääretön väsymys on vaihtunut outoon unettomuuteen;nukun tunnin-kaksi syvää unta ja herään virkeänä sen jälkeen ja tuskailen ja kääntyilen sängyssä pari tuntia kunnes nukahtaa uudelleen:( Tosi ikävää, ennemmin ottaisin takaisin sen entisen päikkärit 2h+yöunet 10h-tyylin. Enää en nukahda edes päikkäreille, joten liiasta nukkumisestakaan ei taida olla kyse tuossa yövalvomisessa. Mutta positiivisia asioitakin on, selkäkipu on lähes loppunut ja vauvan liikkeet tuntee tosi hyvin ihan kädelläkin:) Kohtu tuntuu ylettyvän hieman navan yläpuolelle, mutta edelleen vauva viihtyy tuossa vasemmalla puolella. Mies sanoi että kai se vieläkin tekee tilaa sisarukselleen, kun ei ole ymmärtänyt että onkin siellä yksin. Meinas tulla itku itsellä tuosta ajatuksesta, ihan viime aikoina on pyörinyt mielessä nimittäin tuo menehtynyt kaksonen, kaipa se on ihan normaalia miettiä sitäkin, kun en ole juurikaan ajatellut tuota, kun oon ollut vain niin iloinen tästä joka selvisi. Taitaa myös hormoneilla olla osansa näissä mietteissä.. Neuvolaan vielä puolitoista viikkoa, tuntuu että on ikuisuus viime käynnistä, vaikka eihän siellä mitään ihmeellistä tehdäkään, sydänäänet tietty on kivat aina kuulla, mutta kun tuosta myllerryksestäkin tiedän että elossa siellä ollaan, niin eiköhän ne äänetkin kuulu:) Päätin olla hankkimatta kotidoppleria, sillä oman vauhkouteni tuntien olisin ne kuulokkeet korvilla kaiken aikaa ja kun tosiaan nuo liikkeet tuntuu niin hyvin, ettei hengissäolemisen tarkistamisen vuoksi kannata sitä hankkia. Olisin kyllä hankkinut, ellei liikkeet olisi tuntuneet niin varhain:)

Mutta sadepäivän puuhiin nyt, lattianpesua ja siivoilua, yäk!!

*Helene 15+6*

ps.hihhei, huomenna viidennelle kuulle:)

Vierailija
5/99 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin tulla laittamaan pikaiset kuulumiset tänne pitkästä aikaa! Kovasti jokaisen ajatuksia ja kuulumisia seuranneena olen ehkä enemmän taustaillut, mutta sitäkin vanvemmin ollut hengessä mukana!

Meidän pitkä odotuksemme palkittiin 28.5. kun kauan odotettu tyttövauvamme syntyi maailmaan! Synnytys meni kaiken kaikkiaan tosi hienosti vaikka vauvan sykkeet romahtivatkin lopussa ja tuli kova hoppu ja hätä saada pieni nopeasti maailmaan. Jännä, miten sitä vielä siinäkin vaiheessa pelkää menettävänsä pienokaisensa.. keskenmeno ei näköjään poistu mielestä koskaan kokonaan. Mutta nyt ensimmäisen kerran uskallan nauttia tästä pienestä nyytistä täysin rinnoin! :)

Joten jokaiselle haahulle luon ja uskon toivoa raskausaikaanne!

Käyn laittamassa taas joskus vauvakuulumisia! Ihanaa kesänalkua kaikille teille!

Vierailija
6/99 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti pätkäisi tuosta tekstistä loppurivit pois!

Vierailija
7/99 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että, pikkuinen tyttö.. :)

Ja helene, kylläpä tosiaan sulla liikkeet tuntuu aikaisin. :) Tuntui mullakin, mutta aika harvoin lopulta. Tarkistelin silti aina joinain päivinä dopplerilla, nykyään ei o enää tarttenut, kun tuo rummuttaa tasaiseen.

Kävin siellä neuvolassa, ja sain kelapaperit, niin voin sitten hakea äitiyspakkausta

Vierailija
8/99 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori vaan Virva, en mä tajunnut sitä toista pinoa ollenkaan, kun oli se otsikko sillai temppuillut... Ihmettelinkin kun ei mitään elämää näy, kävin viikon verran tarkistelemassakin. No, parempi onni jatkossa :)

Eka neuvola siis takana ja voi peeveli X/

Mulla oli suuret odotukset asian suhteen, terkka jolta ajan varasin vaikutti tosi mukavalta ja kokeneelta, mut kuinkas kävikään.... Mut otti vastaan ei paljon päälle 20v rakennekynsi-pitsisukkahousu-bimbo, jolla oli ihan oudot jutut. Verikokeen ja hemoglobiinin kanssa se ryssi, mun ainoisiin kahteen kysymykseen se ei osannut vastata ja esitteetkin sain kommentilla "Mä en ole vielä ehtinyt tähän tutustua mut varmaan tässä on jotain kivaa raskauteen liittyvää tietoa ja näissä kahdessa taas..." Eipä jäänyt sellainen olo että oon osaavissa käsissä :(

Mietin tässä pitäiskö mun soittaa sinne ja pyytää vaihtoa, toisaalta ymmärrän että jostainhan se on meidän kaikkien aloitettava, mutta silti... Ai niin, mäkin joudun siihen sokerirasitukseen kun oon yli 25v ja painoindeksi 28, ihquu.

Pettynyt Jennuli-81 rv 7+3

Vierailija
9/99 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuli heti mieleen mun sisko, joka on musta nuorempi ja opiskelee terkkariksi. :) Se on varsin meikattu ja fiini, mutta taatusti kiltti ja ystävällinen ja pätevä. Voin arvata, että ittelläkin kyllä aluksi tipahtais silmät päästä kun näkis sen neuvolantätinä.. varsinkin kun sen äänikin on aika kimakka, niin vaikuttaa vielä nuoremmalle kuin on.

Se taas on sitten toinen juttu, jos ei ole edes tutustunut mihkään eikä osaa hemoglobiinia ottaa. Sen mun sisko kyllä hallitsis, työnsä siis.

Ja pahoittelen sokerirasitusta.. mulla samat syyt, ikää kohta 27 ja indeksi 28. Voe meitä, vanhoja ja pulleita! Mutta mikäs siinä, hyvä kun tarkistaavat.

On ihan tylsää, oon taas taas taas itekseen kotona. Tuo mies huitelee joka ilta jossain soittoreeneissä tai jalkapalloreeneissä. tänään sen piti nyt sateen takia tulla aikaisemmin kotiin, mutta menikin sitten kaljalle. Oon tosin aatellu, että menköö nyt kun ei sitten lapsen aikaan samaan tapaan kerkii. Näennäinen vapaus vielä, sitten kovat piiskaniskut ja lieka kireelle! :D

virva.

Vierailija
10/99 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori terkkari. Mulla oli sillon edellisessä raskaudessa semmonen parikymppinen terkkari ja kyllä tuntu ens alkuun, että just: pannaanpa pentu neuvomaan miten sitä nyt raskaana pitäis olla =) Mukava tyttöhän se loppujen lopuks oli ja osas asiansa kyllä. Toivottavasti oppii sunkin terkkas ;D

Virvalla menevä mies. Samaa vikaa löytyy tästä torpasta. Huitelee illat harjotuksissa ja puuhommissa. Ei siinä muuten mitään, mut kämppä alkaa olemaan hirveennäkönen kun en yksinkertasesti kärsi selkäni kanssa imuroimaan kun huoneen sillon tällön ja moppaaminen on tuskaa. Pölyt pystyy pyyhkimään silleen hiljalleen. Liika jaloillaan olo saa aikaan tuskaisen yön :(

Mies perustelee juoksujaan just tuolla ettei syksyllä sit enää voi mennä ja pitäähän meillä ens talveks olla puita, että vauva tarkenee;D

sokerirasitukseen käy munkin tieni. Indeksi 27 ja ikää jo 30! Vanha pullukka siis täälläkin ;D

Plääh.. mun pitäis alkaa silittämään itelleni vaatteet viikonlopun juhliin. Vihaan silittämistä!! Pakko vaan uhrautua jos meinaa näyttäytyä ihmistenilmoilla. Kamala; mä tosiaan olen vanha! Kummilapsi pääsee ripiltä...huh kun aika kuluu nopeesti.

Järkyttynyt Iris ja rv16 virittelee ukolleen liekaa verannan kupeeseen syksyä varten ;D

Vierailija
11/99 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ekana suuret onnittelut Granberrylle pienestä tytöstä!!! Ihanaa että haahuvauvoja syntyy mailmaan!! Tulee ihan kyyneleet silmiin.

Mutta sitten np-ultraan takas :) Kaikki oli enemmän kuin loistavasti ja nt-mittakin oli vain 1.3mm :) B-J nyrkkeili ja potki vimmatusti koko ultran ajan ja oli ihan vaikeuksia saada siitä hyviä kuvia :D Vaavin koko vastasi rv 11+5! :O Eli hienosti on pieni kasvanut :)Ehkä tässä nyt voi ottaa jo vähän rennommin vaikka vähän jännittääkin...

Mutta nyt kotihommiin takaisin :)

Hermione ja B-J rv 11+0

Vierailija
12/99 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kovasti taustaillut ja seuraillut muiden haahujen kuulumisia ja ihan ensiksi onnea kuumepuolen tutuille ja tietysti ihan jokaiselle haahulle plussista ja ihanan turvallisille viikoille pääsystä ja Granberrylle iso onnittelu tytöstä, ihana kuulla että joku muukin jännittää loppuun asti vauvan menetystä, mutta niin me taidetaan kaikki tehdä!!??

(.) täällä ollaan edetty siihen pisteeseen, että hyvin sujunutta raskautta on nyt nautiskeltu 41+6 viikkoa ja huomenna hiillostetaan meidän hunni ulkoilmoille, KÄÄÄK!!! Elikkäs mennään aamusta kätilöopistolle ja sitten aletaan kypsytellä/käynnistellä, jännittää niin pirusti ja totisesti tunteet vaihtelee rimakauhusta, suuren jännitykseen; jännittää että tuleeko musta nyt lainkaan kelvollinen äiti, voiko tosiaan olla totta, että saisin terveen vauvan käsivarsilleni???

Noh, enää 12 h kun tutisten astelen kättärille...

Hirmuisesti onnea kaikille odotukseen ja tuun vaikkapa kertomaan sitten kuinka kävi :O/!

T. Hyttynen ja Hunni 41+6

Vierailija
13/99 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohoo, Siellä se nyt pitelee pikkuistaan varmasti. :) Mahtoi jännittää kyllä aiempana iltana. Pieni Hunni on sitten mahan ulkopuolta potkimassa.

Olipa hermione kyllä vähän vain tuota turvotusta, hieno juttu! Otitteko sitten veriseulan kanssa? Mehän ei käyty siinä ollenkaan. Hauskan liikkuvainen tapaus tuo B-j (josta tulee mulle mieleen myös Barbra-Jean, tiedättekös. :D), ja varsin isoksi ehtinyt kasvaa. Ei ne muuttaneet sitten laskettua kumminkaan viiden päivän vuoksi..?

ON: Mies on lomalla, jee! Huudettiin valkoinen pinasänky patjoineen, jee! Meille tulee kaksi teiniä kylään useaksi yöksi, jeee...? Siskon lapsi ystävänsä kanssa tulee, eikä tuo nyt ollut kyllä edes kysynyt saako ystävänsäkin tulla, mutta noooh... tulkoot nyt sitten. Kaksin kaunihimpi, eikä tuo nyt rumaa oo nelistäänkään, saati neljän ja mahalapsen kesken. :)

virva, 23+5

Vierailija
14/99 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun luin tuon viestin. Toivottavasti siellä on kaikki mennyt hyvin ja uusi haahuvauva olisi jo turvallisesti äitinsä kainalossa

Vierailija
15/99 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvä tämä uudistettu saitti. Mrrrr!!!

No hyvää viikonloppua kaikille!!

Terveisin Hermione ja B-J rv 11+2

16/99 |
07.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epsanjan reissu on nyt tehty. Kirjottelen kuulumisia sitten myöhemmin, tulin vain testaileen että miten tämä toimii sen "uudistuksen" jälkeen...

EDIT: Hyvin näkyy toimivan ja voipa jopa muokata omaa kirjoituskaankin =) +++ siitä.

Vierailija
17/99 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea granberrylle minultakin. Koskakohan saadaan lisää uutisia...

Testailin juuri uutta doppleriani ja heti tuli nopeat sykelukemat näyttöön :). Pitkään arvoin raaskinko sijoittaa tällaiseen lcd-näytölliseen malliin, mut aattelin että harmittaa jos en sitä hommaa ja hauskaahan se oli noita lukemia seurata. Siinä 140-160 välillä ne meni. Välillä siirtelin laitetta ja sain omankin sykkeen lukemat.

Eilen sain laitteen ja ikäväkseni huomasin et en pääsekään heti testailemaan, kun en muistanut eilen kaupassa käydessä ostaa siihen pattereita, vaikka tiesin että niitä ei paketin mukana tule. Nyt onneks hoksasin, et kaukosäätimissähän on samankokoisia ja eikun lainaamaan niistä. Täytyypi tänään käydä patteri ostoksilla

Kaikenlaista vihlontaa ja pistelyä ja kolotusta on vaan mahassa. Kävelyretket on välillä ikäviä, kun pistää kylkeen. Ei nyt viitsis ihan paikallaankaan olla tai on kohta kunto ihan rapistunut. Mä oon kans sellainen vatsavaivainen, ettei aina tiedä mitkä kivut on suolistoperäisiä, ja mitkä jotain muuta.

Vielä pitää sen verran valittaa, vaikka ihan hyvä fiilis onkin, et mul on kamala nuha ja yskittääkin. Luulin välillä että on paranemaan päin mut sitten alko uudestaan. Ja ikävämpi on et tytölläkin on nyt kamala nuha. Edellisyönä ei paljon nukuttu, mut nyt sai särkylääkettä illalla, niin meni yö vähän paremmin.

nau rv14+4

Vierailija
18/99 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

*naulle*: Jee! Varmaan ihanaa katsella pikkuisen menoa :) Muista tosiaan käydä kaupassa, voin kuvitella millaisen perheriidan voisi saada aikaiseksi kun kaukon paristot on hävinneet/loppu... ;) Toi nuhakin tietty vaikuttaa väsymiseen ja hengästymiseen kävellessä. Mä oon ihan terve mutta silti eiliset puutarhahommat otti koville, vähän väliä piti istua huilaamaan kun tuli niin heikko olo. Toivottavasti paranette molemmat tytön kanssa pian!

Mitenkäs *virva* selvisi teineistä? Millainen vointi?

*Hermionelle* onnittelut ultrasta, BJ:llä taitaa olla italialainen temperamentti jos kädet vispaa koko ajan :) Ja nyt mullekin tulee virva mieleen se Barbra Jean siitä Rebasta :D

(.) Varasin tänään ultran, se on 6.7. Meilläkin on vain ne pakolliset kaksi ultraa, harmin paikka. Mun on pakko vielä avautua tarkemmin siitä viime viikon neuvolasta...

Puhelimessa kun aikaa varasin oli tosi pätevä ja mukava tyyppi. Hän sanoi että hoitaa itse pääasiassa esimiestehtäviä väliaikaisesti, ja hänen tilallaan on nuori vasta valmistunut, sanoi kuitenkin että tulee itse myös mukaan ensimmäiselle kerralle kun olen ensisynnyttäjä. Vaan eipä näkynyt...

Mut otti vastaan sitten se vastavalmistunut nuori terkka. Ekaksi mentiin tosiaan ottamaan verta. Terkka taputteli mun kättä ja pohti saakohan näytettä otettua, laittaisi ensi viikolle lähetteen labraan jos ei onnistu. No ylläri, ei onnistunut. Sitten vaihdettiin kättä, ja taas alkoi helvetillinen neulan vispaaminen. Siinä vaiheessa alkoikin veri iloisesti lorista, otti kaksi putkiloa, neulan irti (verta tuli sikana ja vuosi monen lapun läpi. (Tyylikkäät mustelmat muuten edelleen...)Sitten se katseli niitä putkiloita ja alkoi ihmetellä että onpa niissä vähän, ei tiedä riittääkö kokeisiin mutta ne sitten lähetetään takaisin ja otetaan ens kerralla uudestaan. Ajattelin että voi helvetti, avaa se putkilo niin täältä suihkuaa kyllä... Sitten se muisti että piti katsoa hemoglobiini ja toivoi että sen saa otettua vuotavasta kädestä. No saihan sen, iski näytteen laitteeseen ja alkoi täytellä papereita (mun kynällä koska hällä ei ollut). Sitten oli katsomassa mikä hemoglobiinin tulos oli, vaan kas, eihän laite ollut päällä. Siinä sitten toivoi että näyte ei mennyt pilalle (mut oli jo teipattu kasaan), onneksi ei mennyt vaan sai lopulta tuloksenkin. Aloin olla aika valmista kamaa jo tässä vaiheessa.

Tähtihetkiä muista: kysyin että mites pilateksen kanssa, kun siinä tehdään syviä vatsalihaksia yms., onko joku vaihe että niitä ei saa tehdä? "- Joo suoria ja syviä vatsalihaksia ei saa tehdä loppuvaiheessa, se on haitallista. Tai odotas, olikos se niin että syviä PITÄÄ tehdä...? Voin selvittää ensi kerraksi." Myös ruokarajoituksissa kun kysyin tietyistä juustoista niin sanoi että "mun mielestä se tais olla niin..." Hei, mä haluun neuvolasta varmaa tietoa! AAARGH!! Jumitti kopiokoneen eli ei saanut kopioitua mun allergioita, mietti että jos tää vuosi lyhennetään -09 niin miten ensi vuosi...? Ehdotin että jos -10, aloitti kuumeisen korjailun mun neuvolakorttiin, jossa mun laskettu aika on nyt 20010... Lisäksi puhui koko ajan ristiin sen kanssa mitä olin juuri kertonut, esim. sanoin että olen opettaja ja nyt lomalla, kerroin pahoinvoinnista ja hän tarjosi sairaslomaa jos ei voi olla töissä. Niin, siis mä olen lomalla, en tarvii mitään sairaslomaa. Esitteetkin sain kommentilla "Mä en ole vielä ehtinyt tähän tutustua mut varmaan tässä on jotain kivaa raskauteen liittyvää tietoa ja näissä kahdessa taas..."Olipa helvetin mielenkiintoinen tunti.

Jennuli rv 8+0

Vierailija
19/99 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaisiko joku kertoa mistä ihmeestä tässä on kyse?

Oksensin tänä aamuna niin rajusti että meinasi taju lähteä, yritin jo miestäkin huutaa hätiin kun pelkäsin pyörtyväni ja tukehtuvan oksuun. Ei tässä vielä ihmettelemistä, mutta sen jälkeen huomasin että mulla on tullut punaisia, pieniä pisteitä, ihan kuin pieniä verenpurkaumia silmien ympärille. Äsken huomasin että niitä on muuallakin kasvoissa. Mietin että voiko oksentaminen, jossa pinnistää ja ponnistaa niin ettei saa välillä henkeä aiheuttaa tällaista, vai onko kyse jostain muusta. Heti tulee kaikista kauheimmat vaihtoehdot ihosyövästä alkaen mieleeni...

Ajattelin huomenna soittaa lääkäriin ja kysyä, mutta kysyn sitä ennen täällä josko joku osaisi rauhoittaa mun mieltäni? Onko kukaan kuullut tällaisesta?

Jennuli rv 8+1

Vierailija
20/99 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä Jennuli panikoi, tuskin ne pisteet mitään vaarallisia on. Mulle tulee välistä samanlaisia nimenomaan silmien ympärille esim. kovan kakan jälkeen. Tarpeeksi kun pinnistelee, niin johan rupeaa punoittamaan. Häviävät itsekseen muutamassa päivässä. Mutta ei kuulosta kivalta tommonen oksentaminen.. :(