Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

huhtikuisten keskiviikko

05.04.2006 |

huomenta!olenkos eka...lähden viemään tyttöä kerhoon kohta, ajattelin tulla pinoutumaan nopsaan.

eilen supisteli aika paljon, tuntui selässä ja jomottavana menkkakipuna. jokohan mullakin joskus tapahtuisi jotain tuolla alakerrassa.

tänään on ukkokullan synttärit..hurjat 26 tulee täyteen, pitää leipoa suklaakakku kun tulee vieraita illalla...pääsee herkuttelemaan...nami

( . ) taitaa kaveri olla unten mailla vielä...eilen pyöriteltiin pyllyä oikein kunnolla.

prrtu 36+4

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt saan minäkin sitten liittyä teidän joukkoonne,joilla yöt menee miten menee.Tähän asti selvinnyt yhdellä-kahdella veskireissulla mutta viime yön piti ajoittaiset supparit hereillä.

Niitä alkoi tulla kyllä jo illalla.Istuessa helpotti mutta kun kävi makuulle niin johan sai nousta ylös.

Nyt taas suht rauhallista,tai no,eivät ole kipeitä.

Yhden koululaisen sain jo lähetettyä kouluun,toinen lähdösssä hetken kuluttua ja sitten kauppaan kuopuksen kanssa.

Elättelen jopa tänään päiväunitoiveita...jos ehtisi ihan edes torkahtamaan,auttaisi vähän.

Jaksamisia kaikille =O)

mamix4x rv 38

Vierailija
2/11 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaihtuikin " tulis-jo-pian" -fiilikset " mieluummin-ensi-viikolla" -ajatuksiin, kun mies sai pahan flunssan. :( Nyt en tiedä, minne esikoinen laitettaisiin hoitoon, jos huomenna joutuisin synnärille, kun haluaisin sinne sitten oman äidin mukaan, jos mies ei pääse. Eli yritän ottaa tosi rauhallisesti, jospa mies paranisi viikonloppuun mennessä!

Ei ole supistellut yhtään, joten ei tässä varmaan vielä ole hätää. Tänään on neuvola, toivottavasti vauva olis edes vähän laskeutunut!

Jännät ajat :)

sunny 39+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toissayön valvoin käsittämättömästä syystä, alkaa käydä hiukka kieroksilla tämä mamma..No viimeyö sitten, nukuin kun tukki, vaikka sain kurottua univelkaakin hiukan eilisillä päikkäreillä..En käynyt yöllä edes vessassa, en herännyt kyljen kääntöön, kyllä oli ihana nukkua valovuosiin niinkuin ennenvanhaan! Kävin kyllä illalla kunnon löylyissä, en niinkään synnytyksen käynnistyksen takia, meillä on todettu ettei mitkään ässät synnytystä käynnistä..

Täällä alkaa mieli olla jo hiukan turhautunut ja kiukkuinen, ei oo tekemistä ja olo on ollut tukala jo niin pitkään.

Oma ( . ) : Eilen oli hiukan vaikeuksia kävellä, joku painoi päätään tuonne alakertaan ja entäs sitten ne liikkeet :-) Tämä kaveri suoristi itseään minkä pystyi, tulis vaan ulos yksiöstä ni sais venytellä kunnolla, se meinaan sattuu..

Supisteluita ei ole ollut, mutta kun ne alkaa, niin sitten se on mulla ollut jo menoa...Muutamassa tunnissa on kohdunsuu jo auki kunnon suppareista.

Näihin kuviin ja tunnelmiin

Ponnari & Masukki 38+4

Vierailija
4/11 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppu ja maanantai meni kiukuttelussa, että syntyis jo tämä vauveli. Olin nimittäin henkisesti valmistautunut siihen, että viikonloppuna poksahdan, mutta kissanviikset. Eilen sitten tein itseni kanssa päätöksen, että katsellaan rauhassa tilanteen kehittymistä ja annetaan vauvan tulla omia aikojaan ulos. Ainakin eilinen päivä ja tämä aamu on mennyt vielä sen ajatuksen kanssa ihan hyvin:)

Mieheni on ollut koko ajan sitä mieltä, että tämä vauva syntyy laskettuna päivänä, koska äitinsä ruukaa olla kellontarkka näissä hormoniasioissa. Täytyy kyllä olla vauvan kanssa samaa mieltä, että mikä kevätvauva sitä nyt tälläiseeen lumipyryyn viitsisi syntyä??:) Ajattelin tästä kerätä voimia ja suunnata Stokkan hulluille päiville, kun kerran on mahdollisuus yksin sinne mennä, sillä rattaathan keräisivät vain tungoksessa vihaisia katseita!

Minimaissi rv 39+4

Vierailija
5/11 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se sitten iski vihdoinkin, nimittäin tarmonpuuska! Olen surkutellut saamattomuuttani monta päivää, mutta tänään oikein tunnen energisyyteni :D Kohtalaisen hyvin nukutun yön jälkeen heräsin samaan aikaan kuin töihin lähtevä mieheni, mitä en ole tehnytkään pitkään aikaan... Ja kun aamusta aloittaa niin saa paljon aikaan!

Toimintasuunnitelmani tälle päivälle:

- pesen vauvan lakanoita ja harsoja, jotka on vielä pesemättä

- leivon mustikkapiirakan ja teen lasagnea ruuaksi, kun mies tulee ruokatunnilla kotiin

- käyn koirien kanssa kävelemässä jokapäiväisen vakiolenkkimme

- siivoan

- käyn kaupungissa, kun uskallan vielä yksin lähteä ajamaan :)

Kärsimättömyyttä ja tuskailua on mullakin ollut, kun vauva ei anna merkkiä että olisi pian tulossa. Eilen olin ihan väsynyt odottamaan, mutta sitten totesin, että eipä se surkuttelemalla siitä parane. Mutta ainakin aika menee nopeammin kuin touhuaa, ja ehkä se saa vauvaankin vauhtia :)

Vauva liikuskelee tasaiseen tahtiin, mutta potkut ei ole enää niin mojovia kuin tähän asti. Ihmettelinkin jo, kun olin lukenut tai kuullut, että liikkeet muuttuu loppuajasta, ja meiän masuasukki se vaan potkia jumputteli samalla tavalla kuin aikaisemminkin. Liikkeitä en ole laskenut lainkaan, kun sen verran vilkasta elämää kaveri mahassa pitää.

Pirteää keskiviikkoa kaikille!

Tiitiäinen 39+2

Vierailija
6/11 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olekaan pinoutunut moneen päivään, mutta se on ollut paremminkin työtapaturma kuin tarkoituksellista :)

Ensinnäkin ONNEA kaikille jo vauvansa saaneille! Ihan mahtavaa!

(.) Kaikki on kuten ennenkin. Ei supistele - yhtään -, liitoskivut vaivaavat, verenpainelääke tekee kumman olon tunti-pari lääkkeen oton jälkeen, lonkat tuntuvat irtoavan kuopistaan ja silleen. Ihme kyllä en ole kärsimätön =D

Huomenna on äitipoli, tarkastetaan onko tarjonta pysynyt rt:na ja varmaan verenpainetta mietitään taas.

Enää neljä viikkoa ;)

Fuulis 38+0

Vierailija
7/11 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin just neuvolasta. Vauvan pää ei ollut vielä kiinnittynyt ja vauva itse oli poikittain joten eipä varmaan ens viikolla käynnistetä synnytystä. Voi olla edessä vauvan kääntämisyritys ellei nyt ala itsestään pikapuoliin pää kiinnittymään.sf mitta 38 joten yläkäyrällä mennään. Mä kun luulin että tämä voisi aikaisemmin tulla kun painaa ajoittain alapäähän mutta näköjään jaloilla potkii sinne. Eli varmaan toukukuuhun tämäkin sitten menee. En jaksa sinne asti tätä mahaa kanniskella. Nivuksetkin on niin kipeät että liikkumisesta ei tahdo tulla mitään eikä istumisestakaan. Toinen lonkka lonksuu ikävästi aina välillä. Onhan tuota 20kg ylimääräistä tämänkin raskauden aikana tullut joten mukava laihduttaminen alkaa kun tästä raskaudesta selvitään. Yhtä vuoristorataa tuon painon kanssa, raskaana ollessa lihotaan kunnolla ja sitten taas laihdutetaan.Näin joka raskauden kohdalla mennyt.

Hb oli nyt noussut 102--)116 joten hyvä niin synnytyksen kannalta.

Jospa pääsis sitten tolpilleen nopeampaa että ei seinää pitkin tarvis kävellä kun huippaa.Mutta lähdenpä katsomaan mitä tuo 1.6vuotias saa keittiössä aikaiseksi. Näyttää kiipeilevän...

Mari-anna rv 36+5

Vierailija
8/11 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on minun syntymäpäivät, mutta eipä taida tulla vauvaa lahjaksi! :) Eilen olin siellä äitipolilla ja ultrasivat, ottivat käyrää ja tutkivat lantion sekä kohdunsuuntilanteen. Noh, vauva voi ilmeisesti hyvin, päänympärys on 32cm ja paino n. 3,1kg. Kasvaa siis oikein hyvin käyrillään. Kohdunsuu oli vielä täysin kiinni ja kiinteä, kanavaakin jäljellä vielä 2cm. Ei siis ihan heti taida olla syntymässä, etenkin kun en tunne vieläkään supisteluja.

Viime yön nukuin taas tosi hyvin ja heräsin vasta tuossa kymmenen jälkeen. Jostain syystä kuitenkin päähän koskee ja on sellainen " krapulainen" olo. Toivottavasti menee pian ohi.

Tänään piti olla tupperware kutsut, mutta niin moni vieras on estynyt tulemaan, joten parempi perua koko pippalot. Tänään minun projektina on siivota ja ommella tuohon äp-laatikkoon tuo reunasuoja. Toivottavasti onnistuu. Eilen sitä jo hiukan aloittelin. Kakkua en taida viitsiä väsätä tänään, kun herkutellaan muutenkin joka päivä. Mulla energisyys tuntuu kadonneen jonnekin. Enemmänkin tämä minun toiminta on semmosta haahuilua ja miettimistä mihin seuraavaksi ryhtyisin. Kaiken lisäksi tuo saa minut kiukkuiseksi ja pahalle tuulelle. Kai tämä on kuitenkin vain väliaikaista ja kohta taas heilun ympäri kämppää kuin mielipuoli. :D

Mutta nyt ompelupuuhiin...

hmar, rv 38+2

9/11 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sitä ollaan edelleen. Illalla saatiin kokea ekat supistukset, että maha kovettui kunnolla ja pysyi yli minuutin kerralla, lisäksi alamahaa juimi... siis sen jälkeen kun olin messengerissä rupatellut kaverin kanssa toista tuntia ;-) mutta ne loppuivat sitten ikävä kyllä kun pistin viimein pitkäkseni ja menin nukkumaan. Pystyasennossa vaan olin siis kipeä, enkä alkanut koko yötä juosta ympäri kämppää... Yö menikin sitten tosi mukavasti. Jostain syystä vaan odotan joka ikisellä nousulla sitä lapsivesien hulahdusta mutta ei sitä kuulu, ei...

Aamulla oli sitten neuvolakäynti näin lasketun ajan kunniaksi, eipä siellä mitään ihmeellistä, ainoastaan verenpaine on alkanut kiipiä ylöspäin. Nyt oli 128/84, ei siis mikään huolestuttava vielä mutta minulla on tuo alapaine ollut tosi alhainen, semmosta 70 luokkaa ja parilla mittauksella jopa 66. Neuvolantäti sanoi soittavansa tänään äitipolille ja kysyvänsä että haluavatko ultrata vauvan kokoa jo tällä viikolla vai vasta ensi viikolla. Saa nyt sitten kuulla kuinka käy. Liikelaskentaa pitää kuulemma alkaa nyt harrastaa ihan säännöllisesti kun mennään ' ylipäiville' .

En olisi ikinä uskonut että laskettuun päivään päästään, mutta tulipa nyt tämäkin sitten nähtyä! Naapurin eläkeläiset on aivan hurmaantuneita tässä kanssaodotuksessa, joka päivä tulevat kysymään jos vain ulkona näkevät että eikö vieläkään ja joko tuntuu tai kyllä se pian sieltä tulee... ihania mummeleita kyllä :)

Mutta nyt, kai sitä on kömmittävä taas päiväunille..

eikkuli, 40+0 tänään eli eräpäivä käsillä!!!

(kyllä tämä olokin alkaa olla sellainen, että parasta ennen -on jo ohipuolella...)

Vierailija
10/11 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä harmaus saisi jo riittää! Kävin lataamassa energiaa Hulluilla päivillä ja sain mukaani vauvalle kivan haalarin ja bodyn.

Minkä kokoisia vaatteita olette muuten hommanneet vauvalle? Itse olen ostanut melko suuria, olen tälläiset neuvot saanut kun menevät niin pieneksi nopeasti. Että käärii vain hihoja ja lahkeita... Muutaman 56 olen ostanut ja 62:sta ja suurin osa onkin 68-74kokoa.

Oletteko nähneet missään myytävän tyttövauvalle sellasta päänauhaa? Erottaisi kumpi on jos typy tulee, niin paljon on sinistä kaapissa:)

Huhti 36+6

Vierailija
11/11 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Täällä sitä taas ollaan. Supisteluista ei tietoakaan. Viime yö meni tosi hyvin. Nukuin kuin tukki. Mitä nyt tyttö herätti pari kertaa. Muuten ok.

Tänään olis ollut laskettu päivä, mutta eipä vauva ole antanut mitään merkkejä tulosta. Täytyy vain malttaa odottaa ihan rauhassa. Huomenna on neuvola. Sittenpähän kuulee miten edetään.

Joten huomiseen.

Sunrise81 rv 40+0