Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näistä asioista, yhdestäkin, tiedät miehen pettävän

Vierailija
03.06.2009 |

Näistä asioista,yhdestäkin, TIEDÄT miehen pettävän:

Tässä muutama tosiasia, joista tiedät miehen pettävän. Ja totuus siitä, miten mies toimii ko. tilanteissa.

1. Luonne muuttuu, on joko ärtynyt ja raivoava, kehittää riidan mistä vain ja harrastaa syyllistämistä, tai on yltiöpositiivinen ja onnellinen ja/tai muissa maailmoissa.

2. Ei halua/jaksa seksiä kuten ennen, seksi muuttuu pakkopullaksi silmät kiinni tai haluaa sitä silmät kiiluen, ja tässä tapauksessa AINA keksii sängyssä ihan uusia juttuja joita ei ennen ole kokeiltu. Käyttää siltä toiselta oppimiaan asioita tai testaa niitä ensin sinuun.

3. Kännykkä muuttaa äärettömän henkilökohtaiseksi ominaisuudeksi. Otetaan se mukaan jopa suihkuun, ja huolehditaan, että et pääse siihen käsiksi varoittamatta. Jos olet varoittanut, siitä yritetään ehtiä poistaa olennaiset tiedot. Mies saa tekstareita ja puheluita paljon, tekstarit ovat "kaverilta" tai "mikolta" ja niihin näpytellään salaa tai puolisalaa vastauksia, puhelut saattavat olla "väärä numero" tai "soitan sulle Make myöhemmin, nyt on kiire".

4. Ollaan paljon pois kotoa. Ollaan missä tahansa muualla paitsi kotona. Akku on usein loppu kun soitat, mies joko selittää liian yksityiskohtaisesti menoistaan (innokkaasti: Pera kaatui Valintatalon edessä Kuopiossa moottoripyörällä, mä meen auttaa sitä, tai Tuli yllättävä työkeikka/harraste, kun pitää ohjelmoida diipadaapa, menee myöhään, muru). Pettämisen saattaa tosin nopea kaveri ehtiä hoitamaan esim. ruokatunnilla tai liukuva työaika on hyvin liukuva, joten töistä suoraan kotiintulo ei sinänsä takaa mitään. Kuten entinen jätkä sanoi: Ei siihen tarvita kuin 10 minuuttia. Ja etenkin rakastunut rakastajar on vain iloinen siitä 10 minuutistakin.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2009 klo 16:17"]

mä näin uniakin, ja ne olikin totta, vaikka naureskelin niitä miehelle... myöhemmin sitten kaikki selvis...=(

[/quote]

Minäkin näin unia ja jopa sain yhdessä unessa selvän nimen! Näin paljon unia, joissa mies käyttäytyy juuri siten, kuinka hän minua kohtelee, kun muita naisia on paikalla: täysin välinpitämättömästi, ja olen vain tiellä, ja nolaa minua. Olen unissa usein hylätty, itken, etsin miestäni, ja hän vain nauraa ja pakenee jonkun muun kanssa. 

Vierailija
42/47 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 10:40"]

Mullakin mies päätti ottaa puolen vuoden työn vastaan, missä tavallaan asutaan se aika, ja toki siellä työskentelee paljon myös naisia, mä olen 110% varma, että tulee horoilee siellä, vaikka väittää, että "enhän minä nyt sellasta tekis" kaiken lisäksi, ei olla pantu kohta 9kk, koska äijää ei ole kiinnostanu.Lisäksi näitä yllämainittuja oireita esiintyt sillä aikaisemminkin, eli mä en luota yhtään siihen, jotain epämäärästä tässä jutussa on, et sen pitää päästä tollaseen työhön.Siellä saa vapaasti häröillä, ku akka on monen sadan kilsan päässä.prkl!!

[/quote]

Se on homo, se kaipaa miesseuralaista.

Vierailija
44/47 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 04:19"]

Aijaa? Oon ollut viime aikoina ärtyneempi ja tunnekylmän oloinen kaikkia kohtaan ja yleensä otan aina puhelimen mukaan vessaan. Mutta siitä huolimatta en ole pettänyt miestäni enkä edes ajatellut pettämistä. Eikä mieheni epäile mua mistään sellaisesta. Niinkuin en minäkään epäile häntä tuollaisten epävarmojen merkkien perusteella. Vasta sitten kun saan jonkun näkyvän todisteen pettämisestä, mulle myönnetään se tai saan rysän päältä kiinni, mä oon varma siitä että mies pettää.

[/quote]

Siis miksi otat puhelimen vessaan mukaan?

Vierailija
45/47 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut mies, joka aina epäili mun uskollisuutta. Kyttäsi nimenomaan kaikkia vähäisiäkin muutoksia mun käytöksessä. Varmaan silläkin oli joku tällainen lista, että mistä tietää, että nainen pettää. Se mustasukkaisuus meni ihan sairaalloiseksi, mä en ikinä kuitenkaan pettänyt sitä. Nyt olen onneksi päässyt siitä suhteesta eroon. Älkää naiset alkako vainoharhaisiksi kyttääjiksi.

Vierailija
46/47 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohdat 1 ja etenkin 3 voivat myös viitata AV-palstailuun.

Vierailija
47/47 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun ukko taitaa pettää, suurin osa on aika totta tuossa. monesti työt alkaa jo silla puol 9. ja loppuu jo neljän jälkeen, mutta monesti lähtee jo n.klo 7, joka päivä. ja työt loppuu sillä klo 17, jopa jo 17,30, sen työpaikka on keskustassa, ja on semmoisessa työpaikassa jossa luottamus on isompi kuin muualla. me itse asutaan keskusta toisella laidalla n.3 km torilta. eli maktaa on autolla ajaessa n.10 min. monet päivät valittaa etten ole tehnyt mitään talossa ja uhkailee jättää. ja silti tulee takas kotiin. monesti olen siivonnut lasten jälkiä ja hänen jäljet, ja silti valittaa etten tee mitään. ja nyt kun on tekemässä remonttia, missä en voi olla paljon tekemisissä, niin siitäkin valittaa, etten siivoa omia jälkiä, mitä remontti paikassa on tehty. jotenkin tuntuu vaan siltä että keksii tekosyitä helppoon lähtöön. jota se ei voi tehdä. koska talo on yhteinen, samoin lapsi. ja itse olen tietoinen sen omasta menneisyydestä muihin naisiin, ja miten ne on päättynyt. omat veljekset muka siistejä, ja meillä on sekaista. tosin kaikilla minun tutuilla ei olekkaan semmoista kaappia, missä ei ole mitään. ja astioita on niin vähän että ihme että riittää noin, 2 henkilölle. ja viimeksi kans valitettiin että tölkkejä ei saa huuhdella altaassa, eikä pestä, kun viemäri tukkeutuu. olen ollut tiskarina monessa paikassa ja siihen tukkeutumiseen vaaditaan paljon muuta kuin että pienen purkin huuhtoamista. tää tyyppi kaataa biojätteet pöntöstä alas, se se vasta tukkiii varmasti. kyllä ukko tietää että minä tiedän asiat paremmin kuin se, mutta ei tahdo myöntää. ja nyt meillä on muurahaisia, juuri sen takia, että olen heittänyt kaikki likaiset purkit pussia joko ulos, tai että ne muutenkin tulee tuolta. ja miut on sentään opetettu parempiin käytöksiin .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme