Näistä asioista, yhdestäkin, tiedät miehen pettävän
Näistä asioista,yhdestäkin, TIEDÄT miehen pettävän:
Tässä muutama tosiasia, joista tiedät miehen pettävän. Ja totuus siitä, miten mies toimii ko. tilanteissa.
1. Luonne muuttuu, on joko ärtynyt ja raivoava, kehittää riidan mistä vain ja harrastaa syyllistämistä, tai on yltiöpositiivinen ja onnellinen ja/tai muissa maailmoissa.
2. Ei halua/jaksa seksiä kuten ennen, seksi muuttuu pakkopullaksi silmät kiinni tai haluaa sitä silmät kiiluen, ja tässä tapauksessa AINA keksii sängyssä ihan uusia juttuja joita ei ennen ole kokeiltu. Käyttää siltä toiselta oppimiaan asioita tai testaa niitä ensin sinuun.
3. Kännykkä muuttaa äärettömän henkilökohtaiseksi ominaisuudeksi. Otetaan se mukaan jopa suihkuun, ja huolehditaan, että et pääse siihen käsiksi varoittamatta. Jos olet varoittanut, siitä yritetään ehtiä poistaa olennaiset tiedot. Mies saa tekstareita ja puheluita paljon, tekstarit ovat "kaverilta" tai "mikolta" ja niihin näpytellään salaa tai puolisalaa vastauksia, puhelut saattavat olla "väärä numero" tai "soitan sulle Make myöhemmin, nyt on kiire".
4. Ollaan paljon pois kotoa. Ollaan missä tahansa muualla paitsi kotona. Akku on usein loppu kun soitat, mies joko selittää liian yksityiskohtaisesti menoistaan (innokkaasti: Pera kaatui Valintatalon edessä Kuopiossa moottoripyörällä, mä meen auttaa sitä, tai Tuli yllättävä työkeikka/harraste, kun pitää ohjelmoida diipadaapa, menee myöhään, muru). Pettämisen saattaa tosin nopea kaveri ehtiä hoitamaan esim. ruokatunnilla tai liukuva työaika on hyvin liukuva, joten töistä suoraan kotiintulo ei sinänsä takaa mitään. Kuten entinen jätkä sanoi: Ei siihen tarvita kuin 10 minuuttia. Ja etenkin rakastunut rakastajar on vain iloinen siitä 10 minuutistakin.
Kommentit (47)
mutta en ole kyllä pettänyt miestäni. Yhdessäkin ääliössä on tarpeeksi kestämistä, en todellakaan kaipaa enää vierasta miestä lisäksi
11. Vaisto. Se riittää pitkälle, sanoi ja teki mies mitä vain.
Tämä on jo ihan hullua - jos mennään alkuperäisen otsikon mukaan, niin mitään muuta ei tarvita kuin "vaisto", mitä se tarkoittaakin, ja mitä tahansa mies tekeekin.
Ja miten nämä muka koskevat vain miehiä? Kai samalla tavalla nainenkin väistelee, selittelee ja esittää, jos on sivupoluilla?
niin eiköhän se ole ihan selvä, että jos mies ei ole kanssasi kovin usein, on mies jossain muualla ja haluaa olla jossain muualla. Joten paljon kotoa pois olemisessa on suuri riski, että mies on jonkun muun naisen kanssa kuin sinun. Ja sehän tiedetään, että useimmat miehet eivät ilman seksiä elä, joten jos sitä ei harrasteta kotona niin sitä harrastetaan jossain muualla.
30 kiloa ja mies on käynyt nuuskimassa naapurin puskaa?
Mieheni (siis ex) petti minua useita vuosia ja useiden naisten kanssa, ja kyllä nuo kaikki oireet kuullosti tutuilta. kaikkea ei tietysti voi yleistää, mutta todella taitavia nuo selittelijät ovat.
Yksi hyvä oire on, että mies alkaa puhumaan samoja asioita kahteen kertaan, tai väittä että on puhuttu jostain mistä ei ole puhuttu. Koska ei voi muistaa kenen naisen kanssa on asiasta puhunut...
Puhelimen tarkistaminen aika-ajoin on verraton valtti. ennenmmin tai myöhemmin mies unohtaa poistaa sieltä jotain. ja ennenkaikkea loki kannattaa katsoa....
ja työpuhelin... se toisen puhelimen tarkistaminen ei ole ollenkaan niin moraalitonta kuin pettäminen...
30 kiloa ja mies on käynyt nuuskimassa naapurin puskaa?
Miten ällöttävä ja naurettava kommentti. Kyllä me kauniit ja alipainoisetkin voidaan joutua petetyksi, tietäisipä minkäpainoiset ihmiset tällaisia neronleimauksia päästelee. Varmaan ne ylipainoiset, joita on petetty - luulevat raukat, että pettäminen johtuu oman vaimon lihomisesta!
stressaantunut duuneista ja perin epamiellyttava mies nykyaan. mina en moisen kanssa sankyyn mene, mutta jos joku muu menis han vois muuttua vahan mukavammaksi. tammonen naisen logiikka minulla.
se ei koskaan johdu siitä puolisosta jota petetään, se on aina ja vain pettäjän korvien välissä oleva ongelma.
Sellainen ihminen joka pettää, on oikeasti todella heikolla itsetunnolla varustettu ja haluaa pönkittää itsetuntoaan tulemalla halutuksi jonkun muun kuin oman kumppanin silmissä.
Pettäminen kertoo myös siitä,ettei ihminen arvosta itseään ja omia valintojaan, siis perhettään ja itse valitsemaansa puolisoa.
mustavalkoista ajattelua?
se ei koskaan johdu siitä puolisosta jota petetään,
Vika ei koskaan ole petetyssä, vaan aina pettäjässä tai sen korvien välissä. piste.
itse elin vuosia suhteessa joka voi kaikinpuolin rakenteellisesti hyvin.
ainut joka hiersi, oli miehen alkoholistisuus, jossa mie hävisin vuosikaudet joka kerta pullolle.
sitten rakastuin toiseen mieheen ja se oli menoa se.
en mene väittämään, etten olisi hairahtunut mieron tielle jos ei mieheni olisi päivittäin juonut, mutta se olisi pitänyt kunnioitusta enempi parisuhteessa, ja saanut minutkin tuntemaan, jotta olen jossain asiassa ensisijalla.
kadun kyllä tekojani, mutten peruisi. oppiä ikä kaikki, jokaiselle osapuolelle.
1. Luonne muuttuu, on joko ärtynyt ja raivoava, kehittää riidan mistä vain ja harrastaa syyllistämistä, tai on yltiöpositiivinen ja onnellinen ja/tai muissa maailmoissa.
Tai miehesi on kaappijuoppo.
mä näin uniakin, ja ne olikin totta, vaikka naureskelin niitä miehelle... myöhemmin sitten kaikki selvis...=(
Joo varsinkin nuo 1-4 osuivat hyvin minun kohille, ei ehkä tuo kakkonen niinkään, mut muut kyllä. Sitten, kun jäi kiinni, kun luin salaa hänen viestit suuttui ja rupesi syyttämään mua rikoksesta, vaikka sitä ennen olin saanut sen puhelimesta lukea viestejä yms. heh, mies oli unohtanut poistaa omia lähettämiään viestejään. Muut kyllä oli hävittänyt. Mä vaan aavistelin, ja sitten oli pakko ruveta lukemaan sen puhelinta, vaikka yleensä se kulki aina mukana ja oli äänettömällä ja jos sattu olemaan pöydällä, oli aina alaspäin, etten vaan huomaisi jos siihen tulisi puhelu, viesti tms.
minä olin nimittäin se, joka toi edellisestä suhteesta sukupuolitautin nykyiseen suhteeseen tietämättäni. olin täysin oireeton ja tauti paljastui äitiysneuvolan testeissä. miehelläni tätä sukupuolitautia ollut, enkä siis ollut häntä tartuttanut, vaikka olimme "silleen" olleet usean kuukauden ajan ilman kortsua.
pettämisestä meillä ei ollut kyse, mutta kommenttina siis tuohon sp-tauteihin vaan..
itse elin vuosia suhteessa joka voi kaikinpuolin rakenteellisesti hyvin. ainut joka hiersi, oli miehen alkoholistisuus, jossa mie hävisin vuosikaudet joka kerta pullolle. sitten rakastuin toiseen mieheen ja se oli menoa se. en mene väittämään, etten olisi hairahtunut mieron tielle jos ei mieheni olisi päivittäin juonut, mutta se olisi pitänyt kunnioitusta enempi parisuhteessa, ja saanut minutkin tuntemaan, jotta olen jossain asiassa ensisijalla. kadun kyllä tekojani, mutten peruisi. oppiä ikä kaikki, jokaiselle osapuolelle.
Kyllä se pettäminen silti oli VAIN SINUN OMA VALINTASI!
Se on sitten ihan eri asia, kenen syy oli oman parisuhteesi toimimattomuus, mutta pettäminen on aina vain pettäjän oma syy.
Raukkamainen, pelkurimainen teko, kun ei uskalla tarttua oikeisiin ongelmiin tai lähteä huonosta suhteesta.
Minä petin koska halusin eroon miehestä tai etäisyyttä miettiä mitä haluan, myös siksi että tunsin että on pakko tehdä jotain koska mikään muu ei muuttanut asiantilaa. Oli jauhettu vuosikaudet eikä asiat muuttuneet. Kyllä oli aihetta miehessä: Ei välittänyt yhtään miltä minusta tuntuu ja olenko onnellinen, sensijaan jatkuvaa haukkumista, väheksymistä ja arvostelua.
Sen lisäksi miehellä oli ollut jotain juttua erään tutuntutun kanssa, yhtenä iltana jossain baarissa mutta kuitenkin. Sitten jouduin vahingossa samaan ravintolapöytään isommassa porukassa tämän saman naisen kanssa. Siinä oli näitä kaverinkavereita 3 enkä tiennyt kuka se niistä oli, tiesin että joku. Tunnelma oli aika vaivaantunut pöydässä, kun kävin vessassa ja tulin sieltä niin mies oli jutellut ja naureskellut näiden naisten kanssa mutta kun tulin pöytään niin tuli taas ihan hiljaista.
Mies petti sitten minua myöhemmin koska sillä oli paha olo siitä kun minä olin pettänyt.
Vika ei koskaan ole petetyssä, vaan aina pettäjässä tai sen korvien välissä. piste.
Nää pätee aika hyvin sekä miehiin että naisiin, mutta vähän täytyy soveltaa.
5. Mies saattaa sekoilla tarinoissaan, ja yleensä pienikin kuulemasi kummallisuus/epäjohdonmukaisuus on totta. Ihan se mitättöminkin, josta kysyt, että "Eksä äsken sanonut että meet Mikan kanssa etkä Reijon?" ja mies saa raivarin: Ehän sanonut, mitä se oikein tenttaat ja jankutat, olenko mä jossain ristikuulustelussa vai, HÄ? Usein silmittömät raivarit asioita tarkemmin tiedustellessa ovat se VARMA merkki siitä, että se koira älähti johon kalikka kalahti. Hyökkäys on paras puolustus. Lähes 100% varmuudella se, mikä kuulostaa naisen korvaan oudolta, ON myös outoa. Ja sen takana on valhe.
6. Saat sukupuolitaudin. Mies väittää että olet itse hankkinut sen jostakin, tai se on ollut hänellä PIILEVÄNÄ viimeiset seitsemän vuotta, sillä hän ei ole pettänyt. Joissain tapauksissa tyhmempi mies tunnustaa tässä kohdassa, läheskään kaikki eivät.
7. Joku kertoo sinulle, että mies pettää, on nähnyt hänet toisen kanssa tms. Mies kieltää ehdottomasti, vetoaa teidän väliseenne luottamukseen: Uskotko sä TOSIAAN Mirjaa ennemmin kuin mua? Mirja haluaa tuhota meidän suhteen, koska se on Kateellinen meille.
Mirja on kateellinen ja katkera ämmä, ja mies ei ikinä, ei ikinä pettäisi sinua. Tai Mirja on käsittänyt koko näkemänsä tilanteen täysin väärin, koska on pahansuopa yksilö, ja itseasiassa itse yrittänyt iskeä miestäsi, onnistumatta, mistä pääsemme kohtaan katkera ämmä.
Jos Mirja näyttää kamerakännykällään ottamiaan valokuvia miehestäsi ja toisesta naisesta panemassa porttikongissa, Mirja on kuvamanipuloinut ne tietokoneella.
8. Miehen rakastajar soittaa sinulle, tai tulee ovellesi. Mies saa paskahalvauksen, ja äkkiä yllätettynä joutuu miettimään taktiikkaa tovin. Menee joko lukkoon tai alkaa huutaa. Huuto voi sisältää mitä tahansa versioita edellisistä (se nainen on katkera ja kateellinen, kun meillä menee niin hyvin, etkö itsekin tajua, kuinka se valehteli sulle, eihän se edes kertonut koska ollaan muka pantu, mä en siihen koskis pitkällä tikullakaan, sillä sillä on MIELENTERVEYSONGELMIA, se nainen on katsos hullu, ja se vainoaa mua. Kerro mitä se sanoi? No vittu, mitä paskaa, kai sä itsekin tajuat, että toi ei voi olla totta?) Kun huuto ei mene läpi, mies maanittelee järkipuheella: Miksi mä sun kanssa sitten olisin? Kai sä kulta tajuat, että mä en tarvitse kahta naista, SUN kanssahan mä olen. Mulla ei edes olisi aikaa sellaiseen, mähän olen aina sun kanssa, tai töissä. Missä välissä mä ketään nussisin? Kai sä olisit huomannut jotain muutakin, kuin jonkun hullun akan sekoilut?
En kai mä jaksais sua panna muuten, enkä HALUAISI, mähän rakastan sua. Älä nyt pulu hei, meillä on niin hyvin kaikki, et voi antaa jonkun sekopään vaikuttaa meihin, ethän?
Mies voi myös ehdottaa, että nainen soittaa tälle mielenterveyspotilaalle itse, jotta kuulee totuuden. Tai soittaa itse, ja laittaa kaiuttimen päälle. Ja yrittää manipuloida tilannetta niin, että rakastajatar sanoisi mitä tahansa, jonka voi kääntää tätä vastaan. Yleensä nainen ei kuitenkaan uskalla itse soittaa, ja mies ei riskeeraa tässä vaiheessa puhelimen kanssa.
9. Mies jää kiinni rysän päältä, housut kintuissa naisen päältä tai alta.
Muru, kuuntele nyt, tää ei ole sitä miltä näyttää....
10.Hyvin tiukassa tilanteessa mies voi myös kehittää valtataistelun, eli ottaa niin hyökkäävän ja shokeeraavan asenteen, että nainen päätyy itkien anelemaan, ettei pettämisestä narahtanut mies jätä häntä. Puhumattomaksi heittäytyminen ja joo, niin petin, mitä siitä? Se oli SUN syytä, sä se ajoit mut siihen. Tällanen mä olen, ota tai jätä.
11. Vaisto. Se riittää pitkälle, sanoi ja teki mies mitä vain.