Näistä asioista, yhdestäkin, tiedät miehen pettävän
Näistä asioista,yhdestäkin, TIEDÄT miehen pettävän:
Tässä muutama tosiasia, joista tiedät miehen pettävän. Ja totuus siitä, miten mies toimii ko. tilanteissa.
1. Luonne muuttuu, on joko ärtynyt ja raivoava, kehittää riidan mistä vain ja harrastaa syyllistämistä, tai on yltiöpositiivinen ja onnellinen ja/tai muissa maailmoissa.
2. Ei halua/jaksa seksiä kuten ennen, seksi muuttuu pakkopullaksi silmät kiinni tai haluaa sitä silmät kiiluen, ja tässä tapauksessa AINA keksii sängyssä ihan uusia juttuja joita ei ennen ole kokeiltu. Käyttää siltä toiselta oppimiaan asioita tai testaa niitä ensin sinuun.
3. Kännykkä muuttaa äärettömän henkilökohtaiseksi ominaisuudeksi. Otetaan se mukaan jopa suihkuun, ja huolehditaan, että et pääse siihen käsiksi varoittamatta. Jos olet varoittanut, siitä yritetään ehtiä poistaa olennaiset tiedot. Mies saa tekstareita ja puheluita paljon, tekstarit ovat "kaverilta" tai "mikolta" ja niihin näpytellään salaa tai puolisalaa vastauksia, puhelut saattavat olla "väärä numero" tai "soitan sulle Make myöhemmin, nyt on kiire".
4. Ollaan paljon pois kotoa. Ollaan missä tahansa muualla paitsi kotona. Akku on usein loppu kun soitat, mies joko selittää liian yksityiskohtaisesti menoistaan (innokkaasti: Pera kaatui Valintatalon edessä Kuopiossa moottoripyörällä, mä meen auttaa sitä, tai Tuli yllättävä työkeikka/harraste, kun pitää ohjelmoida diipadaapa, menee myöhään, muru). Pettämisen saattaa tosin nopea kaveri ehtiä hoitamaan esim. ruokatunnilla tai liukuva työaika on hyvin liukuva, joten töistä suoraan kotiintulo ei sinänsä takaa mitään. Kuten entinen jätkä sanoi: Ei siihen tarvita kuin 10 minuuttia. Ja etenkin rakastunut rakastajar on vain iloinen siitä 10 minuutistakin.
Kommentit (47)
[quote author="Vierailija" time="02.08.2009 klo 16:10"]
1. Luonne muuttuu, on joko ärtynyt ja raivoava, kehittää riidan mistä vain ja harrastaa syyllistämistä, tai on yltiöpositiivinen ja onnellinen ja/tai muissa maailmoissa.
Tai miehesi on kaappijuoppo.
Tai muuten vain masentunut ja stressaantunut. Miehen masennus ilmiintulee hyvin usein agressiona.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 08:51"]1. täsmää. Luonne muuttuu: ärtynyt, raivoava, järjestää raivon pikkuasioista, syy aina toisen, toisinaan hyvin mukava, usein omissa maailmoissaan
2. täsmää. Sanoo, että ikä painaa, ei enää ole niin viriili, ja että "sinulla on oikeus", eli täyttää velvollisuudesta oman osuutensa. Joskus silmät kiiluen ja muissa maailmoissa, joskus ei kykene. Uusia sanoja ja ehdotuksia.
3. täsmää. Kännykässä paljon naisten numeroita (työn takia, sanoo). Poistaa kaikki naisten viestit. Menee usein ulos puhumaan. Joskus säikähteli numerottomia soittoja. Ääni muuttuu, kun nainen soittaa, miehille eri puhetyyli.
4. täsmää. Paljon poissa kotoa. Matkatyö. Pitkät työpäivät, selittelyä. Saman naistyökaverin kanssa useita tunteja kahden töissä muiden osalta jo pimeässä toimistossa. Kun soitat, voi olla hämmentynyt ja sekoilla ja selitellä. Työmatkoja, jolloin illalla lyö luurin korvaan ja sulkee puhelimen kokonaan (muka akku loppui, mutta ei soita enää ja puh kiinni ilmeisesti koko yön, täysin välinpitämätön toisen tunteista!). Työaika joustava, ylitöitä PALJON, mutta mitään korvausta rahana tai vapaana ei ole. Silti syytös "sä viet kaikki mun vapaa-ajan"!!!
5. täsmää. Pikku vilppejä lipsahtelee, ja jos todistat oikean asian, lyö nyrkn pöytään ja sanoo, että tästä ei puhuta enää! käyttää sanoja "ristikuulustelu" , "gestapon agentti", "tenttaat, jankutat" "mitä se sulle kuuluu", ja hirveitä nimittelyjä ja haukkumista. Hyökkäys on paras puolustus -motto sopii hyvin, ja käyttää sanontaa "Ihminen on syytön, kunnes toisin todistetaan."
6. ei täsmää. En ole saanut sukupuolitautia, ellei ole oireeton. Miehellä on kyllä ollut esinahan alla tulehtuneita näppyjä ja sai siihen voiteet (antibiootteja en muista) ja jonkun viikon selibaatin. Minua ei lääkäri pyytänyt hoidettavaksi (eikö ne sukupuolitaudeissa yleensä niin tee?).
7. ei täsmää. Kukaan ulkopuolinen ei ole kertonut minulle mitään. Eräs hlö tietyssä tilanteessa sanoi minulle, että "älä usko kaikkia miehen puheita" ja katsoi merkitsevästi silmiini. Tätä hlöä pidän luotettavana ja vaistoan syyn, miksi hän näin sanoi, mutta ei ole oikeutettu enempää puhumaan ja ymmärrän senkin.
8. ei täsmää. Kukaan ei ole soitellut tai tullut juttusille. Mielenterveysongelmista on kyllä minua itseäni syytellyt, jopa pelkkien kulmakarvojen nostelun ja epäilyn takia! Monenlaista halveksivaa nimittelyä ja kommenttia olen kuullut.
9. ei täsmää. Ei ole jäänyt kiinni. Jos pettää, toivon todella, että jää, se on vähintäänkin oikeudenmukaista ja oikein!
10. täsmää. Valta, jota pönkittää raivolla, uhkailuilla, joskus jopa väkivallalla, on se, millä hallitsee. Vaimo on tiellä, mutta ei halua/voi lähteä, mihin on taas monet omat syynsä. Yksi syy on monet ihana ajat, joita sisältyy noiden hirveiden aikojen väliin ja aiempaan yhteiseen aikaan.
Olen oppinut elämään päivän kerrallaan ja hetken kerrallaan! Tulevaisuutta ei voi suunnitella, mutta onneksi kaikki on "Korkeimman käres", joka on myös korkein tuomioistuin, ja sen päätöksistä ei voi enää valittaa.
On muuten vain yksi rangaistus ja se on iankaikkinen, ei elinkautinen. Ja siellä oikeusistuimessa tunnetaan rikosnimike aviorikos, ja taitaapi olla tosi vakava rikos!!!. No, kun katsellaan tämän maailman pettämisten jälkiseurauksia, jo tälläkin palstalla kerottuja ongelmia ja oireita, niin vakavasta asiasta on oikeasti kyse! Mitkä muut rikokset aiheuttavat niin järkyttäviä kansantaloudellisia tappioita kuin aviorikokset: töistä poissaoloja, pitkäaikaisia työkyvyttömyyksiä, mielenterveyskustannuksia, lasten ongelmia ja kasvuhäiriöitä, pitkiä oikeusprosesseja, elatusmaksuja, lasten rahtaamista paikasta toiseen, ...
Maksajaksi pitäisi ehdottomasti laittaa se, joka lähtee vieraan mukaan ja aiheuttaa kaiken tuon em. Jokainen on omista tekemisistään vastuussa, niin myös pettäjät!
[/quote]
Ottamatta kantaa siihen pettääkö miehesi vai ei ja jääkö kiinni vai ei, minulle nousi yksi kysymys sinun kirjoituksestasi.
Mitä sellaista tuollainen suhde antaa sinulle jotta se on jatkamisen arvoinen?
Noin ikävästi käyttäytyvän kaverin kanssa on minun mielestä yksi ja sama onko se eroamisen syy pettäminen vai käytös sua kohtaan.
Voi kun naiset olisi itsetietoisempia ja vaativampia sen suhdeen miten tulla kohdelluksi. Itse jätin 13 vuoden parisuhteen just sen takia että minulle sihistiin kaikki asiat päin naamaa. Jo se riitti. Mä haluan tulla kohdelluksiksi kunnioitettavasti.
Löysin vanhan ketjun, asioita, joita olen pohtinut jo kauan.
Raivoaminen ja toisen syyttely kaikesta. Tyytymättömyys kaikkeen. Omien entisten tunnustustensa kääntäminen "ne on ihan sun omia keksimiäs, en oo niin tehny". Syyttely: "sinä s-tanan feministi". Huorittelee. Naisvihaa, kohdistuu puheissaan yleisesti vanhempiin naisiin, ei parikymppisiin. Ulkonäkö muuttuu tärkeäksi, kotona ei vaivaudu. Alkaa uuden liikuntaharrastuksen tai muuttaa entistä nykyaikaisemmaksi. Vetäytyy omiin oloihinsa. Seksi ei kiinnosta, velvollisuutensa hoitaa. Katse kääntyy nuoriin naisiin, muihin ei, ja raivostuen selittää, että liikennettäkö ei saa seurata, jos huomautat. Uhkailee erolla, jos kyselet. Nostaa raivokohtauksen pienestäkin "muurahaispesään sohaisusta" päästäkseen lähtemään, ja voi olla poissa päiviäkin, puhelin joko kiinni tai ei vastaa. Syy kaikesta on aina vain toisen, itsessään ei koskaan mitään. Peilaa itseään hymyillen aina peilin kohdalle sattuessaan. Kehuu itseään, moittii ja haukkuu toista.
Aijaa? Oon ollut viime aikoina ärtyneempi ja tunnekylmän oloinen kaikkia kohtaan ja yleensä otan aina puhelimen mukaan vessaan. Mutta siitä huolimatta en ole pettänyt miestäni enkä edes ajatellut pettämistä. Eikä mieheni epäile mua mistään sellaisesta. Niinkuin en minäkään epäile häntä tuollaisten epävarmojen merkkien perusteella. Vasta sitten kun saan jonkun näkyvän todisteen pettämisestä, mulle myönnetään se tai saan rysän päältä kiinni, mä oon varma siitä että mies pettää.
Taas on se aika vuodesta, jolloin monet vaimot ja pikkulasten äidit itkevät itsensä uneen miehen pikkujoulujen ja kiimaisen menon takia. Firmat eivät yhtään ajattele työntekijöidensä hyvinvointia, eivät varsinkaan heidän perheidensä hyvinvointia, järjestämällä pikkujouluja ja koulutuspäiviä (oikein lain turvin!) laivoille ja kauas piilopirtteihin, missä yleinen meno on puolisoiden pettäminen, työpaikkasalaisuuden turvin! Täälläkin palstalla saa usein lukea itkevän vaimon hätää miehensä kylmästi asetettua kaveriporukkansa ja pippalot oman perheen edelle. Sitä tuskan määrää ei voi sanoin kuvailla. Pettäminen pitäisi saattaa rikoslakiin rangaistavaksi. Onneksi on kaiken yläpuolella Jumalan laki, jossa yksi vakavimmista rikoksista on oman aviopuolison pettäminen. Siitä langetettava tuomio on iankaikkinen, ei vain elinkautinen! Parannukseen on mahdollisuus tässä ajassa: "joka syntinsä tunnustaa ja hylkää, se saa armon". Tunnustaa siis sille, jota vastaan on rikkonut, eli Jumalalle ja puolisolle, ja myös petoskumppanilleen tunnustaa tehneensä väärin. Jumala näkee, kuulee ja tietää kyllä kaiken. Häntä ei voi pettää. Hän on ehdoton.
Selittelee kaikkea p*skaa ja on yhtäkkiä valmis ostamaan lahjoja ja kukkia, joita ei ole koskaan aikaisemmin ostanut. On yli-innokas ja illanvietot (mies)ystävien kotona ja uudet harrastukset vie miestä mukanaan (eli se uusi nainen siis). Katoaa kokonaan viikonloppuna omiin menoihinsa eikä pidä yhteyttä. Leikkii puhelimella, hommaa useita eri prepaideja ja pistää puhelimen äänettömälle kun lähtee toisen naisen luo. Uskottelee että haluaa vakavan suhteen vaikka ei tee suhteen eteen yhtään mitään ja luulee että kaikki tarjoillaan pettäjälle kultalautaselta valmiina. Jos jää kiinni pettämisestä alkaa etsiä naisesta vikoja ja muistelee päiviä jolloin nainen ei kertonut missä oli ja mitä milloinkin teki että saisi syyn vierittää pettämisen naisen niskaan! Unohtelee asioita kuten sovittuja päiviä jolloin piti nähdä koska sopi salaa näkevänsä toisen naisen jne. Jos uusi "suhde" menee pieleen mies masentuu ja syyttää suhteen pilaamisesta ex-naista, jos sen sijaan uusi suhde onnistuu usein se loppuu siihen että pettäjä pettää myös uutta naista taas jonkun uuden kanssa.
mun faijaan pätee moni noista asioista paitsi ei rysän päällä ja et joku lumppu on ovella Sjiisus:'(
1-5 täsmää melko hyvin. Nyt on vaan sellainen pikku ongelma, että olen itse se mies johon nuo täsmää, mutta mitään pettämis juttuja en kyllä ole harrastanut. :D
Näistä asioista,yhdestäkin, TIEDÄT naisen pettävän:
Tässä muutama tosiasia, joista tiedät naisen pettävän. Ja totuus siitä, miten nainen toimii ko. tilanteissa.
2. Ei halua/jaksa seksiä kuten ennen, seksi muuttuu pakkopullaksi silmät kiinni tai haluaa sitä silmät kiiluen, ja tässä tapauksessa AINA keksii sängyssä ihan uusia juttuja joita ei ennen ole kokeiltu. Käyttää siltä toiselta oppimiaan asioita tai testaa niitä ensin sinuun.
No pöh. Kyllä sitä kannattaa miettiä muutakin kuin pettämistä, meillä mieheltä katosi seksihalut mutta kyseessä ei ollut pettäminen vaan vakava sairaus (syöpä) joka vei halut jo ennen diagnoosia.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 09:02"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2009 klo 16:17"]
mä näin uniakin, ja ne olikin totta, vaikka naureskelin niitä miehelle... myöhemmin sitten kaikki selvis...=(
[/quote]
Minäkin näin unia ja jopa sain yhdessä unessa selvän nimen! Näin paljon unia, joissa mies käyttäytyy juuri siten, kuinka hän minua kohtelee, kun muita naisia on paikalla: täysin välinpitämättömästi, ja olen vain tiellä, ja nolaa minua. Olen unissa usein hylätty, itken, etsin miestäni, ja hän vain nauraa ja pakenee jonkun muun kanssa.
[/quote]
Minäkin näin unta että aikoinaan exäni petti heti kun olin muualla, exäni kutsui "kotiinsa" uuden täysin eri näköisen naisen. Kunnes tupsahdin paikalle ja näin naisen takin miehen eteisessä ja lähdin. Myöhemmin näin heidät nauramassa yhdessä kaupungin laidalla, vähin äänin häivyin. Uni oli tavallaan totta koska paljon myöhemmin kun emme olleet enää yhdessä huomasin että exällä oli netissä täysin saman näköinen nainen kaverina joka tuli uniini. Eivät tosin seurustele vaan ovat kavereita tai "kavereita".
"5. täsmää. Pikku vilppejä lipsahtelee, ja jos todistat oikean asian, lyö nyrkn pöytään ja sanoo, että tästä ei puhuta enää! käyttää sanoja "ristikuulustelu" , "gestapon agentti", "tenttaat, jankutat" "mitä se sulle kuuluu", ja hirveitä nimittelyjä ja haukkumista. Hyökkäys on paras puolustus -motto sopii hyvin, ja käyttää sanontaa "Ihminen on syytön, kunnes toisin todistetaan."
Ja jos suhde on sellainen että vain seurustellaan tai asutaan yhdessä niin mies saattaa sanoa että "emme ole edes naimisissa! kontrolloit minua onko sinulla pakkomielle" tai "Tarvitsen enemmän tilaa hengittää tunnen kuristuvani tähän suhteeseen jossa tunnen ettei ole yhtään vapautta! En minä ole koskaan pettänyt ketään!" että se oikeuttaa tekemään mitä lystää ja näin sanoo usein pahimmanlaatuiset pettäjät
Nää sopii naiseen ihan yhtä lailla. Miehetkö vain pettää, hah.
Mullakin mies päätti ottaa puolen vuoden työn vastaan, missä tavallaan asutaan se aika, ja toki siellä työskentelee paljon myös naisia, mä olen 110% varma, että tulee horoilee siellä, vaikka väittää, että "enhän minä nyt sellasta tekis" kaiken lisäksi, ei olla pantu kohta 9kk, koska äijää ei ole kiinnostanu.Lisäksi näitä yllämainittuja oireita esiintyt sillä aikaisemminkin, eli mä en luota yhtään siihen, jotain epämäärästä tässä jutussa on, et sen pitää päästä tollaseen työhön.Siellä saa vapaasti häröillä, ku akka on monen sadan kilsan päässä.prkl!!
30 sinuna kyllä menisin testaamaan itseni sp-tautien varalta jos miehellä on jotain näppylöitä ilmennyt. Häntä ei välttämättä ole testattu jos on sanonut lääkärissä ettei sp-taudin mahdollisuutta ole.
Eikös petturi ala myös huolehtimaan erityisen paljon omasta ulkonäöstään? Esim. alkaa käydä kuntosalilla (ei ennen käynyt), laihduttaa, jos ollut pulska...
eikä kyllä mieheenikään yksikään minun puoleltani.. Mut mistäs sen silti tietää..? =)
1. täsmää. Luonne muuttuu: ärtynyt, raivoava, järjestää raivon pikkuasioista, syy aina toisen, toisinaan hyvin mukava, usein omissa maailmoissaan
2. täsmää. Sanoo, että ikä painaa, ei enää ole niin viriili, ja että "sinulla on oikeus", eli täyttää velvollisuudesta oman osuutensa. Joskus silmät kiiluen ja muissa maailmoissa, joskus ei kykene. Uusia sanoja ja ehdotuksia.
3. täsmää. Kännykässä paljon naisten numeroita (työn takia, sanoo). Poistaa kaikki naisten viestit. Menee usein ulos puhumaan. Joskus säikähteli numerottomia soittoja. Ääni muuttuu, kun nainen soittaa, miehille eri puhetyyli.
4. täsmää. Paljon poissa kotoa. Matkatyö. Pitkät työpäivät, selittelyä. Saman naistyökaverin kanssa useita tunteja kahden töissä muiden osalta jo pimeässä toimistossa. Kun soitat, voi olla hämmentynyt ja sekoilla ja selitellä. Työmatkoja, jolloin illalla lyö luurin korvaan ja sulkee puhelimen kokonaan (muka akku loppui, mutta ei soita enää ja puh kiinni ilmeisesti koko yön, täysin välinpitämätön toisen tunteista!). Työaika joustava, ylitöitä PALJON, mutta mitään korvausta rahana tai vapaana ei ole. Silti syytös "sä viet kaikki mun vapaa-ajan"!!!
5. täsmää. Pikku vilppejä lipsahtelee, ja jos todistat oikean asian, lyö nyrkn pöytään ja sanoo, että tästä ei puhuta enää! käyttää sanoja "ristikuulustelu" , "gestapon agentti", "tenttaat, jankutat" "mitä se sulle kuuluu", ja hirveitä nimittelyjä ja haukkumista. Hyökkäys on paras puolustus -motto sopii hyvin, ja käyttää sanontaa "Ihminen on syytön, kunnes toisin todistetaan."
6. ei täsmää. En ole saanut sukupuolitautia, ellei ole oireeton. Miehellä on kyllä ollut esinahan alla tulehtuneita näppyjä ja sai siihen voiteet (antibiootteja en muista) ja jonkun viikon selibaatin. Minua ei lääkäri pyytänyt hoidettavaksi (eikö ne sukupuolitaudeissa yleensä niin tee?).
7. ei täsmää. Kukaan ulkopuolinen ei ole kertonut minulle mitään. Eräs hlö tietyssä tilanteessa sanoi minulle, että "älä usko kaikkia miehen puheita" ja katsoi merkitsevästi silmiini. Tätä hlöä pidän luotettavana ja vaistoan syyn, miksi hän näin sanoi, mutta ei ole oikeutettu enempää puhumaan ja ymmärrän senkin.
8. ei täsmää. Kukaan ei ole soitellut tai tullut juttusille. Mielenterveysongelmista on kyllä minua itseäni syytellyt, jopa pelkkien kulmakarvojen nostelun ja epäilyn takia! Monenlaista halveksivaa nimittelyä ja kommenttia olen kuullut.
9. ei täsmää. Ei ole jäänyt kiinni. Jos pettää, toivon todella, että jää, se on vähintäänkin oikeudenmukaista ja oikein!
10. täsmää. Valta, jota pönkittää raivolla, uhkailuilla, joskus jopa väkivallalla, on se, millä hallitsee. Vaimo on tiellä, mutta ei halua/voi lähteä, mihin on taas monet omat syynsä. Yksi syy on monet ihana ajat, joita sisältyy noiden hirveiden aikojen väliin ja aiempaan yhteiseen aikaan.
Olen oppinut elämään päivän kerrallaan ja hetken kerrallaan! Tulevaisuutta ei voi suunnitella, mutta onneksi kaikki on "Korkeimman käres", joka on myös korkein tuomioistuin, ja sen päätöksistä ei voi enää valittaa.
On muuten vain yksi rangaistus ja se on iankaikkinen, ei elinkautinen. Ja siellä oikeusistuimessa tunnetaan rikosnimike aviorikos, ja taitaapi olla tosi vakava rikos!!!. No, kun katsellaan tämän maailman pettämisten jälkiseurauksia, jo tälläkin palstalla kerottuja ongelmia ja oireita, niin vakavasta asiasta on oikeasti kyse! Mitkä muut rikokset aiheuttavat niin järkyttäviä kansantaloudellisia tappioita kuin aviorikokset: töistä poissaoloja, pitkäaikaisia työkyvyttömyyksiä, mielenterveyskustannuksia, lasten ongelmia ja kasvuhäiriöitä, pitkiä oikeusprosesseja, elatusmaksuja, lasten rahtaamista paikasta toiseen, ...
Maksajaksi pitäisi ehdottomasti laittaa se, joka lähtee vieraan mukaan ja aiheuttaa kaiken tuon em. Jokainen on omista tekemisistään vastuussa, niin myös pettäjät!
[quote author="Vierailija" time="03.06.2009 klo 18:42"]
30 kiloa ja mies on käynyt nuuskimassa naapurin puskaa?
[/quote]
Ja sekö oikeuttaa pettämään puolisoa? Ei hyvä päivä!
Silloinhan myös miehen huolimaton pukeutuminen, ajamaton parransänki, merkkipäivien huomioimattomuus, kasvanut kaljamaha, välinpitämättömyys yms oikeuttavat vaimonkiin pettämään miestään, niinkö?
Keskenkasvuisen ajatusmaailmaa tuollainen!
Rakkaus on tuon kommentoijan mukaan ilmeisesti riippuvainen kiloista!!!
Jos oot laiha, rakastan, jos lihot, en rakasta! Kovinpa on heikoissa kantimissa tuon miehen rakkaus!
[quote author="Vierailija" time="22.06.2009 klo 14:22"]
Vika ei koskaan ole petetyssä, vaan aina pettäjässä tai sen korvien välissä. piste.
[/quote]
Hyvä uskotella itselleen moista.