Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Millainen veljen vaimo/avovaimo sinulla on?

Vierailija
02.06.2009 |

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni on puhumaton jöröjukka, ja olin lentää pyrstölleni, kun tapasin silloisen tyttöystävän, nyk. vaimon, ensimmäisen kerran. Ystävällinen, nätti, puhelias, sivistynyt. Ihmettelen mitä veljessäni näkee mutta onneksi jaksaa!

Vierailija
22/28 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiahan ei mulle kuulu, mutta kun kuulen jonkun puhuvan jostakin noin, niin herää kysymys että millainen ihminen se puhuja itse oikein onkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että millainen miehen sisko on.

Besserwisser ja sietämätön muiden ihmisten pomottaja nyt ainakin :) On niin erinomainen että!

Vierailija
24/28 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että eroavat ja veljeni saa taas hyvän naisen itselleen. Nykyinen on kusipää, väkivaltainen ja tyhmä!

Vierailija
25/28 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on työnarkomaani ja ulkonäkö on hänelle kaikki kaikessa...Ei olla nähty 5 vuoteen, lehdessä olen kyllä nähnyt hänen kuvia.

Vierailija
26/28 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en veljeäni enkä hänen perhettään. Ei soitella sen enempää. Joulukortti suhde vielä on.

Vierailija
27/28 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin toisen veljen vaimo on kypsymätön, esim. nyt lähti kummitytön synttäreille toiselle paikkakunnalle, vaikka vieressä olis ollu mun kaksossiskojen juhlat, toinen yo, toinen valmistu ammattiin.. siis tekee ihan omituisia priorisointeja, eikä osaa/halua laittaa ruokaa, tiskata, siivota jne.. joskus ihmetelty, mikä on saanu päätymään ko. naiseen.. muuten kyllä mukava.

kaksi muuta veljien vaimoa ovat huomaavaisia tunnollisia jne.. ja neljännen tyttöystävä suloinen.

Vierailija
28/28 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ihan hitusen juoruileva mutta kaiken kaikkiaan aivan upea ihminen! Extrana aivan ihanat juhlat joita järkkäilee ja tuo aina ihan supermahtavia lahjoja jos esim. lapsilla on synttärit. Kaunis, ihana nainen :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi