G: Millainen veljen vaimo/avovaimo sinulla on?
Kommentit (28)
Asiahan ei mulle kuulu, mutta kun kuulen jonkun puhuvan jostakin noin, niin herää kysymys että millainen ihminen se puhuja itse oikein onkaan.
että millainen miehen sisko on.
Besserwisser ja sietämätön muiden ihmisten pomottaja nyt ainakin :) On niin erinomainen että!
Toivon että eroavat ja veljeni saa taas hyvän naisen itselleen. Nykyinen on kusipää, väkivaltainen ja tyhmä!
on työnarkomaani ja ulkonäkö on hänelle kaikki kaikessa...Ei olla nähty 5 vuoteen, lehdessä olen kyllä nähnyt hänen kuvia.
en veljeäni enkä hänen perhettään. Ei soitella sen enempää. Joulukortti suhde vielä on.
tosin toisen veljen vaimo on kypsymätön, esim. nyt lähti kummitytön synttäreille toiselle paikkakunnalle, vaikka vieressä olis ollu mun kaksossiskojen juhlat, toinen yo, toinen valmistu ammattiin.. siis tekee ihan omituisia priorisointeja, eikä osaa/halua laittaa ruokaa, tiskata, siivota jne.. joskus ihmetelty, mikä on saanu päätymään ko. naiseen.. muuten kyllä mukava.
kaksi muuta veljien vaimoa ovat huomaavaisia tunnollisia jne.. ja neljännen tyttöystävä suloinen.
Ehkä ihan hitusen juoruileva mutta kaiken kaikkiaan aivan upea ihminen! Extrana aivan ihanat juhlat joita järkkäilee ja tuo aina ihan supermahtavia lahjoja jos esim. lapsilla on synttärit. Kaunis, ihana nainen :)
Veljeni on puhumaton jöröjukka, ja olin lentää pyrstölleni, kun tapasin silloisen tyttöystävän, nyk. vaimon, ensimmäisen kerran. Ystävällinen, nätti, puhelias, sivistynyt. Ihmettelen mitä veljessäni näkee mutta onneksi jaksaa!