Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tohon"minusta tuli toinen nainen" .ketjuun ei pääse?

Vierailija
17.12.2008 |

Tulee teksti keskustelut hetken pois käytöstä tai jotain....

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
18.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tajuan itsekin, ettei me edes passata toisillemme. Mutta se toisen pakittaminen sai mut epätoivoiseksi ja pakkomielteiseksi.

En käsitä, miten meille fiksuille ihmisille on käynyt näin. Mutta sellaista se elämä on...

Vierailija
22/42 |
18.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies soitti viime yönä, olisi halunnut puhelinseksiä, mä yritin ensin lähteä mukaan, mutta en sitten voinut enkä halunnut kuitenkaan, sanoin miehelle että mä en nyt pysty, hän sanoi että jaa, mennään sitten nukkumaan ja oli tosta vaan lopettamassa puhelua,

mä sanoin että ei lopeteta vaan haluan sanoa mikä on, kun mies kysyi ihan pokkana että miks sulla sit on tollanen fiilis...

Sanoin että se johtuu siitä hänen uudesta naisesta, mies sanoi etteivät he seurustele, vielä, tapailevat ja viettävät kyllä yöt pääsääntöisesti yhdessä, mies haluaa katsoa hänen kanssaan onnistuuko suhde,

en kysellyt sitten sen tarkemmin yksityiskohtia, mitäpä mä niillä muuta kuin lisää sydänsurua ja kauheita ajatuksia jatkossa,

puhelu päättyi miehen hermostumiseen ja sitten hän halusi keskustella tekstiviestein, laittoi että rakastaa mua enemmän kuin mitään, mutta arkielämä meillä ei juuri nyt ole mahdollinen yhdessä, liian paljon ollaan rikottu, ja en mä sitä kiistä, onhan meillä ollut todella vaikeaa ja paljolti juuri minun takiani,

sanoi että haluaa silti jatkossakin nähdä mua, laitoin etten mä halua alkaa pelkäksi seksisuhteeksi, että silloin tällöin pikaiset jossain kinkyjen merkeissä ja hellyys ja läheisyys annetaan toiselle,

sitten hän halusi jo alkaa nukkumaan kun meni aamuntunneille asti ja hänellä on taas työpäivä, pyysin että tulisi vielä tänään käymään, että en halua kuitenkaan lopettaa tätä tekstiviestiin, mies ei ole ainakaan vielä vastannut mitään :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
18.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoisen sekopäistä touhua jos totta on. Kannattaisi ihan oikeasti mennä jonnekkin ammatti-ihmiselle puhumaan asioista. Ei tuo ihan täysjärkiseltä kuulosta.

Vierailija
24/42 |
18.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en vaan osaa päästää irti ja mua sattuu ja on niin petetty olo,

mies ehdotti syksyllä suhteeseen taukoa ettei meidän välit mene täysin pieleen, vaan että saadaan korjattua suhteemme,

no nyt paljastui ettei hänellä sellaisia vaikuttimia enää mun suhteen edes enää ollut, vaan uusi suhde oli jo kiikarissa, halusi kai vaan pehmentää laskua mulle tuolla katsellaan nyt jonkun aikaa :(

ap

Vierailija
25/42 |
18.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin viime yönä mies vielä sanoi että me ollaan yhdessä vielä,

mutta sitten niiden viestien myötä minusta tilanne muuttui että ei me jatketakaan enää yhdessä, korkeintaan mä saisin olla ns sivusuhde ihan vaan seksin merkeissä,

en mä siihen aio alkaa, jos siis tylysti vaan hakee mut seksille ja kiittää ja tilaa taksin heti päälle, ei kiitos, sen verran mulla on itsekunnioitusta (luultavasti) kuitenkin jäljellä.

Mä sanoin että eihän vie sitä naista meidän sänkyyn, hän sanoi että kyllä jos alkavat seurustelemaan niin ottaa meidän sänkyynkin nukkumaan, tähän asti on yöpynyt naisen luona, että jos se nainen menee meidän sänkyyn, hän hankkii meille patjan mikä laitetaan lattialle silloin kun tulen käymään,

kamala likainen ajatuskin :(

Ja en tiedä mitä kertoo tämäkin, että mies ei vastaa enää mitään viesteihini mitä laitoin silloin yöllä vielä kun hän ilmoitti alkavansa nukkumaan, laitoin tuossa vielä aamun ekoina tunteina että ottaisi yhteyttä ja sovitaan miten tavataan tänään, että mä haluan puhua kasvotusten hänen kanssaan vielä, en halua jättää asiaa roikkumaan pidemmälle ja minusta on myös pateettista loepttaa kuitenkin aika pitkä suhteemme tekstiviestillä,

kello on nyt tämän verran, mies on herännyt jo ainakin 3h sitten eikä vastaa mitään :/

ap

Vierailija
26/42 |
18.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies pitää varalla sua ja käyttää törkeästi hyväkseen. Olen itse seonnut joskus samaan tyyliin ja se stressi hajotti minut ihan täysin. (eikä tilanne ollut kuin ehkä 10% tuosta)

Hae jostain apua, et kestä tuota kauaa.

Vierailija
27/42 |
18.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen varma että se haluaa erota eikä pysty liian kerrasta liian suoraan sitä tekemään, vaan yritti ensin tuota taukoa muka ehdottaa, ehkä mulle ns sopeutumisaikaa, sitten käyttäytyi veemäisesti jotta mä jättäisin, sitten jo vähän alkaa myöntää että hällä on toinen ja meidän taitaa nyt kaatua,

kertoo rakastavansa jne, ja uskon että rakastaakin tunteena, ei vaan arjessa enää, ja seksi meillä on ollut hieman sanoisinko erikoistakin, että sitä kyllä törkeesti vaan haluaa multa yhä,

mä haluaisin kyllä puhua asiat tänään pois, ei ole mitään järkeä roikuttaa tilannetta enempää kun molemmat tosiaan tietää mikä on edessä, mutta nyt näyttäisi taas siltä että mies pakeni, en sitten tiedä onko töissä toisen luona vai nukkuiko pommiin kottinsa tai otti vapaapäivän.

ap

Vierailija
28/42 |
18.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ikä. Kuulostaa niin tutulta tuo miehen käyttäytyminen että voisin melkein lyödä vetoa että se on mun ex.

Ja jos osuu kohdalle niin voin kertoa enemmän...

Vierailija
29/42 |
18.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan niin monta vuotta kuitenkin tunnettu ja oltu yhdesä, hän vaan väsyi nyt minuun ja tähän ainaiseen riitelyyn,

kyllähän naisetkin saa ottaa ja lähteä tyyliin JSSAP, miksei sitten miehet,

mä olen vaan ollut liian kamala ja menettänyt mieheni nyt omaa itsekkyyttäni,

en vihaa miestä vaikka mua sattuukin tämä miten helposti hän otti uuden, siinä kohtaa en tuntenut häntä oikein,

ja tämäkin hämää mua että miksei ole halukas puhumaan kanssani eikä tulemaan luokseni normaalisti juttelemaan, sellainen hän on kyllä aina ollut että haluaa puhua asiat eikä kohtele ketään ala-arvoisesti,

miksi nyt tekee minulle näin, tietää kyllä miten rikki ja romuna olen, ja onhan nämä asiat puhuttava kuitenkin,

miksi vaan venyttää ja venyttää tilannetta :(

Hän sanoo mulle että älä ajattele tätä, ole vaan, syö ja nuku, SYÖ ja NUKU, miten muka? :(

ap

Vierailija
30/42 |
18.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.tukiasema.net

...ja sieltä ne keskustelut. Ei tarvitse heti rekisteröityä.

Vierailija
31/42 |
18.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun sinua ei enää ole minulle,

silloin kun minä olen kadotettu sinulta....

Silloin kun me päätimme, että rakkautta ja intohimoa ei ole.

On vain tahdon asia, moraali ja velvollisuus.

Kun kaikki muut ovat onnellisia ja minä pidän niitä kulisseja yksinäni pystyssä."

Vierailija
32/42 |
18.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen lukenut näitä ketjujasi suurella järkytyksellä. Mielestäni kyseessä on törkeä henkinen ja fyysinen hyväksikäyttö, johon olet heikkouksissasi suostunut. Ole kiltti ja LUPAA ITSELLESI, että lopetat sen nyt heti! Älä ota mieheen enää yhteyttä, äläkä anna hänen tehdä itsellesi enempää pahaa. Kuulostaa, että hän on aika sairas, jos ei tajua tekojaan. Sinua odottaa paljon parempi elämä, kun vain annat nyt olla, kiinnostut muista asioista ja ehkä myöhemmin löydät jonkun toisen, joka kunnioittaa sinua.

Vierailija
33/42 |
18.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteen voi lopettaa tekstailemalla tai puhelimessa. Kasvokkain selvittely kuulostaa sulle viimeiseltä oljenkorrelta. Lisäksi jos mies ei halua erostanne (vielä) lopullista vaan vasta sitten, kun on varmalla pohjalla uuden kanssa, niin hän todennäköisesti vitkuttaa ja venyttää sitä kohtaamista. Tai sitten niitä "erotapaamisia" tulee useita.

Lopeta homma nyt heti, pääset helpoimmalla. Ei ole väliä, millä komuunikaatiotavalla se loppuu. Eikä oikeastaan edes sillä, kommunikoitteko enää ollenkaan. Tärkeintä on, että päästät irti.

Tuskaista se tulee olemaan ja takapakkeja varmasti tulee, mutta lähde eteenpäin! Mene jouluksi vanhemmillesi / kaverillesi / minne tahansa muttei miehen saataville.

Vierailija
34/42 |
18.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap ei pääse näistä ajatuksistaan irti vaikkei miestä näkisikään, ajattelee sitä aamusta iltaan ja yölläkin hoidetaan jotain puhelinseksijuttuja.

Vierailija
35/42 |
18.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuulostaa todellakin munkin exältäni.. Tiedän että kundilla on ollut enemmänkin näitä vedätyksiä, oltaiskohan samassa veneessä??

Ikää taitaa olla tällä hetkellä 27v ja nimikirjimet ovat JH.. Mahdetaanko olla samassa kundissa? ;)

Tuo käytös ja nuo seksijutut.. Kuinka monta noita voi olla??

Vierailija
36/42 |
18.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies soitti nyt, pääsi töistä, tosin ei kuulostanut totuudelta, no ei ole väliksi,

minä sanoin että haluan tavata ja puhua, hän kysyi ensimmäisenä haluanko vielä olla hänen kanssaan,

sanoin että haluan ja en ole vihainen,

hän sanoi että on ollut vihainen koska on tuntenut niin vahvaa syyllisyyttä toisesta naisestaan,

en voi siksi olla hänelle vihainen koska mulla on itsellä ollut toinen mies hänen aikanaan ja hän on tiennyt sen ja kärsinyt,

nyt on mun vuoro kärsiä,

niin kauan kun mies rakastaa mua ja haluaa muutakin kuin tuota seksiä, niin mä voin olla se toinen nainen, kunhan henkisesti olen ykkönen.

mutta me nyt tavataan kai tänään ja sovitaan pelisäännöt, jos saan ne mieleisikseni niin jään hänen kanssaan,

jos se siis on totta että hän haluaa edelleen vain minut ja tilanne on nyt vaan helvetillinen,

jos taas haluaa olla fyysisessä kontaktissa tähän toiseen ja hemmotella häntä kuten minua ennen, alkaa ihan ehdoitta seurustella, en aio jäädä toiseksi naiseksi vaan sanon että sitten pitää hänet.

Toivon niin että mies "valitsee" edelleen minut, annan hänen leikkiä kotia tämän toisen kanssa, niin kauan kun se on vaan leikkiä ja hän viettää edelleen aikaa minun kanssani, ja se toinen tietää etten mä ole täysin jäänyt mihinkään.

En suostu olemaan SALArakas

ap

Vierailija
37/42 |
18.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon niin että mies "valitsee" edelleen minut, annan hänen leikkiä kotia tämän toisen kanssa, niin kauan kun se on vaan leikkiä ja hän viettää edelleen aikaa minun kanssani, ja se toinen tietää etten mä ole täysin jäänyt mihinkään.

En suostu olemaan SALArakas

ap

[/quote]

Vierailija
38/42 |
18.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt lähtee niin paljon itsestä peliin että tässä käy sitten todella huonosti jos ei onnistu, mutta mä haluan mieheni takaisin ja en halua luovuttaa näin helpolla, ellei hän sitten halua sitä itse.

ap

Vierailija
39/42 |
18.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän oli siis seurustellut pitkäaikaisen tyttöystävän kanssa, otti minut heidän erottuaan korvikkeeksi ja kun olimme muutaman kuukauden tapailleet, niin hänen kiinnostus alkoi hiipumaan ja eräänä iltana satuimme samaan baariin, missä hän kaulaili sitten sen exänsä kanssa, jonka kanssa olivat siis palanneet taas yhteen.

Hän kuitenkin jatkoi seksisuhdetta kanssani, saattoi välillä tulla seitsemältä aamulla (!!) ennen töitä seksiä harrastamaan ym. todella kamalaa. Tunsin itseni millin kokoiseksi ja markan arvoiseksi, ja aina kun hän lähti, niin päätin, että ei enää ikinä. Kuitenkin joka kerta, kun hän soitti, niin suostuin taas.

Tätä jatkui niin kauan, kun löysin iyselleni sen oikean, nykyisen aviomieheni, enkä enää vastannut hänelle. Sitten hän alkoikin oikein hulluna soittelemaan ja kaipaamaan minua, heti kun ei saanut vastakaikua.

Onneksi en ole nähnyt häntä vuosiin, menee oikein kylmänväreitä, kun häntä muistelen...

Vierailija
40/42 |
18.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän tää voi mennä näin,

mitä mä oikein ajattelen,

sehän vaatisi että mies eläisi täydellistä kulissia sen uuden naisensa kanssa, ja tämän uuden naisen pitäisi hyväksyäkin asia suunnilleen,

että mies ei harrasta hänen kanssaan seksiä, ei suutele, hyysää exäänsä (mua) edelleen, vie mua autolla paikkoihin kun mulla ei ole omaa autoa, käy mun kanssa leffassa jne ja että koska jos he ovat yhdessä, kai mä sitten frendinä kuljen mukana kun he menevät jonnekin konserttiin tms :D

Ei taida tulla onnistumaan, kun nyt järjellä ajattelen enkä toiveikkaalla sydämellä,

ja miksi mieskään suostuisi elämään noin uudessa tuoreessa ihanassa suhteessaan,

ja vaikka sanoisikin että suostuu, niin miten mä muka voisin uskoa sen ja luottaa mieheen että mitäänhän siellä ei tapahdu heidän välillään, heh,

ihan surkuhupaisan kuuloinen ajatuskin että saataisi näin meidän juttu toimimaan,

ja jos ne vielä sitä vauvaa vaikka lkaa tekemään, mäkö vaan kiltisti odottaisin että tuleeko kutsu kummiksi, joo.

Oon mä tyhmä, täytyy nyt miettiä uusi strategia illaksi jos mies edes tulee, saattoihan vaan puhua kun

kysyi että vieläkö mä haluan olla hänen kanssaan, ehkä toivoi vastaukseksi että en mä halua.

Hmm

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi