Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***MARRASMASUT vko.23***

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa,

neuvolassa kävin tänään. Jee, kaveri vielä hengissä! Äänet löytyi, tosin pyristeli kovin doppleria vastaan; potki ja vaihtoi asemiaan. Mutta huh, helpotti. Olen kyllä niitä liikkeitä tuntenut, mutta koko ajan epäillyt, että ovat jotain muuta. Tällä hetkellä tuntuu taas, että kuperkeikkaa heitellään.

Hbt oli ok ja kaikki muukin. Kiloja tullut 4-5 tähän mennessä. Aina mulle jää sen 5 kiloa roikkumaan, jotka pitää sitten kuntoilla ja syömisellä jossain hamassa tulevaisuudessa taas karistaa pois.

Nyt vaan kun malttais odottaa tuota ultraa, on se kiva päästä näkemään kaveri siellä. Se on sitten kahden viikon päästä.

pp ja tasan 18

Vierailija
22/26 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips! Nopeasti vain laitan neuvolaterkut. Eilen oli neuvolalääkäri. Kaikki hyvin. Hemoglobiini oli laskenut vähän, nyt 113, neuvolatäti kehotti alottamaan raudan syömisen. En millään haluaisi, kun siitä tulee niin inhottava ummetus, mutta pakko kai alkaa... Painoa oli tullut alusta tähän asti 3-4 kg, eikä siitä mitään sanottu, turhaan jännitin. :) Tiedän kyllä, että en voi omalle painonnousulleni paljonkaan, sitä tulee tietty määrä vaikka mitä tekisin. Kuulin myös selvät sydänäänet, jotka oli 145-150. :) Oli ihana kuulla ne, kun en vielä ihan varma ole, olenko kunnolla tuntenut liikkeitä vai kuvittelenko vaan. No, pian niitäkin varmaan enempi tuntuu.

Mukavaa viikonloppua kaikille! Toivotaan parempia säitä viikonlopulle!

Höpö 15+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohris (ex-Ohranjyvä) ilmoittautuu... LA 10.11.... toinen...Jorvi

Vierailija
24/26 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkin aikaa sivuilta poissa olleena yritin kirjautua vanhalla tunnuksella, mutta eihän siitä mitään tullut. Olen siis nyk. Ohris (ex-Ohranjyvä) ja jonkin verran kirjoittelin tuossa alkuraskauden aikaan.

Ongelmia on tässä raskaudessa ollut koko ajan. No, pahoinvointi vihdoin loppui vkolla 16, mutta verivuodot ovat piinanneet. Aluksi ekojen vuotojen aikaan syyksi epäiltiin kaksoisraskauden aiheuttamia hematoomia, jotka tulivat pois. Vauvoja siis vain yksi tulossa ;)

Tämän viikon vuodon (2-3dl) syyksi epäiltiin istukkaa, joka sijaitsee edessä, aivan kohdunkaulan suulla. Seuraavassa ultrassa tilanne tarkistetaan, siis istukan sijainti. Pitäisi kuulemma vielä hieman siirtyä ylemmäs.

Joka tapauksessa nyt on lepomääräys päällä. Lähinnä mietityttää, jos istukka ei siirrykkään; joudunko sairaalaan vuodelepoon yms. Lisäksi minulla todettiin raskausdiabetes. Eli onhan näitä murheita.

Pääasia kuitenkin, että keskiviikon ultratutkimuksissa, jotka tehtiin vuodon takia, vauva voi hyvin.

Hyvää viikonloppua kaikille!

Ohris 17+3

Vierailija
25/26 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en saa mitään tunnuksiani pelittämään, joten kirjoittelen nyt vierailijana...Tyhmä tyhmä uudistus *murmur*...

Täällä kaikki ihan jees, neuvolassa taas kävin ja ultralla masuun kurkattiin, siellä pikkuinen keikutti villisti lanteitaan, mikähän Shakira/Ricky Martin sieltä oikein tuleekaan... Hb oli laskenut, oli nyt 117 ja aloitin raudan syömisen, vähän vatsa oireillut, mutta ei onneksi ihan haitaksi asti. Sykekin löytyi hienosti heti, 160 jumputti pikkuinen sydän ja äiti oli sulaa kyyneliin :)... Sf-mitta mahtavasti jo 18 cm ja painoa tullut tähän mennessä kolmisen kiloa.

Töissä meinaa olla vähän tikkuista, olen ihan kaatoväsynyt työvuoron päätteeksi ja kotona en jaksa sitten enää mitään. Kuinkahan sitä koko kesän jaksaa, etenkin kun tulee kunnon helteet (jos tulee...)...

Ihanaa viikonloppua kaikille marrasmasuille!

Peppipihlaja ja Toukkanen 16+4

Vierailija
26/26 |
07.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moips,

Ei toimi tunnukset, pitänee rekisteröityä uudestaan.

Raskauskuulumisia, menen huomenna extra-ajalle neuvolaan, koska muutama yö sitten heräsin koviin kramppeihin alavatsassa, ja heti perään ripuli. Neuvolatäti sanoi, ettei pitäisi olla huolta, koska ei ollut menkkamaisia, vaan ne oli sellasia pistoksia ja samanapäivänä sitten ihan alhaalla ihan ihan alhaalla repi, eli paikat kasvaa??

Sen olen huomannut, että vaikka maha on vasta pieni rakausmaha, niin mahaltaan en saa nukuttua, koko ajan etsin asentoa, että olen edes kyljeltään, onko muilla samaa? Ja aamuyöt nukut tosi levottomasti. Liikkeitä ei ole vielätuntunut, mutta iltaisin aina tunnustelen vatsaa päältä.

Perjantaina viikon ulkomaan reissulle, kai sinne uskaltaa? Itse ajattelin tehdä ruoat, niin ainakin tulee kypsennettyä kunnolla. Mitenköhän rannalla makoilu, olen kuullut, että lapsivesi saattaa kuumentua liikaa?? Anyway, hyvä on olo nyt ja taas on jaksanut tehdä töitä, tosin selkäkipua pukkaa iltaisin sitten kun seison päivän töissä. Mulla seur ultra 18+6, nyt taitaa olla 15+2?

Kaikille hyvää vointia ja kertoilkaahan kuulumisia