Huokailuttaa maate mennessä ja muutenkin..rv 32+ ?????
Nyt on sitten alkanu meneen piiitkä tovi kun nukahdan iltasin...huokailuttaa tosi paljon ja pitää ottaa koko ajan kunnon syvään hengityksiä ja haukotuksia. Onko muilla samanmoisia tuntemuksia? Samaten on alkanu tuntumaan alavatsassakin nukkuessa, että välillä oon heränny kipuun ja useinmiten sitten tietty kun oon ollu selällään..Mitä teille on sanottu neuvolassa moisesta?
Tainu rv 32+ ja poju 1v9kk (jota sitten vielä pitää nostella autoon ja syöttötuoliin sekä kantaa rappusia joskus...)
Kommentit (2)
Välillä tosiaan joutuu huokailemaan ja hengittämään oikein syvään, kun tuntuu, että happi muuten loppuu. Inhottavan tuntuista ja vaivaa eniten, kun yrittää nukkua. Selällään en ole pitkään aikaan voinut enää maata, kun alkaa heikottaa ja nyt tuntuu, että usein oikealla kyljellä maatessa (minulla kohtu oikealle kallistunut) alkaa olla samaa vaivaa. Jäljelle jää siis vain vasemmalla kyljellä nukkuminen ja sitten on lonkka kipeänä ja kun nukkuminen nykyään on muutenkin niin huonoa...
Kaiketi se johtuu vaan siitä, että vatsa vie keuhkoilta tilaa. Sama juttu oli edellisessä raskaudessa.