Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säälitti eilen uimarannalla yksi äiti; pyöreä ja koko selän mittainen tatuointi =(

Vierailija
01.06.2009 |

tuli niin surullinen olo sen puolesta.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
01.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

[

Sinäkin voit olla sikaruma mun mielestä.

Vierailija
2/48 |
01.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tsiisus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
01.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootteko koskaan kuullut tauointia ottavista keski-ikäisistä? He ovat kokoajan kasvava ryhmä. Heillä iho on jo valmiiksi veltostunut, apua! Tiedät yhden hyvin koulutetun yrittäjä pariskunnan jotka juhlisti 30-vuotis hääpäiväänsä ottamalla samanlaiset tatuoinnit pakaraan:) Ei siis nimiä, vaan yksinkertaiset, selkeät tatuinnit. Mun mielestä aika söpöä. Vaikka tulisikin ero, niin mitä sitten... yhteistä elämää on takana jo niin kauan, että tatuointi muistona siitä ei varmaan haittaa.

Mun mielestä esimerkiksi se tatuoija kaunotar siitä teevee ohjelmasta on ihan super kaunis ja seksikäs, Kat von dee??

Vierailija
6/48 |
01.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun näkökulmastani vanha tatuoitu MUMMO piippu suussa kiikkustuolissa olisi VIELÄ mielenkiintoisempi kuin pappa. =D Olisi taatusti hyvin rohkea ja mielenkiintoinen vanha nainen...

Se joskus työharjoittelussa ollut

Vierailija
7/48 |
01.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun näkökulmastani vanha tatuoitu MUMMO piippu suussa kiikkustuolissa olisi VIELÄ mielenkiintoisempi kuin pappa. =D Olisi taatusti hyvin rohkea ja mielenkiintoinen vanha nainen...

Vierailija
8/48 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

missäs tää kaamea jokisika on nähty?? etten vaan ois minä...

Vierailija
9/48 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin luulen, että tatuoinnit papoilla ja mummoilla on vaan jänniä ja hauskoja. Mitä kaikkea sieltä ryppyisestä, eläneestä ihosta löytyykään. Mitä tarinoita, mitä muistoja. :) Mä en ainakaan aio mummona keskittyä siihen, häiritseekö mun ryppyinen ihoni jonkun esteettistä silmää! Järki päähän mammat.

Ja tuohon ihmiseen teki mieli tutustua... hän oli persoonallinen, mielenkiintoinen, elänyt... en oikein tiedä miksi tatuointi vanhalla olisi automaattisesti "ruma".

Vierailija
10/48 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhdas ja rei'ittämätön iho on se erikoisuus ja rohkea asia, jota tulevat nuoret ihmettelevät ja ihailevat.

Vierailija
11/48 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tatskat ovat säälittäviä ja kertovat ihmisen tyylitajuttomuudesta. Yökkis. No joo, merimiehet ja sataman tytöt niitä ottaa.

Vierailija
12/48 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärtänyt yhtään ap:n pointtia. Miksi tatuointi ja ylipaino herättäis sääliä? Ei mulle tule edes mieleen, rannalla, uimahallissa tai missä vaan, alkaa erityisesti säälimään ihmisiä jotka on terveitä ja nauttii elämästään. Saati sit päivittelemään tatuointia! Päin vastoin; vaikka itsellä ei tatuointia olekaan, niin minusta on kiehtovaa katsella toisten tatuointeja ja miettiä, mikä tarina niihin liittyy.

Ap, kiinnostais tietää, mitä toi sääliminen kertoo sinusta, ihmisenä? Sulla ei taida vielä olla kovin paljon elämänkokemusta takana?

Vierailija
13/48 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kielletty ylipainoisilta, ja niiltä jotka joskus saattavat lihota tai vanheta, niinkö?En välttämättä tykkää jokaisesta näkemästäni tatuoinnista, hiustyylistä, vaatetuksesta jne, mutta mitä sitten, se on mun ongelma, enkä sitä toisille kailota. Jos siellä rannalla törmäät noin ikäviin fiiliksiin, niin kannattaa pysyä pois, ettei tarvii sääliä ja tule sulle turhaa paha mieli, eikös vaan. Pysyppä siellä kotona peilin edessä ja nostele niitä käsipainojasi vaan :)

Vierailija
14/48 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se nainen ollut tatuoinnin laittaessaan sitten hoikka vai mitä sää säälit?

Mää säälin sinua.

Vierailija
15/48 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahtavaa et ajattelee lapsen etua et lapsi pääsee uimaan ja lapsella on kivaa! En itsekään viihdy uikkareissa mut menen takuulla uimaan koska lapsi tykkää että osallistun ja pidän toki itsekin uimisesta. Ei kiloja nyt ole ku joku 20 ylimäärästä mut en nyt silti sano olevani kaunein näky bikineissä mutta olen silti. Kamalampi se mielestäni on että äiti ei voi mennä lapsen kanssa rannalle kun on oman ulkonäkönsä kanssa ongelmia.. Pari sellaistakin tapausta tiedän.

Vierailija
16/48 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime viikonloppuna, siellä nuoret, erittäin ylipainoiset tytöt kuolasivat Antti Tuiskun perään. Vanhemmat kyllä syyllistyvät lastensa pahoinpitelyyn, kun antavat näiden mättää nassuunsa kaikenlaista epäterveellistä.

Vierailija
17/48 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu, kattokaa sinne peiliin kriittisesti, ette ole itsekään täydellisiä, laihuus ei ole mikään automaattisesti autuaaksi tekevä asia, vaaqn annas olla, jos sitten sulla onkin vaikka paibnoa liian vähän, kuviterllaan että oot narkkari, ketjupolttaja anorektikko tai muu ongelmainen, tietää tämä luonnostaan hoikka...

Vierailija
18/48 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välitä paskan katkuakaan ap! Olen täysin tyytyväinen itseeni ja jokaisella tatuoinnillani on oma tarinansa. En ole ottanut ainoatakaan kuvaa muotivillityksenä vaan piirtänyt ja suunnitellut itse. Joo, painoa on tullut vuosien mukana. So what? Kunhan pysyy terveellisissä mitoissa niin ei kiinnosta vähääkään.

Olen iloinen siitä että olen minä. Älä suotta ole kateellinen ap.

Vierailija
19/48 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tatuoi ihonsa täyteen pystyraitaa, niin sehän hoikentaa!

Vierailija
20/48 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

juttelin juuri hiljattain naisen kanssa joka oli ottanut tatuoinnin 50v-lahjaksi itselleen ja hänen yli 60v ystävättärensä oli menossa ottamaan tatuointia. Itse olen 39v ja otan kolmennen tatuointini ja minulle on aivan herttaisen yhdentekevää mitä joku siitä miettii. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi