en ymmärrä ihmisiä, jotka eivät voi pieraista edes kotonaan.
Mahtaa olla kiva aina pidätellä, vai juoksetteko joka paukun tähden vessaan. Mitä jos joku kuulee, kun pieraisette vessassa, vaikka miehenne? Ettekö edes pieraise vaikka kotona olisi vain pieni lapsi tai vauva itsenne lisäksi.
Kommentit (31)
rouva epäluonnollista jo vähän aikaa ja sattuukin vahinko miehen läsnäollessa? Älkää vaan kukaan väittäkö että ette piereskele ollenkaan. Se jolla on suolisto, se piereskelee:)
Tottakai jokainen ihminen piereskelee, mutta jokainen ottaa myös muut huomioon, tai ainakin tulisi ottaa. Vai onko tämä taas sellainen minäminäminä-asia, että minä saan haista, ja jos muut ei sitä kestä, niin voi kyynel? Mitä mieltä Piittaamattomat Piereskelijät ovat äänekkäästä röyhtäilystä päin muita ihmisiä? Voimakkaasta hienhajusta? Omien intimien asioiden (esim gynekologiset vuodot, viimeaikaiset seksikokemukset) kailottamisesta puhelimeen julkisilla paikoilla?
Ei siinä tarvitse mikään hienohelma tai "rouva epäluonnolinen" olla jos ajattelee muitakin.
9
on opettanut käytöstavat. muiden seurassa ei piereskellä. täytyy osata ottaa muuta ihmiset huomioon. ethän sä paskannakaan muiden nähden (toivottavasti). ihan sama asia. eikä tämä tee elämästä yhtään vaikeeta :D
että ette osaa lukea!!!? Kirjoitin, että JOS tapahtuu vahinko miehen seurassa. Ei ollut mistään käytöstavoista kyse vaan luonnollisesta asiasta! Siis kyse oli V-A-H-I-N-G-O-S-T-A. t. 25
ravaa 12 kertaa vessassa, niin mitä mukavaa sellaisessa yhdessäolossa on ja miten se muka huomioi toista. Mua ainakin alkaisi ärsyttämään hirmuisesti, jos toinen koko ajan pomppis ylös ja ravaa edes takaisin. Minä tykkään keskittyä elokuvaan.
pieraista 12 kertaa niin ihan oikeasti, mene lääkäriin!!! Toihan on pieru 10min välein. Tosi kuvottavaa. Miten sä pystyt olemaan esim. töissä jos sun pitää joka ikinen pieru päästää pihalle samantien ja tosiaan noin usein! Yök.
että ette osaa lukea!!!? Kirjoitin, että JOS tapahtuu vahinko miehen seurassa. Ei ollut mistään käytöstavoista kyse vaan luonnollisesta asiasta! Siis kyse oli V-A-H-I-N-G-O-S-T-A. t. 25
rouva epäluonnollista jo vähän aikaa ja sattuukin vahinko miehen läsnäollessa? Älkää vaan kukaan väittäkö että ette piereskele ollenkaan. Se jolla on suolisto, se piereskelee:)
esitä epäluonnollista vaan noudatan käytöstapoja ja opetan niitä lapsillenikin. Oletko itse noin helvetin tyhmä että mietit jotain tuollaista?! Voin mä nyt vahingossa pieraista ja mitä sitten? Mut onhan se nyt kuvottavaa jos koko perhe vaan kulkee kotona ja piereskelee kun vähän siltä tuntuu. Ja joku neropatti kyseli miten pidättää pierua sairastumatta niin et sä kyllä siitä sairastu jos et joka pierua päästä sillä sekunnilla ulos kun vähän siltä tuntuu!
esitä epäluonnollista vaan noudatan käytöstapoja ja opetan niitä lapsillenikin. Oletko itse noin helvetin tyhmä että mietit jotain tuollaista?! Voin mä nyt vahingossa pieraista ja mitä sitten? Mut onhan se nyt kuvottavaa jos koko perhe vaan kulkee kotona ja piereskelee kun vähän siltä tuntuu. Ja joku neropatti kyseli miten pidättää pierua sairastumatta niin et sä kyllä siitä sairastu jos et joka pierua päästä sillä sekunnilla ulos kun vähän siltä tuntuu!
piereskeleväni jatkuvasti ja toisten läsnäollessa. Mutta jos sulla on tuollainen suhtautuminen piereskelyyn, että suurinpiirtein maailma kaatuu ja on epäsivistyksen merkki jos pieree niin ei sullakaan voi kovin luonnollinen suhtautuminen olla ihmiskehon luonnollisiin toimintoihin. Miten sitten kestät äijäs spermat ja omat eritteesi seksin aikana?
suurin osa normipieruista on kumminkin hajuttomia tai hyvin mietoja, ettei niitä edes huomaa. Toki sitten jos kovasti joskus pierettää tai jos pierut haisee pahalle, niin sitten mennään vessaan rupsuttaan. Semmoiseen on yleensä kumminkin hyvä syy: vatsa löysällä jostain syystä tms.
En jaksais olla niin takakireä ihminen, etten vois pierrä perheeni kuullen. Ei sitä tietenkään tartte julkisesti tehdä, eikä sen tartte olla mikään älytön pierusinfonia, mutta jos nyt sattuu pierettään niin onhan se parempi pieraista pois. Ja rehellisesti meillä on kyllä juuri niin huono huumorintaju, että pierut alkaa usein meitä naurattamaan.
Isoäitini oli kyllä varsin fiini, ja vanhemmiten suolen höltyessä ei kyennyt aina pierujaan pidättämään, ja pyytelikin anteeksi sitten "suolituuliaan". Ehkä te voitte ottaa hänestä mallia.
Oispa kauheaa jos mieheni heti ajattelisi etten arvosta häntä paskaakaan jos pieren hänen seurassa :D Onneksi niin heikoilla kannattimilla ei ole parisuhteemme vaan kestää satunnaiset piereskelyt.
En minäkään piere 10 kertaa leffan aikana (kuka niin tekee?) Mutta jos pierettää niin pieraisen, sopiihan sitä kysyä että haittaako jos pierasen? En mä niin kysyisi keneltäkään toiselta mutta mieheltäni sen voin kysyä.
Ruokapöydässä ei saa pierrä, eikä saunassa. Sitä voi oikeasti katsoa sen paikan ettei ihan joka paikassa päästele, mutta ei sitä vessaankaan joka rupsun takia tarvi juosta :)
Ottakaa rennommin, kesäkin on :)
*pruut*