Jos minä olisin venäläinen, selvittäisin Putinin olinpaikan ja menisin sinne
Sanoisin, että on kaksi vaihtoehtoa. Joko luovut vallasta tai itket ja luovut vallasta.
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Ei sinne kremliin noin vain päästä.
Näyttää sinne ainakin töihin pääsevän ihan kuka tahansa.
no sinähän se hurrja olet , sieltä kotisohvalta huutelet !
Vierailija kirjoitti:
Mene ihmeessä.
Ja kerro mitä vastasi?
Vierailija kirjoitti:
Mene ihmeessä.
Ei ole minun homma. Olisi jos Putin olisi vallassa Suomessa. Nyt se on venäläisten homma.
Ihmetyttää, että miljoona tervettä nuorta miestä yrittää hulluna paeta maasta ja sotimasta, mutta eivät pöljät tajua mennä Putinin perään. Eiköhän noilla pakkovärvättävillä kuitenkin ole aika valtava ylivoima verrattuna Putinin kätyrilaumaan. Tuskin niistäkään kaikki toisekseen ovat kauhean innoissaan Putinin tämän vuoden toiminnasta.
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää, että miljoona tervettä nuorta miestä yrittää hulluna paeta maasta ja sotimasta, mutta eivät pöljät tajua mennä Putinin perään. Eiköhän noilla pakkovärvättävillä kuitenkin ole aika valtava ylivoima verrattuna Putinin kätyrilaumaan. Tuskin niistäkään kaikki toisekseen ovat kauhean innoissaan Putinin tämän vuoden toiminnasta.
ja tämän takia vihaat kaikkia venäläisiä ja venäjää maana ? kun he eivät itse mene ja lopeta presidenttiään, miksi sinä et mene ? siitä vaan kukaan ei estä , mene
Kansanmurha Ukrainassa Venäjän toimesta
Tuolta Apu-lehden sivuilta löytyy suora linkki Ukraina Armeijan sivuille
sieltä voi lahjoittaa rahaa Ukrainan armiejalle
https://www.apu.fi/artikkelit/miten-auttaa-ukrainaa-raha-menee-perille-…
Laitoin itse juuri 50e
Hyvä me
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja tämän takia vihaat kaikkia venäläisiä ja venäjää maana ? kun he eivät itse mene ja lopeta presidenttiään, miksi sinä et mene ? siitä vaan kukaan ei estä , mene
Jos Niinistö julistaisi liikekannallepanon, jotta päästäisiin kaikki vapauttamaan Viron suomalaiset, voisin harkita. Tosin Suomessa on toimiva poliittinen järjestelmä, joten tällaista ei oikeastaan voisi tapahtua.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeellistä siinä on? Siinä miljoonan terveen miehen laumassa jokainen on kuitenkin yksilö, enkä minä ainakaan vaarantaisi omaa henkeäni yhden putinin takia.
Minä menisin Putelle vaikka palvelijaksi Kremliin - tai missä bunkkerissa tämä nyt budjaakaan tällä hetkellä - ja olisin valmis vaikka uhraamaan henkeni, jos vaan saisin tuon ukon hoideltua pois päiviltä.
Voisin olla kokki, siivooja, henkivartija, talkkari, puutarhuri, sihteeri, pyykkäri, autonkuljettaja - mikä vaan. Siinä punoisin sopivan juonen, jonka toteuttaisin sopivana hetkenä. Keinoja varmasti on monia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeellistä siinä on? Siinä miljoonan terveen miehen laumassa jokainen on kuitenkin yksilö, enkä minä ainakaan vaarantaisi omaa henkeäni yhden putinin takia.
Eiköhän se henki vaarannu Ukrainassa ihan yhtä lailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se henki vaarannu Ukrainassa ihan yhtä lailla.
Siksi sitä kai yritetäänkin siellä välttää kaikin keinoin.
Jos minä olisin Putte niin olisit kaatunut jo portaissa.
Vierailija kirjoitti:
https://autaukrainaa.fi/
tuolla voi auttaa Ukrainaa
Nälkäpäivärahat voi laittaa tuonne. Nälkäpäivään vasta sitten taas kun väestösuunnitelma tehtynä.
Ei sinne kremliin noin vain päästä.