Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaas mitä puuhaatte lomalla? Vaikuttaako lama suunnitelmiinne?

Vierailija
29.05.2009 |

Me päästiin tuetulle perhelomalle. Sen lisäksi sukulaisten mökeillä käydään. Ja uimarannoilla yms.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

omalla mökillä ollaan, käydään sukulaisissa ja eri kesätapahtumissa, tietysti tulee Puuhamaat ja Lintsit kierrettyä. Keski-Eurooppaan tekisi mieli autoilemaan, mutta asia on vielä avoin. Lama vaikuttaa siten, että matkaa harkitaan tarkemmin, olen itse lomautettuna koko kesän.

Vierailija
2/8 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

veneilemme, käymme Italiassa, maalla ja mökillä.

Lama ei vaikuta sunnitelmiin, koska se ei - kop kop - ole koskettanut meitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käymme omalla mökillämme ja mummoloissa sekä jossain huvipuistossa kuten joka kesä. Tänä kesänä suunnitelmissa käydä Powerparkissa. Kovin paljoa emme nyt tulevana kesänä reissaa koska minulla ei ole kesälomaa. Mutta kesällä on kiva olla myös kotona, on kiva rauhaisa piha missä oleskella.

Vierailija
4/8 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökkeillään, vietään viikko etelässä, käydään Lintsillä jne. sekä tietty ollaan rannalla sään salliessa ja retkeillään muutenkin. Aika samoilla mennään kuin edellisvuodetkin.

Vierailija
5/8 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitetaan pihaa, rakennetaan autokatosta, maalataan taloa, hoidetaan kasvimaata ja siinä se tais ollakki. Ollaan paljon ulkona. Lamasta en tiedä, mutta kun aikaa ei ole. Eikä oikeastaan sitä rahaakaan.

Vierailija
6/8 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ollut pitkään lomautettuna, eikä loppua näy ennen kuin syksyllä, ellei ole irtisanominen edessä. Itse olen heinäkuun loppuun äitiyslomalla.

Eli meillä lama vaikuttaa lomailuun ja moneen muuhunkin asiaan. Haaveena oli lähteä useamman päivän reissulle pohjoismaihin/Ahvenanmaalle mutta vaihtui parin päivän kotimaan matkailuun. Vielä ei olla päätetty kohdetta mutta eiköhän jotain mukavaa keksitä.

Tarkoituksena olisi lomailla jossain entuudestaan vieraassa kaupungissa/paikassa ja mahdollisesti kävästä jossain eläinpuistossa tms. samalla. Muutoin suunnitelmiimme kuuluu rannalla oleskelua, uimista, pihaleikkejä, mökkeilyä, maalaiselon viettoa. Uskon että kesästä tulee näillä suunnitelmilla oikein mukava ilman tuota pitempää reissailuakin. :)

Toivottavasti vuoden päästä tilanne on toinen ja pystytään viettämään alun perin tälle kesälle suunnitellut häätkin viimein (joiden lykkääntyminen lomautusten takia harmitti aika paljon enemmän kuin tuon matkan peruuntuminen)!

Vierailija
7/8 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuntamme kotimaassa ainakin Ti-ti Nallen taloon ja Helsinkiin (Korkeasaareen, Linnanmäelle - hotelliyö). Lisäksi varasimme mieheni kanssa kahdenkeskisen miniloman Pariisiin ja koko perheen voimin aiomme joko Tukholmaan tai Tallinnaan.

Vierailija
8/8 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ens viikolla on bluegrass festarit, niihin mennään. Sitten on Karjalaiset kesäjuhlat. Ja sitten alkaakin kesäteatterin näytökset/joka iltaiset harjoitukset (niitä on kyllä ollut jo tästä viikosta alkaen joka päivä, mutta meidän on täytynyt mennä vaan parina iltana). Ja näytöksiä on kesäkuun lopusta heinäkuun loppuun 3-4 näytöstä per viikko.

Siinä meneekin koko kesä rattoisasti. Sitten meillä on kaksi esitystä heinäkuun lopussa/elokuun alussa (toisiin emme pääse, koska meillä on toiset juhlat tiedossa).

Eka kertaa ollaan tossa kesäteatterissa kiinni koko kesä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi