mitä mieltä nimestä
Aurora Elle Adalmiina?
saa ehdottaa toiselle ja kolmannelle nimelle vaihtoehtoja? :D
Kommentit (11)
mä tykkään prinsessanimistä :) miellä yks tyttö jo on. etunimeltään Ronja, toinen ja kolmas nimi on prinsessamaisia nimiä. muuten Ronja on kyllä vähän poikatyttö :D pikkusiskolle kans prinsessanimi :)
-ap
Enkä pidä Adalmiinasta (satunimi, samaa luokkaa kuin Tuhkimo, Kultakutri, Ruusunen tai Punahilkka). "Missäs sun helmes on?"
Elle Aurora olisi ihana!
mä tykkään prinsessanimistä :) miellä yks tyttö jo on. etunimeltään Ronja, toinen ja kolmas nimi on prinsessamaisia nimiä. muuten Ronja on kyllä vähän poikatyttö :D pikkusiskolle kans prinsessanimi :)
-ap
Ronja ei oo yhtään prinsessanimi! Eikä sovi sun ehdotuksen kanssa mun mielestä.
Ronja on jätkämäinen nimi.
antaisin toisellekin vähän "reippaamman" etunimen.
* Ramona
* Verna
* Kerttu
* Marikki
* Lotta
* Peppi
* Reetta
sanoinkin että ronjalla on toinen ja kolmas nimi prinsessanimiä
mä tykkään prinsessanimistä :) miellä yks tyttö jo on. etunimeltään Ronja, toinen ja kolmas nimi on prinsessamaisia nimiä. muuten Ronja on kyllä vähän poikatyttö :D pikkusiskolle kans prinsessanimi :) -ap
Ronja ei oo yhtään prinsessanimi! Eikä sovi sun ehdotuksen kanssa mun mielestä. Ronja on jätkämäinen nimi.
itsepähän kysyit mielipidettä ;-). Pömpöösi ja menee "yli" tuollaisenaan. Varsinkin kolmas.
Aurora Elle Sofia
Aurora Elle Maria
Aurora Elle Julia
Aurora Elle Lydia
Aurora Elle Rebekka
Toivottavasti sukunimenne ei ole virtanen, korhonen, järvinen... you know!
Laita Aurora Elle Ramona tai Aurora Elle Katariina
Laita Aurora Elle Ramona tai Aurora Elle Katariina
hmm.. mä aattelin ettei lasten nimien tarvis ola niin samanlaisia kun joku sanoi että kun ronja on reipas nimi niin sellainen täytyy olla siskollakin..
pitääpä tätä vielä miettiä.
miksei lapsi voi olla Aurora jos sukunimi on suomalainen?? ei ole nen tai la loppuinen
Ois hyvä pari. Mutta tykkään myös prinsessa nimistä ja ei tuo alkuperäinenkään ehdotus ollut huono. Vaikka ite en Aurorasta tykkää.
Liian prinsessamainen ja vaaleenpunainen mun makuun, ainoa kiva noista on Elle.