Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Help! Millaiset vaatteet hoikentaa? Tapaan vanhan ihastukseni yläasteajoilta.

Vierailija
08.05.2009 |

Mun pitäis piilottaa ainakin 10-15kg. Tiedän että siinä on haastetta eikä oikesti onnistu. Mutta pliis, neuvokaa mitä kannattaa yrittää.

Olen 175cm/81kg. Olen aika rintava, kannattaako sitä korostaa? Entä miten piilottaa vatsan ja lantion alueen kilot ilman että pahentaa tilannetta?

Pliis, minkä väriset vaatteet laitan?

Olen farkkuihminen mutta olisiko joku hame parempi tai minkä väriset farkut?

Hihaton yläosa ei käy ryppyisten allien takia (olen laihduttanut jo 15kg eikä iho ole vielä palautunut vaan on taikinamaista käsivarsissa ja vatsalla.

Entä hiukset, minulla on pitkähköt suorat hiukset, millainen kampaus? Kiharranko, nostanko ylös?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli v-aukkoinen paita tai tunika, jossa leikkaus rinnan alla. Mukaan kevyt neuletakki, joka laskeutuu kauniisti. Housut olisi ehkä paremmat, suorat lahkeet tai bootcut.. mutta tummat suorat housutkin hyvät.

Vierailija
2/14 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita näyttävä kaulakoru, joka vie enemmän huomiota ylös lantion sijaan. Ja hiukset ylös kiinni, joka saa sitten kaulan kauniisti esille :) Laita vaikka kiharat ja sitten ponnarille.. muutama hiussuortuva korostamaan kasvoja.

Mukavaa iltaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

v-aukkoinen tunika (musta tietty), isot korvikset että huomio pysyy kasvoissa ja jos sulla on hyvät sääret (pituuttahan riittää, joten oletan että on!) niin ehdottomasti hame! Miehet lakoo hameiden edessä :D

A-linja on varma valinta - ja EHDOTTOMASTI korkkarit tai saappaat jos meet illalla.

Rintoja ei saa korostaa liikaa ettei näytä tyrkkyhorolta.

Hih, tsemppiä!

Vierailija
4/14 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään ponnareita ja jotain ysärihaituvia, vaan hiukset auki. Föönaat tai teet pehmeitä kiharoita. Ei liikaa huulipunaa ja meikkiä ylipäänsä, sitä miehet pelkää.

Yläosaan 3/4-hihat parhaat, yläosan kannattaa olla tumma (jo ehdotettu v-aukko on rintavalle paras) ja ulottua lanteille asti. Alaosaan suosittelen hametta, voi olla joku värikäskin, ei missään nimessä minihame eikä missään nimessä nilkkapituinen eli joku polvimittainen paras.

Korkokengät hoikistaa heti 5 kiloa.

Koruista sen verran, että rintavan kannattaa varoa laittamasta liikoja helyjä tissien kohdalle, isot tissit saa naisen kuin naisen näyttämään lihavalta. Kaikkein tärkeintä on sopusuhtainen kokonaisuus. Sinuna laittaisin upeat korvikset ja vaikka isoja rannekoruja, ei kaulakorua ollenkaan.

Muista varjostaa nätisti aurinkopuuterilla posket, ohimo ja leuanalus, sillä häviää kasvoista pari kiloa. Ja pikkuisen poskipunaa niin saat väriä.

Ai niin ja kunnon rusketus laihduttaa myös, eli itseruskettava käyttöön mutta vain jos olet konkari!

terv. stylisti

Vierailija
5/14 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta älä myöskään laita sellaista missä et itse tunne oloasi kotoisaksi.

värjää hiukset jollain kotivärillä, kiiltävät hiukset on parhaat. ja ei todellakaan mitään ponnaria ja suortuvia, vaan hiukset just auki.

Ei mitään ponnareita ja jotain ysärihaituvia, vaan hiukset auki. Föönaat tai teet pehmeitä kiharoita. Ei liikaa huulipunaa ja meikkiä ylipäänsä, sitä miehet pelkää.

Yläosaan 3/4-hihat parhaat, yläosan kannattaa olla tumma (jo ehdotettu v-aukko on rintavalle paras) ja ulottua lanteille asti. Alaosaan suosittelen hametta, voi olla joku värikäskin, ei missään nimessä minihame eikä missään nimessä nilkkapituinen eli joku polvimittainen paras.

Korkokengät hoikistaa heti 5 kiloa.

Koruista sen verran, että rintavan kannattaa varoa laittamasta liikoja helyjä tissien kohdalle, isot tissit saa naisen kuin naisen näyttämään lihavalta. Kaikkein tärkeintä on sopusuhtainen kokonaisuus. Sinuna laittaisin upeat korvikset ja vaikka isoja rannekoruja, ei kaulakorua ollenkaan.

Muista varjostaa nätisti aurinkopuuterilla posket, ohimo ja leuanalus, sillä häviää kasvoista pari kiloa. Ja pikkuisen poskipunaa niin saat väriä.

Ai niin ja kunnon rusketus laihduttaa myös, eli itseruskettava käyttöön mutta vain jos olet konkari!

terv. stylisti

Vierailija
6/14 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan, näyttävät korvakorut vois olla hyvät. Onko isot renkaat ihan ok?

Mun oma tyyli on aika klassinen ja yksinkertainen, ei kauheasti trendejä seuraava vaan aikaa kestävä.

Korkkareita vähän pelkään kun olen jo muutenkin aika pitkä enkä ole varma onnistuuko edes niillä kävely mutta pitää koittaa löytää kengät joissa on sitten edes vähän korkoa.

Entä yläosan pituus? Onko paras pituus pepun peittävä pusero vai sellainen joka jää lantion paksuimmalle kohdalle?

Mulla on sellainen tiukentava alusasu mutta siinä en ole oikein tyytyväinen rintaliiviosan malliin kun tekee rinnoista kumman malliset eikä missään nimessä terhakkaita. Tv-shopin Slim'n Liftiäkin tuli kerran kokeiltua mutta se ei pysynyt edes ylhäällä. Muotoilevat sukkikset omistan mutta ei niilläkään vielä ihmeitä tee. Mulla kun etenkin ylävatsa eli pallean alue tuntuu pömpöttävän. Voisko sille tehdä jotain viikossa (treffit on viikon päästä)?

Toi rusketus juttu on tosi hyvä idea! Toivotaan että ens viikolla paistaa aurinko! Uskallan kyllä käyttää itseruskettaviakin kunhan lantraan niitä 50% varmuuden vuoksi ja laitan sitten vaikka pariin kertaan. Kasvot vaan tuntuu tulevan niistä kellertäviksi.

ap

Vierailija
7/14 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat vaatteet hoikentaa mutta valkoiset lihottaa ! kannatan mustia vaatteita ja jotkut pillifarkkulegginssit ! 

Vierailija
8/14 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset kannattaa laittaa etu hiukset jotenkin taakse ja kihartaa hiuksia latvoista!

Vierailija
9/14 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymy ja ryhti.

Vierailija
10/14 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli heti mieleen se yksi pulskan keski-ikäisen miehen päällä nähty musta T-paita, jossa edessä pystysuora valkoinen viiva ja alla teksti "Pystyraita hoikentaa". Sehän voisi olla hyvä vitsi treffeillä mutta ei taida monen pokka riittää moiseen....

Vierailija
11/14 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon ap:lla vyötärön ja lantionympärys?

Vierailija
12/14 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noi kilot pahalta vaikuta, varsinkin jos olet 35-45 iältäsi.Ihan pitkä kroppa naisella on aina hyvä miehen silmissä.

Vierailija
13/14 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun noilla kiloilla tarvitse noin paljoa piilottaa, varsinkin jos olet rintava. Mutta nuo stylistin ohjeet oli kyllä loistavat, voi että, itsekin tekisi mieli hankkia tuollainen asukokonaisuus, mutta mistä? Esim, JUURI tuollaista mustaa 3/4-hihaista tunikaa (miel. A-linjainen) v-kaula-aukolla olen etsinyt, mutta ei löydy mistään! Jos joku osaa vinkata, otan mielelläni vinkit vastaan :)

Vierailija
14/14 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä aloitus on vuodelta 2009. Olis kyllä kiva tietää miten tässä kävi :D.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi