Kootut otsikon rienaukset tähän pinoon.
Kommentit (44)
Etunimitilasto 8.6.2009
Mao Syntymävuodet Miehiä Naisia Yhteensä
-1899 0 0 0
1900-19 0 0 0
1920-39 1 0 1
1940-59 1 0 1
1960-79 2 1 3
1980-99 0 0 0
2000-08 0 0 0
2009 0 0 0
Yhteensä 4 1 5
Se vetää vaan kaikkee ihme aineita pieninä annoksina.
Oletteko törmänneet veden eläviin ollessanne siunatussa tilassa?
Täytyykö olla lapsi, jotta saa lapsilisää?
Ihan ensiksi pysytään tässä kämpässä kunnes pieninkin on lähtenyt kotoa, sitten vasta vaihdetaan ehjään.
Sitten laitetaan koko ajan syrjään vähän tileistä "Isin ja Äitin purjevene rahastoon".
Ruuista on helppo tinkiä: Peruna on halpaa ja kaali. Sitten vanhana syödään paremmin.
ollakseen humoristisia, mutta huumori onkin yksilölaji. Ehkä minä olen se keskeneräinen. Tai ylikasvanut.
olet vaan liian viisas tänne.
Kieli-ihmisenä pidän näitä keskeneräisinä ollakseen humoristisia, mutta huumori onkin yksilölaji. Ehkä minä olen se keskeneräinen. Tai ylikasvanut.
Pidettiin kaverille polttarit. Kaikki toi jotain kivaa. Saunottiin yhden vuorolla Puotilassa. Juomana oli kotiviiniä ja naposteltavana nenässä viljeltyjä herneitä. Sitten puettiin morsian kahekskytluku-tyyliin ja mentiin Tallinnanaukiolle myymään suukkoja. Kivaa oli ja kaikki kyllä näki sen :)
Sulla on mennyt pissa päähän, et oo enää hauska.
Sulla on mennyt pissa päähän, et oo enää hauska.
Arvuuttaja ja Kylmäkkö, taas pistämässä ranttaliksi av:lla!
Auttaako esim. Tykkimäen Enterprise?
Onko siellä joku ottamassa kiinni?
Borgå on hauska, ja jäin kaipaamaan sitä vanhaa ketjua, joten olen iloinen tästä uudesta! Go Borgå, Go!!
M'pekele tökkii kepillä savannia ja kuvailee tulevan europpalaisen vaimonsa ominaisuuksia.
Kahdeksan kuukauden kaskonen maksaa vain 2/3 koko vuoden vakuutuksesta.
Mä en tajua mitään puutarhanhoidosta. Muita samanlaisia palstalla kuokkimassa?
Näitä läppiähän on muutamaa eri sorttia.
Tämän pinon jutut välähtää aina milloin missäkin ja palaan sitten niiden kanssa tänne. Eli vastoin huhuja *en* päivystä täällä koko aikaa odottamassa inspiraatiota.