Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Itse olen langennut usein tähän sudenkuoppaan.Juteltiin kavereiden kanssa ravintolassa ja yli puolet oli samassa veneessä.

JOKU SIINÄ MIEHESSÄ KIIHOTTAA MINUA en osaa sanoa mikä kroppa on samaa luokkaa kuin oman miehen,tosin kalu on hivenen isompi muuten samanlaiset en usko että mieheni tietää näistä.-

N33

• ylös 33
  • alas 64

Sivut

Kommentit (330)

Itse nain kerran kaverin muijaa tosin vuosi sitten ja kyllä teki hyvää, jotenkin se kielletyn hedelmän maku lisää nautintoa

• ylös 57
  • alas 26
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mökillä viimme vuonna tuli tehtyä tuo homma kivaa oli uutudenviehätystä parhaimmillaan rietas ja isokaluinen kaveri oma on rauhallinen ja hiljanen.

Mia

• ylös 35
  • alas 25

Meillä oli oman miehen kanssa välit poikki vuosia sitten jonkin aikaa ja silloin sitten lähdin baarista miehen kaverin matkaan. Jossain vaiheessa siinä pussaillessa sitten se juotu alkoholi onneksi haihtui päästä ja pistin stopin touhulle. Onneksi niin, sillä minulla tuskin olisi ollut mahdollisuutta yrittää mieheni kanssa enää uudestaan, mikäli olisin tätä kaveria pannut ja kaverikin olisi varmasti ollut miehelle entinen kaveri.

En silti yritä väittää ettenkö olisi halunnut tätä kaveria ihan mielettömästi ja siksi yritän nykyisin pitää etäisyyttä kun tiedostan olevani altis hänen houkutuksilleen.

• ylös 58
  • alas 13

Olen itse aamuvirkku ja mieheni ja lapset aamutorkkujia. Miehen kaveri taas myös aamuvirkku joten kun isompaa mökkiämme rakennettiin ja miehen kaveri oli useamman viikon auttamassa niin nopeasti huomasimme, että meillä voisi olla muutakin kivaa aamutekemistä kuin kahvin juonti.

• ylös 88
  • alas 27

..saaneet naida minua, mutta mun bestiksen mies on saanut kunnon maistiaiset. kaikki tapahtui niin sattumalta, ettei edes kumia ollut, paljaalla naitiin. Lasti sitten kylläkin laskettiin mun mahalle. Eihän silläkään nyt mitään merkitystä ollut, pillereitähän tässä syödään koko ajan....mutta kuitenkin..

• ylös 30
  • alas 20

Lainaus:

Meillä oli oman miehen kanssa välit poikki vuosia sitten jonkin aikaa ja silloin sitten lähdin baarista miehen kaverin matkaan. Jossain vaiheessa siinä pussaillessa sitten se juotu alkoholi onneksi haihtui päästä ja pistin stopin touhulle. Onneksi niin, sillä minulla tuskin olisi ollut mahdollisuutta yrittää mieheni kanssa enää uudestaan, mikäli olisin tätä kaveria pannut ja kaverikin olisi varmasti ollut miehelle entinen kaveri. En silti yritä väittää ettenkö olisi halunnut tätä kaveria ihan mielettömästi ja siksi yritän nykyisin pitää etäisyyttä kun tiedostan olevani altis hänen houkutuksilleen.

Paitsi että meillä ei ollut välit poikki, vaan opiskelin toisella paikkakunnalla. Pitkään muistelin katkeransuloisesti sitä, kun kieltäydyin heittäytymästä syliin sängylle...

• ylös 11
  • alas 4

Tapasin työmatkalla mukavan miehen ja tilanne ajautui hyvin spontaanisti siihen, että harrastimme villiä seksiä ja luovuin kaikista hienoista periaatteistani. En tiennyt miehen olevan mieheni työkaveri. Mies kyllä tiesi minut, mutta kertoi vasta aamulla. Tunsin itseni hyväksikäytetyksi ja nöyryytetyksi, joka pahensi entisestään vellovaa moraalista krapulaa.

• ylös 60
  • alas 15

minäkin olen.. ja oli kivaa.. mutta yhteen kertaan jäi.. meni miehellä välit poikki kaverin kanssa.. ja oli vielä silloinen paras kaveri..

• ylös 15
  • alas 18

Minäkin haksahdin mieheni kaveriin. Hän tuntui turvalliselta, mutta myös niin kiinnostavalta. Ensimmäisellä kerralla seksi oli aivan ihanaa. Salaista, jännää ja kiihkeää. Mutta mies ei halunnutkaan jättää sitä yhteen kertaan vaan alkoi ovelasti kiristää. Pari kertaa suostuin ja sitten otin riskin, että mies toteuttaa uhkauksensa kertoa. Ei kertonut, mutta pitkään pelkäsin sitä.

• ylös 31
  • alas 13

Lainaus:

..saaneet naida minua, mutta mun bestiksen mies on saanut kunnon maistiaiset. kaikki tapahtui niin sattumalta, ettei edes kumia ollut, paljaalla naitiin. Lasti sitten kylläkin laskettiin mun mahalle. Eihän silläkään nyt mitään merkitystä ollut, pillereitähän tässä syödään koko ajan....mutta kuitenkin..

Viestistäsi kuultaa jotenkin poikkeuksellinen omahyväisyys. _Saada_ naida sinua.... :O No, sen enempää tuomitsematta, onko seksi sulle vain seksiä, vai saatko tuosta jotain ylemmyyden tunnetta?

• ylös 41
  • alas 9

...tiukka ja nätti pimppa. Sitä en oikeassa seurassa mitenkään peittele ja ujostele, ja monet haluaisivat päästä sinne sisälle, mutta se on sitten eri juttu, kuka SAA sen tehdä. Mun bestiksellä on melkoiset ulkonevat häpyhuulet ja hän on usein sanonut, että kunpa hänellä olisi samanlainen pimppa kuin minulla....juuri siksi annoin hänen miehensä kokeilla, miltä tuntuu tiukka viivap....tiedän, että se tuntui tosi hyvältä...

• ylös 23
  • alas 88

Toinen tykkää toisenlaisesta. On aika narsistista ajatella, että juuri itsellä olisi sellainen jota kaikki haluaisivat!

Lisäksi vuosia samalla piirakalla touhunneena uudenlainen voi tuntua hyvinkin erilaiselta ja samalla "tosi hyvältä".

Tässä ihan neutraalisti funtsin, ainakin jos tietää että toinen elää parisuhteessa ei pitäisi mennä tarjoamaan mitään houkutuksia ja ulkoistaa vastuuta yksin puutteessa elävälle.

• ylös 42
  • alas 5

Lainaus:

...tiukka ja nätti pimppa. Sitä en oikeassa seurassa mitenkään peittele ja ujostele, ja monet haluaisivat päästä sinne sisälle, mutta se on sitten eri juttu, kuka SAA sen tehdä. Mun bestiksellä on melkoiset ulkonevat häpyhuulet ja hän on usein sanonut, että kunpa hänellä olisi samanlainen pimppa kuin minulla....juuri siksi annoin hänen miehensä kokeilla, miltä tuntuu tiukka viivap....tiedän, että se tuntui tosi hyvältä...

Sitäpaitsi, viivapillu on rankattu tällä(kin) palstalla epäherkullisemmaksi kuin suuremmat/normaalit häppärit... eli mielikuvasi ovat subjektiivisia oman pääsi sisällä pyöriviä ajatuksia. Mutta totta on, että tärkeintä on se, kun ihminen on sinut värkkinsä kanssa.

• ylös 38
  • alas 18

pettäjätyyppiä, joten ei ole tapahtunut tätä. Pysyttelen sinkkuna, jos tekee mieli harrastaa seksiä kenen kanssa vaan. Rakastuneena en ajattele muita, kuten nyt. Himoitsen vain miestäni.

• ylös 17
  • alas 3

Kahdesti olen sortunut, kummallakin kerralla kadutti yhtä paljon. Kummankin tapahtuman sattuessa koimme miehen kanssa suhteessa valtavaa kriisiä "väliaikaa". Kännissä kuin käki, mutta olihan se jännittävää ja herkullista. Kaikki kun sattuvat olemaan jokseenkin erilaisia makuuhuoneessa.

Mikä siinä oli erilaista? Vieras mies oli kummallakin kerralla paljon nälkäisempi, ja yritti enemmän seksin suhteen. Tuntui todella siltä, että hän halusi villisti ja palavasti jokaista sopukkaasi...

• ylös 24
  • alas 5

Sivut