Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

maailmanloppu 2012?

Vierailija
21.05.2009 |

ei tarvi kun auringon sammua, niin maailman loppu tulee, aivan varmasti. on niitä tähtiä ennenkin tuhoutunut. se on sitten eri asia milloin se tapahtuu!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et usko Jumalaan niin joudut helvettiin kuolemasi jälkeen.

Vierailija
22/28 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et usko Jumalaan niin joudut helvettiin kuolemasi jälkeen.

Niin että miten tämä on varmaa? Itse olen asiasta hyvinkin epävarma. Mistähän tätä varmuutta saisi lisää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että Euroopasta purjehdittiin Amerikkaan jo huomattavasti ennen Kolumbusta. Viikingeillä oli laivoissaan köli ja kryssikelpoinen raakapurje. Ilmeisesti myös baskikalastajat kipaisivat amerikassa ennen Cristo Reipasta.... Ei niillä kyllä tainnut olla kahta yksilöä joka elukkaa mukana...

ja Kreikkalaiset purjehti jopa Intiian joskus 500eaa, ja Zheng Hellä oli aivan helkkarin iso laivasto (suurin laiva oli n. 10 kertaa Kolumbuksen paatin kokoinen). Vasta Kolumbuksen purjehdus kuitenkin johti johonkin merkittävään.

Pointti oli että ilman täystakilointia ei kuitenkaan olis voitu rakentaa sellaista alusta mihin nää kaikki elukat + safka olis mahtunu.

Vierailija
24/28 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

takiloitua alusta, johon mahtuis tosiaan ihan kaikkia maailman elukoita kaksin kappalein. Ei edes teräsrunkoisia parkkeja reilu sadan vuoden takaa. Siis aika paljonhan niihinkin mahtui, mutta onhan noita elukoita aika paljon....

Vierailija
25/28 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten Nooan arkkiin saatiin pari jokaista eläinlajia joka puolelta maaplloa? Faunahan on täysin erilaista eri maanosissa. Lisäksi minua on aina ällöttänyt tämä lisääntymishomma sen tulvan jäkeen: aikamoisen sisäsiittoista ettekö sanoisi? Niin ja jos lajeja on olemassa miljoonia, kymmeniämiljoonia tai satojamiljoonia, niin aika iso paatti on saanut olla. ;)

Kiinnostais kyllä tietää miten esim. laamat ois päässy Nooan luo Amerikasta.

Vierailija
26/28 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten Nooan arkkiin saatiin pari jokaista eläinlajia joka puolelta maaplloa? Faunahan on täysin erilaista eri maanosissa. Lisäksi minua on aina ällöttänyt tämä lisääntymishomma sen tulvan jäkeen: aikamoisen sisäsiittoista ettekö sanoisi? Niin ja jos lajeja on olemassa miljoonia, kymmeniämiljoonia tai satojamiljoonia, niin aika iso paatti on saanut olla. ;)

Vierailija
27/28 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei olisi siis ollut mitään mahdollisuutta rakentaa suuren suurta paattia, ottamatta kantaa siihen että koko tarina on ihan järjetön.

Vierailija
28/28 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän 40-v :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän