Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko etu vai haitta, jos vastavalmistunut lastentarhaopettaja laittaa oman lapsen aikaisin

Vierailija
19.05.2009 |

päivähoitoon? Siis onko parempi olla pitkään kotona vai heti vaan lapsi hoitoon ja pian valmistumisen jälkeen töihin? Lapsen olen saanut opiskeluaikana.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme