Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko törkeä jos myyn ilmaiseksi saamani lastenvaatteet kirppiksellä?

Vierailija
19.05.2009 |

Pakkohan se pöytämaksukin on jostakin saada kasaan ja ihan myyntikelpoista tavaraa olen saanut ilmaiseksi ja niistä saan taatusti pöytämaksun verran rahaa. Loppu onkin sitten tienestiä jonka tienaan itse ostamillani vaatteilla

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saan paljon lastenvaatteita tutuilta ja naapureiltakin. Jotkut sanovat että vie vaikka kirppikselle ylimääräiset, ja jotkut sanovat että pistä sitten vaikka uffille jämät.

Jos joku on antanut minulle tarpeeseen lastenvaatteita ihan hyvää hyvyyttään vaikka itse olisi voinut myydä ne, niin minusta teen todella törkeästi bisnestä toisen kiltteydestä jos myyn vaatteet.

Meille ylijääneet vaatteet lahjoitan eteenpäin tarvitsevalle, ja kaikkein huonoimmat laitan uffille. Korjauskelvottomista leikkaan lattianpesurättejä tai laitan roskiin.

Vierailija
22/27 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastenvaatteiden myynti ja ostaminen kuin lahjoittaminen. Myynnissä ei jää mitään ikiaikaisia rasittavia velvoitteita roikkumaan vaatteiden jatkoelämän suhteen. Joten myy vaan kaikki, ettei pelastat sen seuraavan vaatteen omistajan moisilta rasitteilta. Älä pistä moista vahinkoa kiertämään.

Itse en huoli keltään juuri tästä syystä mitään lastenvaatteita tai -tarvikkeita ilmaiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en voi mitenkään muistaa mitä keneltäkin on saatu. Ja jos olen itse ostamillani vaatteilla nämä tarpeettomat vaatteet itselleni vaihtanut, niin silloin ne ovat nyt minun omaisuuttani ja voin ne myydä.

Ilmaisrievut annan toki ensimmäiselle joka ne huolii nurkkiinsa pyörimään.

Vierailija
24/27 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat tehdä vaatteilla ihan mitä haluat. Joka on luopunut niistä, ei omista niihin enää mitään oikeuksia. Itsekin annan vaatteita ilmaiseksi pois, enkä tosiaan halua enää niitä takaisin, enkä muutenkaan kuulla niistä enää.

Meillekin on tullut lisää lapsia, mutta annan pois vaatteita, joista tiedän, ettei niille enää olisi meillä käyttöä. Sehän on vain kiva, jos joku muukin pystyy vielä hyötymään niistä.

Vierailija
25/27 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"jos joku on antanut minulle tarpeeseen lastenvaatteita ihan hyvää hyvyyttään vaikka itse olisi voinut myydä ne, niin minusta teen todella törkeästi bisnestä toisen kiltteydestä jos myyn vaatteet."

Ei luulisi olevan kovin suuri vaiva kysyä että haluutko ne takas vai vienkö kirppparille.

Vierailija
26/27 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä tietyt arvot tulevat jo lapsuudenkodista. Itselleni ei tulisi mieleenkään myydä sellaisia, mitä olen itse saanut toiselta ilmaiseksi. Saadut laitan pelastusarmeijalle + sinne menevät myös ne itse ostamani, mitä en viitsi myydä. Muutamat merkkijutut myyn kirpparilla / huutonetissä.

Vierailija
27/27 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin enemmän kai hyödyn kun myyn lapselleni sopimattomat lahjoitusvaatteet ja ostan rahoilla tilalle sopivampia? Vai pitääkö mun säilyttää niitä riepuja kaapintäytteenä odottamassa jos ne joku huolii.

Pelastusarmeija ja Spr myyvät karmeita lumppuja törkeää ylihintaan, sinne en lahjoita mitään enkä sieltä mitään koskaan osta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä