Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tietääkö kukaan mitä suunnilleen maksaa tilata ikeasta vaikka lepotuolia 350km päähän?

Vierailija
22.04.2009 |

Itse en tätä tietoa heidän sivuilta löydä. Kun tietäis edes suunnilleen. Onko kukaan tilannut sieltä postimyynnistä mitään?

Kiitos.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kans haaveilen lipastosta jota en älynny viime reissulla ostaa, enkä ihan heti oo menossa kun matkaa on saman verran ku ap:lla

Vierailija
2/2 |
22.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimitustavat

Tilauksia ei voi noutaa, vaan ne toimitetaan aina joko posti- tai utotoimituksena. Tuotteiden hintaan lisätään lähetyskulut. Postitoimitus: Tilaukset, joiden kokonaispaino on alle 30 kg ja mitat enintään 120x60x60 cm, toimitetaan postitse. Autotoimitus: Tilaukset, joiden kokonaispaino on yli 30 kg tai jokin mitta ylittää enimmäismitat 120x60x60 cm, toimitetaan autolla.

Toimitushinnat

Postitoimitus: Postipaketin lähetyskulut ovat 9 €.

Autotoimitus: Kaikkialle Suomeen 99,- määrästä riippumatta.

Katso poikkeukset saaristoalueelle toimituskulutaulukosta>.

Kovasti on toimitushinta noussut. Vielä viime keväänä oli pääkaupunkiseudunalueelle eri hinnat riippuen painosta, vaihteli 40-60 e. Nyt Näyttää olevan minne vaan tuo 99 e, paitsi saaristoalueelle 150 e.

Halvimmalla kait pääsee, jos käy itse keräilemässä Ikeasta ja sitten tilaa sieltä toimituksen. Netin kautta siis tuo 99 e.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi