Huonoin iskurepliikki jolla teitä on yritetty iskeä
Tai jokin muu jolla teidät on koitettu hurmata??
Kommentit (25)
"Oot ihana, varmaan osallistut missikisoihin. Mutta lehdistön ihannetyttöä susta ei tule."
kun en lähtenyt huusi perään huoraa :P Yhtä aikaa jotenkin suututti ja nauratti.
ei tainnut saada sellaista kontaktia minuun kun olisi halunnut ja laittoi minusta pienessä kaupungissa lesbo-huhut eteenpäin. Sitten kerran humalassa tuli tuijottamaan minua hyvin intensiivisesti, "kuolaten": "lähtisköhän tuollainen nainen mun mukaani"? Juu, ei sitten lähtenyt.
Istuskelin baaritiskillä odottelemassa kaveria, minua huomattavasti vanhempi mies istuskeli vieressä ja tuijotteli tissejäni. Yritti iskeä repliikillä: "Sulla on hyvät tissit". En lämmennyt idealle lähteä miehen mukaan mutta siitä huolimatta mies yritti väkisin suudella minua. Oli aika lähellä etten tintannut käsilaukulla päähän.
Joskus yli 10 vuotta sitten olin baarissa silloisen kihlattuni kanssa. Istuimme baaritiskin äärellä ja poikaystäväni lähti käymään vessassa. Heti poikaystäväni lähdettyä viereeni ilmestyi minua ainakin 10 vuotta vanhempi mies ja sanoi otsikkona olevan lauseen. En oikein uskonut kuulemaani ja miehen toistettua lauseen, sanoin vaan että "Mä taidan tietää että mä EN halua rakastella sun kanssa tänä iltana." En tiedä mikä ihmeen henkivartija/kaveri vai mikä tyyppi miestä seurasi, mutta miehen perässä kulki joku toinen mies joka ei sanonut sanaakaan vaan seisoi koko ajan tämän niljakkeen takana. Onneksi poikaystäväni tuli vessasa ja tämä ihme parivaljakko älysi lähteä..