Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimon uskottomuus

Vierailija
19.05.2009 |

Vaimolla on suhde toiseen mieheen. En kuitenkaan ole raivona - en edes halua ajatella asiaa. Vaimo tietää, että tiedän, mutta kaikki jatkuu kuin mitään ei olisi tapahtunut. Tuntuu vain, ettei ole mitään voimia lähteä asiaa setvimään. Olenko outo vai onko tämä vain jokin puolustusreaktio?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vaimoni kertoi minulle tuntevansa vetoa pomoonsa, ei se minusta pahalta tuntunut - päinvastoin. Eipä se minulta olisi pois, jos vaimolla olisi säpinää eikä se varmastikaan hänen pomonsakaan onnellisuutta vähentäisi. En kuitenkaan tunne, että tuollainen uhkaisi liittoamme. Anna asain vain mennä. Setvimisen aika on sitten myöhemmin.

Vierailija
22/24 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos suhde on niin huono muutenkin että siitä ei saa mitään enää irti ja kaikki toivo om mennyt muutenkin niin huonontaako sitä enää se että vaimo käy sitten vieraissa? Senkun käyköön jos edes se tulee siitä yhtään onnellisemmaksi.

M4X

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla raskaus ja imetys ajan jälkeen todella tullut mieleen aloittaa suhde. Mies kun ei halua odotusaikana seksiä ja ei hellittele tarpeeksi. Sitten kyllä on valmis, kun lapsi syntynyt.

No itse olen sama ihminen koko ajan ja odotan samanlaista käytöstä, kunnioitusta ja kuuntelua myös vartalon ollessa tukevampi. Kun sitä ei saa...

Mutta joku "jarruuttaa" niin, että vaikka olisi "saumaa" aloittaa suhde, niin en sitten siihen pystykään. Ehkä en kuitenkaan saa satunnaisesta suhteesta kuin ongelmia elämään, josta pidän. Ja miksi sitä toiselle turhaan tuottaa tuskaa...

Mutta jos haluat jotenkin yrittää tilannetta "korjata" mieti miten olet vaimoasi kohdellut viimeisten vuosien aikana. Onko perhe elämänne sen arvoista, että kaljoittelun ja muusta miehille tärkeästä voisi vähän luopua esim. romantiikan ym. osoittamiseksi. Ja aidosti vaimosi asioista kiinnostumiseksi. Tosin voi kyllä olla myöhäistä, jos vaimosi on jo ottanut lähtö startin....

Vierailija
24/24 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tekee jotain, joka satuttaa rakastaan, ja minkä tietää olevan suhteen pelisääntöjä vastaan, niin kyseessä ei todellakaan ole mikään yhteiskunnan roolien tai lammasmaisuuden venyttäminen, vaan yksinkertainen luottamuksen pettäminen.

Jos molemmat osapuolet ovat yhdessä toisin sopineet, niin sitten tilanne on tietenkin eri. Väkivaltakin on ok nyrkkeilykisoissa, mutta ilman "lupaa" tehtynä se on yksinkertaisesti väärin.