Millä helvetillä sängetön ja siisti posliini?!
olen kokeillut ihonkarvapoistovoiteita, sheivaamista ja pinsetillä nyppimistä, mutta mikään noista konsteista ei anna mulle kaunista posliinia. Aina vaan tulehtuu kun sänki alkaa kasvaa ja taas ollaan niin punahilkkaa =(
Kommentit (10)
Mene hyvä ihminen sokerointiin kosmetologille. Nin minäkin menen. Ihanan sileä yli viikon. Kun karva kasvaa niin ei ole pistävän terävä. Karvankasvu hidastuu myös. Kerran kuussa käyn .
Terv. Entinen rämemajava
oma vaimo 43v ja ollut posliini kohta 15 vuotta.
kyllä se on vaan parhautta, ihana nuolla, kaunis katsella. Minä tykkään vaikkei enää olekkaan mikään teinipillu
Käytännössä ei kai millään muuten kun ahkeralla ja pitkäaikaisella vahauksella tai jollain laser-poistolla, jotka kumpikin ajan kanssa vähentää karvan kasvua.
Ajelun jälkeen rasvaa alapää hydrokortisoni voiteella.
Käytä ajelun jälkeen vauvatalkkia tai perunajauhoa
Ota kuuma-vahaa ja vahaa alapääsi. Sattuu ihan perkeleesti, mutta pysyy siloisena ja kauniina pitkään.
Normaalin ajelun jälkeen sänki tulee yleensä jo seuraavana päivänä. Sille ei voi mitään ellet vahaa alapäätäsi kuuma-vahalla.
Vierailija:
olen kokeillut ihonkarvapoisto...
Valoimpulssihoito vie karvat pois lopullisesti, ei sänkeä enää milloinkaan. on aika tyyris juttu(bikinit +/-100e/kerta), mut tehokas. Kysy kauneushoitoloista. Itsellä ei enää kainalo, eikä bikini ongelmia valoimpulssin jälkeen,sitä ennen kun karvatupen tulehduksia jatkuvaan.
Karvattomana hyvä olla,iho voi loistavasti.
tai nyppiminen... mutta ei nekään aina toivottua tulosta tuo.
:( sama probleema siis...
Älä aja posliiniksi. Se on todella Turn Off ja vain juntit sitä jaksaa hehkuttaa. Mielummin siisitty malli tai iso karvakolmio tai kiila ;) T. Mies 22
siistitty vaan ei paljaaksi ajeltu on paras.
M30
Karvatonta, sängetöntä pimpsaa on mukava lutkuttaa ja kiihottavaa katsella, kun iso kullini uppoaa paljaaseen pilluun eikä karvat rehota tiellä. Posliini on pop! Se taas on totta, että rupsahtaneilla, varsinkin läskeillä yli 3-kymppisillä posliini on naurettava.
Vierailija:
Älä aja posliiniksi. Se on todella Turn Off ja vain juntit sitä jaksaa hehkuttaa. Mielummin siisitty malli tai iso karvakolmio tai kiila ;) T. Mies 22
up