Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä helvetin pakko sinne lastenhoitovessaan on lukkiutua tunniksi imettämään?

Vierailija
19.05.2009 |

Oven takana seisoo monta äitiä kusikupla otsassa kun yksi mamma jää imuttamaan tenavaansa lukkojen taakse ja muihin vessoihin ei voi mennä ilman että käy kusella ovi auki ja lastenvaunut oviaukon suojana.

Imettää voi missä tahansa, ei ole pakko varata tilavia vessoja tunniksi. Ja vammaiset valittavat jos invavessaan menee vaunujen kanssa kuselle.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muillakin saattaisi olla asiaa sinne tilavaan vessaan

Vierailija
2/24 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette etsi jotain rauhallista soppea tai pöytää, jossa imetys sujuu huomaamattomasti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisille niin vaikeaa.

Kun ei imetys ole enää mikään normaali, kaverithan antaa korviketta niin itse häpeää omia rintojaan.

Vierailija
4/24 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene tavalliseen vessaan ja laita ovi kiinni. Kyllä se lapsesi pärjää yhden pissan ajan ovenkin takana.

Ihmettelen.

Vierailija
5/24 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tarpeillani, mutta kyllä itseäkin suututtaa että jos pitää päästä vaihtamaan vaippaa lapselta niin joku taulapää on siellä imettämässä niin kauan! Ei ne ole imettämispaikkoja.

Vierailija
6/24 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös lastenvaunut. Sovituskopin ovi jää raolleen ja saattaa mun perse ovesta vilahtaa, mutta se on pienempi paha kuin se että joku mahosekopää vie vauvani

Vierailija
7/24 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän se häiritsee nuoria sinkkumiehiä tai omanarvontuntoisia keski-ikäisiä, jotka eivät ole asian kanssa sinut.

p.s. molemmat em. ryhmät saisivat katsoa peiliin ;)

Vierailija
8/24 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minä sovituskoppiinkaan ala vaunujen kanssa tunkea. Vaunut jää ulkopuolelle siksi aikaa, ihan kopin oven eteen.

Missä sitten SAA imettää? Enempi olen valituksia lukenut siitä kahvilassa tai ostoskeskusten käytävillä imettämisestä. Tietysti, jos vessoihin on jonoa, en sinne menisi imettämään (enkä itse kyllä muutenkaan, mutta minua ei häiritse vaikka muut menevät). Ja kun ihan joka paikassa ei ole niitä lastenhoitohuoneitakaan, missä on tuolit ja sohvat imettäville.

Vierailija
9/24 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jättää lasta yksin. Ei tämä Suomikaan ole mikään lintukoto enää.

Vierailija
10/24 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin aaveemammoille ei kelpaa että imetetään huomaamattomasti jossain kahvilan pöydässä ja sitten valitetaan kun imetetään vauvanhoitohuoneessa.

On se vaan niiiiiiiiiiiin vaikeaa. On.

Ota ap se lapsesi vaunuista kantoreppuun tmv siksi aikaa kun käyt pissalla. Tai ota vaan muuten kainaloon. Niin muutkin tekevät. *Lastenhoitohuone* on tarkoitettu ylläri ylläri lasten hoidolle - ei sille että typerä aaveemamma pääsee itse pissalle isompaan koppiin.

Vierailija
11/24 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin menen viimeiseen koppiin, ja vaunut jää niin, että oven/verhon alta ne näkyy koko ajan. Ja jos ei näy, jätän verhon sen verran raolleen, että näkyy. Kun usein ne kopit on sen kokoisia, että kun vaunut lykkää sisään, niin itse en enää mahdukaan.

Vierailija
12/24 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän reilu 2,5v lapsi on oppinut vasta kuivaksi ja vessaan pitäisi päästä aika nopsaa. Mutta en todellakaan halua jättää 1,5v lasta yksin istumaan ostoskärryihin se kun kiipeilee pystyyn jatkuvasti. Eikä ne ostoskärryt edes mahdu meidän kauppakeskuksen vessaan (tai jos ne sinne tunkee niin ovia ei saa auki eikä muut ihmiset pääse sisään/ulos.

Vierailija
13/24 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska muutakaan paikkaa tän paikkakunnan kaupoissa ei oo... Missään Hesburgerin pöydässä en tod aio imettää...

Miten muuten kun ennen asuin Vantaalla niin esim Jumbossa oli kyllä aivan ihailtavat lastenhoitohuoneet (ainakin 3v sitten vielä),miksiköhän jokapaikassa ei voi olla tuollaisia ihanuuksia?? Itse kävin siellä shoppailemassa VAIN lastenhoitohuoneiden takia!

Täällä paikkakunnalla lastenhoitoveskissa on SAMASSA invavessa (tyhmää) ja ei todellakaan ole puhtaita (inhottavaa) ja lisäksi monet on suunniteltukin väärin (esim hoitopöytä ei ole tukeva,ei löydy mitään penkkiä tmv istumista varten ja roskis on avoin ja myös usein ilman pussia,yök... jne jne)

Ja kuitenkin jotkut esim marketit mainostaa itseään "perhemarketeiksi",höpönlöpön

Vierailija
14/24 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska muutakaan paikkaa tän paikkakunnan kaupoissa ei oo... Missään Hesburgerin pöydässä en tod aio imettää...

Harso vain suojaksi niin hyvin se menee.

Älkää mammat tehkö elämästä liian vaikeaa.

Vierailija
15/24 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmotin viestisi, joskus voi ihan itse sensuroida juttujaan, osaatko?

Vierailija
16/24 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Invavessan pitäisi seistä tyhjillään 23 tuntia vuorokaudessa vain sen takia että joku rampa ei voi odotella 5min vessan oven takana kun niiden kusisessa ja paskaisessa vessassa hädällä kun joku lehmä imettää pentuaan tunnin viereisessä lastenhoitovessassa. sensuuriin vaan

Vierailija
17/24 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotta saisi rauhassa imettää sitä pentuaan tunnin Oulu Stockkan lastenhoitohuoneessa ja oven takana oli vaunujen jono. Pitäiskö muiden vauvaikäisten vaipat vaihtaa sitten siinä aulassa kun yksi lehmä on lukinnut itsensä sinne lastenhoitohuoneeseen?

Jos on niin estynyt että ei voi imettää huivin tms alla esim kahvilassa, niin pysykööt pentunsa kanssa kotona niin kauan kuin imetystä jatkuu

Vierailija
18/24 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muihin vessoihin ei voi mennä ilman että käy kusella ovi auki ja lastenvaunut oviaukon suojana..

Vierailija
19/24 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on Boobin hihaton imetystoppi paitapuseron alla. Sitten vaan raottaa vähän luukkua ja päällä oleva paitapusero suojaa katseilta. Juu kyllä, minä olen se tyyppi, joka istuu Bulevardin kahviloiden takanurkissa selkä ravintolasaliin päin ja annan vauvani tissutella rauhassa samalla kun seurustelen ystävieni kanssa ja hörpin latteani.

Vierailija
20/24 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi äly ja väläys sentään...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi