Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LEHDEN LUKEMINEN VESSASSA

Vierailija
05.05.2009 |

Työkaverit nostelevat kulmakarvojaan kun minä vien kahvihuoneesta lehtiä vessaan luettavaksi ja palautan ne sitten pöydälle.

En ymmärrä mitä ihmeen nipottamista siinä on??? Enhän minä niillä lehdillä persettäni pyyhi, siihen tarkoitukseen on wc-paperi. Luulevatko ne että vessassa leijuu kakkamolekyyleja ilmassa, jotka sitten tarttuvat lehtiin ja kulkeutuvat lehtien mukana kahvihuoneeseen ja heidän hemmetin Fittnes-jugurtteihinsa.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä sinun paskahiukkasia perseestäsi tosiaankin leijailee vessassa siihen lehdelle,jonka sinä pläjäytät sitten kahvipöytään.

OLET TÖRKIMYS.

Vierailija
2/17 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

työajalla ei tarttis asua siellä vessassa... jos sen lehden sinne vie, niin äkkiähän se puoli tuntia on mennyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tosiaankaan kärrää niitä enää keittiöön tai muualle luettavaksi sen jälkeen. ne on paskahuussilukemista.

Vierailija
4/17 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otan usein kahvia ja pientä purtavaa mukaan paskalle, kuluu aika paljon rattoisammin.

Vierailija
5/17 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene aikaa hukkaan paikasta toiseen siirtymiseen. Kas kun ei tätä ole työnantajat vielä hokanneet.

Vierailija
6/17 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on tosi näppärä paskalla istuessa. Voi surffata netissä ja katella meilit, youtubet jne jne.

Vierailija
7/17 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on ällöttävää, ja mun mies tekee sitä kanssa. Pakkoko sinne vessaan on mennä puoli tuntia aikaisemmin odottelemaan, olisiko vessahätä vai ei. Mä ainakin menen vasta sitten kun on tarvetta.

Vierailija
8/17 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n viestistä selviää,että ap on ylipainoinen syöttösika; hän mollaa työtoveriensa FITNESS-jogurtteja....

ap.... kannattaisikos siirtyä niihin fitness-jogurtteihin,ja syödä vähemmän,niin ei menisi siellä paskalla ähertäessä sitä aikaakaan niin paljon,kun ei ole täynnä paskaa...

Vierailija
9/17 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

PORVOOOOOOOOOOOOOO

Vierailija
10/17 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei ole Aku Ankkaa mukana : )

Vierailija
11/17 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paskahuussissa.

Vierailija
12/17 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkuvasti laihdutusvinkkejä ja itketään kun ei laihduta. Olkaa siellä paskanhajussa vähän vähemmän aikaa niin ei perse leviä ja....saattaisi aivotkin toimia paremmin!

Vierailija
13/17 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän työkaverisi voi tietää ettet vaikka laske lehteä pissaiselle lattialle.

Vierailija
14/17 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

seiskalehden sivut on joskus yllättävästi liimaantuneet kiinni seiskatytön kohdalta...

Vierailija
15/17 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli hauska päästellä pöntöllä oikein estottomasti pieruja jotka varmaan kuului puhelimeen, oli myyjä vähän vaikean oloinen.

Vierailija
16/17 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehtimyyjillä on valmiit listat, josta löytyy nimi, osoite ja puhelinnumero. Lisäksi et voi tietää mistä kaupungista soittavat, sillä monella firmalla on eri kaupungeissa pisteitä. Oli hauskaa lehtimyyjänä kun aina välillä tuli soittolistat omaan kaupunkiin ja siellä soitttelen tutuille ja puolitutuille jne. ja jos joku oli oikein töykeä tai muuten nolo niin tuli niille naurettua oikein porukalla ja vielä kivempaa oli jos tiesi kyseisen henkilön.

oli hauska päästellä pöntöllä oikein estottomasti pieruja jotka varmaan kuului puhelimeen, oli myyjä vähän vaikean oloinen.

Vierailija
17/17 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehtimyyjillä on valmiit listat, josta löytyy nimi, osoite ja puhelinnumero. Lisäksi et voi tietää mistä kaupungista soittavat, sillä monella firmalla on eri kaupungeissa pisteitä. Oli hauskaa lehtimyyjänä kun aina välillä tuli soittolistat omaan kaupunkiin ja siellä soitttelen tutuille ja puolitutuille jne. ja jos joku oli oikein töykeä tai muuten nolo niin tuli niille naurettua oikein porukalla ja vielä kivempaa oli jos tiesi kyseisen henkilön.

Kyllä puhelinmyynti on niin nolo ammatti ja niin syvältä, että mua ei ainakaan pätkääkään nolottaisi vaikka naapurin Irma soittaisi "mahtavan asiakasedun" merkeissä ja sanoisin sille tylysti takaisin. lehtimyyjät syytää niin suoranaista valetta ihmisille korvat täyteen, että on vaikea ymmärtää miten te siellä työpaikallanne voitte nauraa niille ihmisille, joiden kotirauhaa te häiritsette, mutta ammattinsa kai kullakin. Mutta kuten sanotte, minua ei ainakaan pätkääkään häiritse mitä lehtimyyjä minusta ajattelee...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi