Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä helvetin pakko sinne lastenhoitovessaan on lukkiutua tunniksi imettämään?

Vierailija
19.05.2009 |

Oven takana seisoo monta äitiä kusikupla otsassa kun yksi mamma jää imuttamaan tenavaansa lukkojen taakse ja muihin vessoihin ei voi mennä ilman että käy kusella ovi auki ja lastenvaunut oviaukon suojana.

Imettää voi missä tahansa, ei ole pakko varata tilavia vessoja tunniksi. Ja vammaiset valittavat jos invavessaan menee vaunujen kanssa kuselle.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. Ilkeä mahohulluhuumeheebo

Vierailija
22/24 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

invavessan ovelle, vaan menen sinne tai sitten käyn tavisvessassa niin että ovi on auki ja lastenvaunut oviaukossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monissa paikoissa joissa asioin on vain yksi vessa/lastenhoitohuone. On todella tuskastuttavaa odottaa kun joku imettää siellä vaikkapa 45 min putkeen. Usein kun sinne vessaan/hoitohuoneeseen olisi kiire koska lapsella on huono pidätyskyky. Kerran oltiin odoteltu pojan kanssa vessan ovella n. 10 min kun poika lopulta pissasi housuihinsa. Muita vessoja ei siis ole lähimaillakaan. Joskus on ollut vauvalla kakat housussa ja silloin olisi kiva päästä vaihtamaan vaippa ennen kuin sitä kakkaa tursuaa joka puolelta.

Joissakin paikoissa on useampiakin vessoja + hoitohuone, mutta se hoitohuone on ainoa jossa on potta tai hoitopöytä. Eli sinne pitäisi päästä.

Jotkut fiksut onneksi jättävät lastenhoitohuoneen oven auki kun imettävät siellä. Tällöin siellä voi käydä samalla lapsi potalla tai vaihtaa vauvan vaipat. Aikuisten pönttöä noissa kaikissa hoitohuoneissa ei edes (onneksi) ole.

Oikeastaan minua ei häiritse imettäminen oikeastaan missään muualla kuin vessoissa ja lastenhoitohuoneissa jos näitä ko. huoneita on vähän. Siis se että joku imettää vessakopissa ja vieressä on pari muutakin koppia muiden käytössä ei ärsytä.

Vierailija
24/24 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestä on paljon nolompaa, että pelkästään sen takia käyttää inva/lastenhoitovessaa, ku on ostoskärryt mukana, siis yksin muuten liikenteessä.. Ite olin kahden pienen kans ja odottelin varmaan vartin oven takana, luulin jo, että olin erehtyny, että vessa olis varattu, ku sieltä pukkas eukko ostoskärryjen kans ja selitteli, ettei voinu niitä jättää vahtimatta.. Se mua enemmän sapettaa, kuin se, että joku tulkitsee oveen laitetun tuttipullon kuvan niin, että voi käydä lapsensa ruokkimassa vessassa. Ite en imetä vessassa. Aina löytyy joku nurkka, jossa voi imettää ilman että lukkiutuu vessaan..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan