Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka viitsii ostaa tekstipaitoja?

Vierailija
19.05.2009 |

Kuka laittaa lapsensa päälle "äidin pikku riiviö" "isän prinsessa" jne paitoja?

Mikä idea siinä on? Mauttomia ja aivan hirveitä? Junttimeininkiä kertakaikkiaan.

No, näkeehän niitä aikuisillakin!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lamppari t-paidassa lukee "äiti". Se onkin perheemme ainoa tekstituote.

Vierailija
2/23 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

teksti paidan missä luki xxxx:n mummo

Minusta se oli aika typerän näköistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rockpaita vauvalla oli hieno. Voisin haluta pienelle tytölleni myös paitoja joissa on feministisiä iskulauseita.

"I'm a girl, hear me ROAR!" =)

Vierailija
4/23 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi spit happens on hauska, voisin kuvitella itsekin pukevani sellaisen lapselle.

Mut nää aikuisten huumoripaidat... just eilen näin paikallisessa hesessä kymmenestä asiakkaasta NELJÄLLÄ jokut huumoritekstit-paidat. Voi kiesus. Ja sitten kaprit, nilkkasukat ja sandaalit/matalat tennarit. Ai että tuli hyvä mieli.

Vierailija
5/23 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun jykevällä 50+ -ikäisellä maatalon isännällä luki paidassa "äidin kulta".

Vierailija
6/23 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne on oikeasti nasevia ja viihdyttäviä. Yleensä vain typeriä.

Mainituista "äiti", "shit happens" ja "äidin kulta" kolahtais muhun ja juurikin kuvailtujen kantajien päällä (oletan siis, että äiti paidan kantaja on itse äiti )

Vierailija
7/23 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mun mielestä se sopii ihan hyvin näin 5 lapsen äidille.

Vierailija
8/23 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on jo OMITUINEN HÖPÖTTÄJÄ ja seuraavaks aion ostaa AINA SAA KÄRSIÄ JA HÄVETÄ. Miehelläkin on muutama tekstillinen paita.

Lapsilla monissa bodeissa/vaatteissa jokin teksti, muttei mitään mauttomuuksia (kuten v*tun päivänsäde). Esikoisella lippikset ISOSISKO ja UHMAIÄSSÄ.

Lahjaks olen kans ostanu muutaman ja ne on ollu tykättyjä..

Vierailija
9/23 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen iso, mutta kiltti"....)))))

Vierailija
10/23 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useita englanninkielisiä tekstipaitoja, lähinnä No added sugarilta.

USA:ssa tosi moni ihminen kysyi mistä olen ostanut poikamme Lock up your daughters -paidan ja sain neuvoa nettikaupan osoitetta ainakin viidelle tuiki tuntemattomalle tyypille:)

Lisäksi meillä on ollut Fairies rock -paita, My heart belongs to daddy -paita ja nyt save our trees please paita.

Eli juntteja ollaan oikein viimeisen päälle.

Mulla on paita jossa lukee United colors of benetton - mutta käytän sitä vaan puutarhatöissä ;)

Vierailija
11/23 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi jos insuliinisurmista elinkautiseen tuomitulla naikkosella olisi ollut paita jossa olisi lukenut "Shortsihoitsu"....

Vierailija
12/23 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi spit happens on hauska, voisin kuvitella itsekin pukevani sellaisen lapselle.

Toi on kuule just aikuisen paita jos mikä! Ymmärrätkö edes mitä tuo teksti oikeasti tarkoittaa? Luulet varmaan, että sylkeä, mutta voin kertoa, että oikeasti Spit Happens tarkoittaa sitä, että suuseksin lopuksi nainen sylkäisee ne spermat ulos suustaan. Olet varmaan kuullut kysymyksen spit or swallow? Siis nieletkö vai sylkäisetkö?

Eikä sillä tosiaankaan viitata lapsen suusta valuvaan sylkeen.

Eli tuolla paidalla halutaan viestittää, että kantaja ei niele spermoja, vaan sylkäisee ne pois suustaan. Eli tuo sanaleikki viittaa naisen miehelle antamaan suuseksiin. Sitä en tosiaankaan pukisi lapsen päälle, huh huh!

Vierailija
13/23 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi jos insuliinisurmista elinkautiseen tuomitulla naikkosella olisi ollut paita jossa olisi lukenut "Shortsihoitsu"....

Vierailija
14/23 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka paidassa luki Hey Ho, Let´s Go!

Ja muija kipittää kiltisti vierellä, kuten tekstissä pyydetäänkin :D :D :D

Vierailija
15/23 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ovat niiiin suomalaista, siis ihan positiivisella tavalla superjunttia kuin vaikkapa nuo valkoiset sukat-sandaalit-yhdistelmä.

Vierailija
16/23 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Telaketjufeministi". En vaan tiedä, kuka niitä myy.

Vierailija
17/23 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa on tullut anopilta. On esimerkiksi esikoiselle tuonut paidat "Luonnostaan makee" ja "Miljoonaa mä metsästän". Vauva sai lahjaksi bodyn jossa on teksti "presidenttiainesta". Itselläni lukee yhdessä paidassa "Anna pusu". Itse voisin kuvitella ostavani niitä "pieni päätös päivässä" -paitoja.

Vierailija
18/23 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jotenkin vaan "eksyttiin" ruokaostoksille kesken ulkoilun. Oli pakko pitää takkia päällä vaikka hiki valui pitkin selkää, oli se niin karmivaa.

Vierailija
19/23 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niitä jotain muitakin nasevia. I´m not as big as you but I can be louder (tai jtn)

Vierailija
20/23 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tyttärellä (13v.) ollut pienenä paljonki tkstipaitoja, ja edelleen lempipuseronsa ovat tekstipaitoja, eniten käytössä "It's cute how you think I'm listening" ja "Metal disorder"... ja jälkimmäistä tekstiä löytyy myös mun t-paidassa. Musta ne tekstipaidat vaan on hauskoja, tunnustan olevani juntti niiden suhteen. On hauska välillä lueskella tekstejä ihmisten paidoista, varsinkin lasten paidoissa on joskus tosi kivoja ja osuvia tekstejä.