Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin uimahallissa naisen, jonka vatsanahka oli laskeutunut

Vierailija
18.05.2009 |

heltaksi alapään päälle. Normaalipainoinen nuorehko nainen. Kauheaa, miten luontoäiti voi synnyttäneitä naisia kohdella.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
18.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisäksi hassun näkönen alapää kun siihen tuli joku suonikohju kahden viime raskauden aikana. Toisella puolella roikkuu semmonen kieleke.

Menisin kauneusleikkaukseen jos mulla olis rahaa... Miestäni ei häiritse kyllä, ollaan tasoissa sillä hänellä taasen syntymävamma ja leikelty sieltä sun täältä lapsena. Ja me ollaan tosi ihania toistemme mielestä, mies on hoikka ja poikamainen kolmekymppinen jolla ei grammaakaan rasvaa tai plösöä missään. Minä taas hyvän mallinen noin muuten, paria pikkuvirhettä lukuunottamatta:) Ja meidän suhde, jopa toistemme haluaminen ei riipu ulkonäöstä millään tavalla. Olen ollut 20 kiloa painavampikin ja mies sanoo että yhtä kaunis olin silloinkin:)

kukaan muuta suree kuin naisen itsensä ja hänen miehensä puolesta. voiko mies enää haluta naista jos on tuon näköinen? itselläni ei ole jäänyt kahdesta raskaudesta yhtään mahaa tai yhtäkään raskausarpea mutta selluliittiä sen sijaan on tullut ja luulen että sekin vaikuttaa seksielämäämme. kuka nyt haluais seksiä lihavan, selluliittisen tai löysämahan kanssa. voiko miehellä edes seistä jos kunnolla joku pussi roikkuu mahasta? voiko joku vaan haluta toista siksi kun rakastaa toista niin paljon, näyttää toinen miltä hyvänsä?

Vierailija
22/39 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka nyt haluais seksiä lihavan, selluliittisen tai löysämahan kanssa. voiko miehellä edes seistä jos kunnolla joku pussi roikkuu mahasta?

ettei kukaan ehdoin tahdoin, jos siis saisi valita, mutta jos oma nainen on tuollaiseksi muuttunut, niin eihän ne kaikki miehet nyt ole niitä jättämässä. Eli kai sitä rakastuneena panee kaikenlaista.

KYLLÄ niitä seksiä haluavia vaan löytyy... ;P

t. lihava, selluliittinen ja löysämahainen sinkkuäiti, jolla on TODELLA vilkas seksielämä... ;)))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hes heh, täällä kans lihava, selluliittinen ja löysämahainen, 5 isoa lasta synnyttänyt äiti. Uusi mies kuvioissa ja seksielämä todella vilkasta ja mahtavaa. Tämä mies on hoikka, urheilullinen. Kyllä se on omasta itsetunnosta kiinni miten miehet suhtautuu:) Tai sitten tosi pinnallinen mies jos tommoset asiat haittaa.

Vierailija
24/39 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahanahkaani buldoginnaamaksi, silleen surullisena se roikkuu :)

Mut ei se mua oo haitannut koskaan ja jos joku L U U L E E että mua pitää jotenkin S Ä Ä L I Ä mokoman takia niin ei tosiaankaan tarvitse. Se on hei elämää ja elämän jälkiä.

Vierailija
25/39 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän yläpuolella oleva kirjoitus on sen raa'an näkemyksen esittäjä..mutta minäkin uskon kyllä, että useimmat miehet ajattelevat asiasta niin kuin minä. Ja siis onhan se ikävää minullekin, kun tässä nyt kuitenkin joskus rupsahtaa. Jos itse nyt katselen kuusikymppisiä miehiä, niin eipä ne minua hirveästi innosta, miksi siis minä tuossa iässä innostaisin miehiä. Ei ne aivot ala yhtäkkiä ajattelemaan, että tuo kurttuinen nahka ja maksaläiskät on kyllä tosi seksikkäitä.

joka rakastaa naista. Tai no ei ehkä seksikkäänä mutta ei anna haitata, koska kyllähän seksi on palljonkin muuta kuin että onko naisen vatsa timmi vai ei. On minunkin miehelleni kasvanut vatsa avioliiton aikana, ja vaikka en sitä top-10-seksikkäintä miehessä -listalta valkkaisi, niin oma mies on oma mies eikä vatsa haittaa ;)

Vierailija
26/39 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että en 20 vuotiaana pitänyt 60 vuotiaita miehiä seksikkäinä.

Nyt 47 vuotiaana asia alkaa näyttää ihan eriltä.....

Vierailija
27/39 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

teki eka raskaus 18-vuotiaana, nyt sitten eletään sen heltan kanssa.

Vierailija
28/39 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi lukea av-palstalta heti arvostelua läskeistä.

Vierailija
29/39 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten jälkeen, koska NYT minulla on itsetunto kohdallaan. Ja uskokaa tai älkää, uimahallin suihkutiloissa on sen sata erilaista vartaloa, mutta vain yksi niistä täyttää mallinmitat. Kaikki muut ovat ikään/elämänvaiheeseen suhteutettuna ihan hyvän näköisiä normaaleja vartaloita.

Kaduttaa vaan, etten aloittanut uimista aiemmin.

Vierailija
30/39 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa synnyttämisen aiheuttamat muutokset naisen vartalossa ovat normaaleja asioita, joihin ei kiinnitettäisi huomiota. Maailmassa, jossa ne kuuluvat ikäänkuin asiaan. Kun käy läpi niin valtavan fyysisen prosessin, se jättää väistämättä jälkensä, yksiin suuremmat, toisiin pienemmät. Ihan niinkuin vanheneminen tuo ryppyjä osoituksena eletystä elämästä.

Ja sanon nyt varmuuden vuoksi, etten nyt tässä tarkoita epäterveellistä lihavuutta.

Vierailija
31/39 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskohan siihen jumpasta enää apua?

Vierailija
32/39 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen synnyttänyt isot kaksoset (toinen yli neljä kiloa ja toinen alle), joten vatsa on kuin roikkuva pussi. Uimahalleissa enkä saunailloissa en käy. Mutta olen "sinut" asian kanssa.

Vierailija
33/39 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julia Robertsilla? Ei tää ainakaan mua haittaisi.

http://www.makemeheal.com/news/julia-roberts-liposuction-plastic-surger…

Vierailija
34/39 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos miehen mielestä seksikkyys ois vaan et on timmi vartalo ja tissit terhakat :D

ONNEKSI on näitä miehiä joilla on älliä muuallakin kuin alapäässä...

Seksikkyys voi olla pelkästään ulkonäöllistä mutta silloin se ei ole kestävää seksikkyyttä ja se "ahmitaan" vaan silmillä.

Useimpien ajattelevien ihmisten mielestä seksikkyys koostuu esim näistä:

-miten ihminen "kantaa" itsensä

-älystä

-huumorintajusta

-itsetuntemuksesta

jne

Vierailija
35/39 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mun vatsa on aika lailla kuin Julia Robertsilla.

Itse asiassa tästä tuli hyvä mieli. Miksi mä en voisi niitä bikineitä käyttää - elämääelämää tää vaan on!

t. 12, jonka miestä onneksi ohjaa vähän muukin kuin alapää

Vierailija
36/39 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan muuta suree kuin naisen itsensä ja hänen miehensä puolesta. voiko mies enää haluta naista jos on tuon näköinen? itselläni ei ole jäänyt kahdesta raskaudesta yhtään mahaa tai yhtäkään raskausarpea mutta selluliittiä sen sijaan on tullut ja luulen että sekin vaikuttaa seksielämäämme. kuka nyt haluais seksiä lihavan, selluliittisen tai löysämahan kanssa. voiko miehellä edes seistä jos kunnolla joku pussi roikkuu mahasta? voiko joku vaan haluta toista siksi kun rakastaa toista niin paljon, näyttää toinen miltä hyvänsä?

Vielä sullakin joku paikka roikkuu joskus vanhana, jokainen meistä rypistyy joskus halusi tai ei. Sääli sua, ettei elämässäsi ole muuta kuin miehesi miellyttäminen.

Vierailija
37/39 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin mun vatsani, mutta ei haittaa menoa, eikä miestäkään. ;)

Vierailija
38/39 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on synnytysten jälkeen jäänyt erittäin pahannäköiseksi roikkuva vatsanahka. Ja jos se häiritsee itseä niin ei muuta kuin lääkärinpakeille.

Ei niitä nyt ihan pikkukummassa tehdä.

Mutta jos siis tyyliin nahka roikkuu häpyluun päällä.

Mietin vaan että jos joku ajattelee että sille ei voi tehdä mitään.

Itse en ole sellasta koskaan nähnyt luonnossa.

Vierailija
39/39 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin aivan varmasti leikkauttaisin sen pois. Mun on hirveän vaikea uskoa että on naisia joille tuo on ihan se ja sama... en ole edes erityisen pinnallinen mutta minusta tuo ei ole enää mikään pikkujuttu.

Kaverini on laihduttanut kymmeniä kiloja ja sanoi että kun tulos on saavutettu niin se pussi lähtee pois leikkauksessa, maksoi mitä maksoi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi