Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vauvan liikkeistä?

17.12.2008 |

Ihana lukea teidän kaikkien vauvakuulumisia ja kuinka on mukava seurata vauvan liikkeitä. Olen tässä vaan odotellut, että koska meidän vauva ilmottelee itsestään. Viikkoja nyt kasassa 19+3 ja kovasti olen jo odotellut ja yrittänyt kuulostella, mutta ei mitään. Ultra on ensi maanantaina ja alkaa tässä vaan pelottamaan, että josko siellä ei olekkaan elämää. Noh, yritän olla ajattelematta asiaa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi vaikuttaa liikkeiden havaitsemiseen. Itselläni ollut edellisessä ja tässä raskaudessa istukka etuseinämässä ja se on kyllä sellainen eristekerros, että liikkeiden tuntumista on saanut odotella. Ekassa ja tokassa raskaudessa sijaintipaikka oli takaseinässä ja liikkeetkin tuntuivat varhemmin. Ole vaan ihan rauhallisella mielellä.

Vierailija
2/3 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä onkin aika lähekkäin lasketut ajat. Itse olen kahdessa aikaisemmassa raskaudessa tuntenut liikkeet noin rv 20 et eiköhän ne parin viikon päästä tunnu sinullakin. Nyt tästä kolmannesta olen tuntenut muutaman viikon ja en alkuun edes uskonut että ne todella liikkeitä ovat kun mielestäni tuntuivat siis aikaisin =)

Maanantaina meilläkin ultra. Vähän kyllä jo jännittää ja kovasti odotetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan ensimmäistä lastani ja tunsin liikkeet vasta n. viikolla 22-23 ensimmäistä kertaa. Itselläni on istukka etuseinässä, eli se vaimensi liikkeiden tuntemista. Älä huoli, kyllä ne sieltä alkaa tuntumaan!:) Mut muistan kyllä oikein hyvin miltä tuntui odotella, et liikkeet alkaa tuntumaan! Se oli stressaavaa aikaa. Tsemppiä ja voimia odotukseen!:)

-Karoliima ja vaavi rv 41+2