+++++ SYYSKUUN SYDÄMET vko 21 +++++
En jostain syystä saanut silmiini viime viikon ketjua, vaikka selailin alkupään sivuja moneen kertaa. :) Mikä lie haritus silmissä!? Mutta jokainenhan sen ketjun jutut voipi täältä itse hakea, jos haluaa niihin vielä palata...
Reipasta alkanutta viikkoa kaikille syyskuun mahakkaille! Sitähän me aletaan jo kaikki olla. :)
Kommentit (25)
Heipparallaa vaan kaikille!
On siitä tovi kun oon viimeks kirjotellut;olen kyl käynyt lukemas mut en oo vaan saanu aikaiseksi kirjoittaa mitään,laiskottaa...;)
Eipä tänne mitään ihmeellistä kuulu,nyt se kauan kaivattu massukin jo näkyy :D rautaa popsin melkeen kuin leipää kun hemppa niin alhainen ja ei siis mikään ihme et tosi vetelä olo koko ajan.Justiinsa tänään lääkärineuvolassa kateltiin et mun paino on noussu sellaset 550g viikossa,eli hieman enemmän kuin ois suositeltavaa..mut oon kyl vähän väliä herkutellu jätskillä ja karkeilla ja muutenki on kauhee nälkä melkeen koko ajan joten ei kait se ihme jos painoki nousee..sitä vaan entistä helpommin tulee mässytettyä kaikkea epäterveellistä kun väsyttää koko ajan!mut eipäs siel neuvolas kuitenka huolestuneita oltu,joten en ole minäkään.
Kovaa vauhtia tääl puunataan lastenhuonetta valmiiksi ja Emmaljungan Duo Edgeä (classic) ollaan kateltu sillä silmällä,minusta ainakin ollu miellyttävät käsitellä kun oon niitä käyny työntelemäs.Huh,kun aika on menny tosiaan nopeasti!neuvolassakin käydään nyt kahden viikon välein ja synnytys lähenee,jotenki sitä on vaan tuudittaunu siihen ajatukseen et raskaana ollaan ikuisuus mut nythän sitä pitäs alkaa virittäytymään siihen ajatukseen et vaavi on ihan oikeesti tulossa,IHANAA!!
Onkos teillä muilla odottajilla muuten mimmosia linea negroja???:)...kun mulla on koko raskauden ajan ollu napaan asti ja nyt se peijakas onkin kiivenny navan yli ja on siis koko navan mittainen..hassun näköinen!!
Mä en siitä isyyspakkauksesta viel tiedä kun toisaalta mun mies ei hirveesti oo sen tyylinen et sellasesta innostuis mut toisaalta taas se ois sillekkin kiva muisto ja jotenki ois kiva muistaa häntä kun on niin ihanasti tukenut ja ymmärtänyt..ehkäpä mä teen sille jonku varpajaispaketin,kattoo ny...:)
Jauhelihakastit palaa pohjaan kun vaan täällä netissä roikun joten eikun hämmentämään että pääsee SYÖMÄÄN!!;D Hauskaa ja turvallista kesän alkua kaikille!!
Toivottelee:Suffeli84 (26+3 tai jtn..)
on joo navan pituudelta linea negraa!;D;D kaikki varmaan ymmärtää et tarkoitin että viiva on koko vatsan pituudelta...PAKKO oli kuiteski korjata!
Viel sellasta kysymystä että oletteko tulleet kovinkin hajamielisiksi raskauden aikana??Kun mä en oikeesti muista mitään,oon niin airhead et menee hermo kun ei muista et mitä millonki tekemäs ja muutenki tuntuu et oon selkeeesti tyhmentynyt..Kiva.Ei ois paljon varaa meikäläisellä..;) toiv.tää on raskauteen liittyvää eikä mitään sen kummempaa..on onni että pää on kiinni hartioissa,saattas muuten unohtua jonnekin.:P
T.Suffeli
Ps.toivottavasti tää viesti ei tuu moneen kertaan kun nää p*skat sivut taas jökkii..:(
On typerät nämä uudet sivut. En päässyt omilla tunnuksilla ollenkaan kirjautumaan. Ja pitäis muka olla uusi salasana sähköpostissa.. eipä ollu..
Meillä kävi toissapäivänä koiran kanssa pieni onnettomuus. Minulla on vuoden vanha kultainennoutaja joka on vielä melko villi. Ei kauheasti enää vedä lenkillä, mutta eilen sitten se näki jotain tosi kiinnostavaa ja lensin sitten ihan kunnolla kyljelleni ojaan.
No ei tullu eilen sen kummempaa kun muutama supistus, mutta muuten säikähdys oli vaan melkonen. Aamulla sitten heräsin ja vatsa oli todella kipeä. Aamupäivä menikin sitten sairaalassa. Ei siellä onneksi ollut mitään meinasivat vain että vatsalihas olis venähtänyt, mutta kertoi että pari päivää pitäis levätä, että ei ole vielä täysin varmaa onko istukka revennyt (ei välttämättä heti näy??) Onko kellään mitään kokemuksia?
Että näin täällä, olen kyllä ihan mahoton kolhimaan tätä mahaa..:/ Nyt täällä tulen hulluksi kun en uskalla mitään tehdä. Oliskohan tuo siivoaminen niin raskasta?? (energiaa riittää kun nukkunut muutaman tunnin päikkärit :))
Mutta kesää odotellessa :)
Jenni ja möykky 23+3
Jenni: Mulla kävi kolmosen ootuksen kans silleen, että lensin meän omalla pihalla jäätiköllä nurin. Tulin maahan kyljelleni ja mahani oli parisen päivää suht kipee ja arkana, mutta ei onneksi mitään vakavampaa. Soitin silloin neuvolaan ja sanoivat, että jos kipu jatkuu ja vuotoa esiintyy, nii heti yhteys ä-polille. Vauva on kuitenkin niin hyvässä suojassa siellä masussa, että saa olla melko suuri rysähdys, että vahingoittuisi siellä. Ota vaan nyt pari päivää iisisti =)
Heips,
täytynee kirjoittaa tähän vanhaan pinoon, jospa ensiviikoola nämä sivut toimisi kunnolla....
Minä taidan seuraavaksi vanhin odottaja, eli lähempänä neljää kuin kolmeakymmentä. Loppuvuodesta tullee 37 vuotta täyteen, hui kuinka se aika meneekin niin sairaan nopeasti. Kolmenkympin kriisiä ei ollut, mutta neljäkymmentä tuntuu jo kauhean paljolta. Toivottavasti sitä ei ehdi miettimään kun on taas uusi taapero menossa mukana.
Olen ollut jo muutaman päivän sairaslomalla. Tällä kertaa vatsakivun vuoksi. Kipu on ihan suhteessa liikkumiseen. Eli jos on tarpeeksi rauhassa, kipu pysyy poissa tai kohtuudessa. Jos liikkuu paljon vatsaan tulee kipua. Supistuksista ei mielestäni kuitenkaan ole kyse. Keskiviikkona otettiin 8 erilaista veri-virtsa ym. koetta, jotta suljetaan mahdollisen tulehduksen mahdollisuus pois. Onneksi pikkuinen liikkuu kuitenkin normaalisti, joten olen aika rauhallisin mielin. Tosin ensi viikon töihin meneminen mietityttää, ehkä lapiotyöt ei ole hyväksi tässä tilanteessa???
Tänään oli esikoisen eskarijuhlat, ja kyllä äitiä itketti. Onneksi en ollut ainut vetistelijä, vain isillä pysyivät silmät kuivina.
Isyyspakkausta en aijo väsätä, teidän että mun mieheni mielestä semmoinen olisi aivan hömppä naisten juttu. Ehkä sikareita voisin ostaa, saisi sitten antaa työkavereille. Mitään varpajaisia hän ei ole ennekään pitänyt.
harakkahuttu 23+2