<3 <3 Kesäkeijujen viikko 21 <3 <3
Täällä kukutaan vielä hereillä, joten päätin sitten alottaa uuden viikkopinon meille kesäkeijuille <3 Hurjaa vauhtia se kesäkuu sieltä tuleekin..ja voihan olla et jo tällä viikolla saadaan ensimmäinen kesäkeiju maailmaan...jänskää!!
helmi79: TSEMPPIÄ gradun kirjottamiseen!!!
Luuk@: Älä murehdi siitä mitä kirjottelit sairaaloista...Kuten sanottu kaikilla on mielipiteensä ja ne voi mun mielestä aivan vapaasti ilmoittaa=)) Ja joo, oli ihan mukavat juhlat:)
emmariina77: Täällä myöskin yöt risaisia...toiset yöt menee paremmin kun toiset, tosin usein olen hereillä kun kääntyminen on liitoskipujen vuoksi AINA tuskaa! Mul on alkanut kans vetää suonta jaloista yöllä...kaamee tunne...(mul ei oo ikin ennen vetän suonta jalasta..)
hanna83: Hyvä et pääset käymään asioita huomenna läpi sen kätilön kanssa, helpottaa varmasti sun omaa oloasi:)
sirunen: Täällä raskausarpia tullut ihan kiitettävästi myöskin...ei kyllä oo mulla rasvaukset auttanut... =/ Tai varmaan vähän, mutta ei hirveesti. Terkka sanoi kyllä, et se on paljon kudostyypistäkin kiinni, et kuinka herkästi tulee....eli mulla ilmesesti just sellanen kudostyyppi et tulee helposti. No mutta en mä niistä oo onneksi jaksanut murehtia/stressata...tulee mitä tulee ja toiv. mukaan ne vähän vaalenee ajan kanssa!!! :)
fanny81: No kyl mä varmaan suostuisin käynnistelyyn, jos lääkärit ois sitä mieltä ja vauva sopivan kokoinen ja kaikki hyvin. Tsemppiä sulle..jännään sun puolesta!!!
Mut nyt tää lähtee masuasukin kanssa nukkumaan :) Nati nati!
Anneh ja pieni 34+1 <3
Kommentit (42)
Toimiiko tää ollenkaan?? On hävinnyt jotain meidän kirjoituksia tästä pinosta.. >:o
Tää uusi sivusto tökkii...kolme kertaa yritin aukoo meille uutta keskustelua, jotta saatais tän viikon keskustelut omaan pinoon, mutta ei sitten suostu avaaaaaamaaaaaaan!!!Hermo menee....