Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskauden jälkeinen pömppö,saako sitä pois ja millä???

Vierailija
17.05.2009 |

paljonko sulle tuli painoa raskausaikana? Odotan itsekin toista lasta ja pelkään tulevaa pömppömahaa :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan raskauden jälkeen ei jäänyt mitään pömpsää mutta nyt toisen jälkeen (vauva 3kk) tuossa mahan kohdalla (just farkkujen vyötärön yläpuolella) on sitkeä 5cm makkara vaikka muuten olen entisissä mitoissani.

Inhan näköinen kun laittaa tiukemman t-paidankin ja farkut niin tuossa se löllähtelee... :`(

Just eilen katoin itteeni kaupan sovituskopissa et kaikki muu olis "kohdillaan" mutta ei voi tuolleen t-paita päällä mennä kun tuo lösöttelee tuo maha..

On siis ihan todella iso muuhun mahaan nähden ja näkyy selkeästi!! Ei mitään mielikuvitusta!

Vierailija
2/5 |
17.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tullut minusta mitenkään hirmusti kun tuli 13kg.

Ekassa raskaudessa tuli 19kg ja siitä ei pömppöä jäänyt,mutta taitaakin osittain johtua just siitä et on toinen raskaus...?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se ihon palautuminen kesti noin 6 kk. Vatsalihasjumppa auttaa myös.

Vierailija
4/5 |
17.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun synnytyksestä on vain 3 kk. Liikunta tietysti auttaa ja oikeanlainen ruokavalio. Ei se vatsa välttämättä ihan täydellisesti palaudu entiselleen. Raskausarpia jos on tullut niin ne kyllä jäävät, tosin haalistuvat ja ohentuvat. Rasva on kyllä mahdollista saada pois, mutta töitä sen eteen joutuu tekemään.

En ymmärrä tuota, että miksi synnyttäneen pitäisi olla saman tien timmissä kunnossa. Kroppa palautuu omaan tahtiinsa ja se ei välttämättä tapahdu hetkessä. Tokihan sitä hyvillä elämäntavoilla voi edesauttaa.

Vierailija
5/5 |
17.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tai sitten ei. Mutta kyllä se lähes aina palautuu, kun pitää huolen ettei synnytyksen jälkeen ala lihoa. Eli kyseessä ei suinkaan ole lihominen vaan se, että iho jää sellaiseksi "pömpöksi".

Minulla kesti kauan tuon ihon palautuminen, 10kk suurinpiirtein. Ja oli tuskaa, kun en voinut käyttää niitä tiukempia paitoja lainkaan. Yleensä minä kun pidän niistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä