Naapuri väitti, että meidän luona oli ollut joku nainen kun olin viikon pois työmatkalla.🙄
Kuulema heti lähtöni jälkeen oli joku nuori nainen mennyt meille. Oli lähtenyt vähän ennen kuin tulin. Mies kieltää kaiken ja väittää että naapuri on hullu sekopää. En tiedä mitä uskoa.
Kommentit (42)
Keskustelemalla kotonahan tuollainen ei toki selviä. Täällähän se kannattaa kysellä.
Se olin minä! Kuulitko? Minä! Miehesi rakastaa minua! Kuulitko? Minua!
No niin Risto, pois puhelimelta nyt, vie roskat ja tee läksyt, huomenna on koulupäivä.
Kyllä sinne kämppään on joku jlki jäänyt. Onko suihkussa / saunassa mitään erilaista? Sun aineita käytetty? Petivaatteet vaihdettu?
Vierailija kirjoitti:
Se olin minä! Kuulitko? Minä! Miehesi rakastaa minua! Kuulitko? Minua!
Minä se olin! Olen nuori kaunotar!
Asenna valvontakamerat kotiin mieheltä salaa ja ala tarkkailla sen toihuja kun et ole paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Asenna valvontakamerat kotiin mieheltä salaa ja ala tarkkailla sen toihuja kun et ole paikalla.
tuo on itseasiassa laitonta.. toiselta salaa omassa kodissa kuvaaminen rikkoo Kotirauhaa, yksityisyyden suojaa ja salakuvaus.
Hirveän surullinen tilanne... otan osaa. Mitä tuollaisessa tilanteessa oikein voi tehdä? Jos varaa, palkkaa yksityisetsivä. Katso miehen puhelin läpi tai pakota/kiristä se antamaan heti näytettäväksi. Kolmas vaihtoehto: etsi sinäkin salarakas itsellesi ja toivo ettei tule raskauksia tai sukupuolitauteja.
Meillä oli laatuaikaa sinun poissaollessasi. Koska lähdet seuraavaksi?
t: Tsirbula
Ei kannata
naapureiden
kanssa
juoruilun merkeissä
kokoontua. Kuulostaa
aika invasiiviselta
ky#lältä naapuri.
[Minusta aloitus
tosin vaikuttaa täysin
tekaistulta].
Mikäli kotona todella
käväisi esimerkiksi
OF-nainen maksullisella
keikalla, ei keskustelu
pettävän epärehellisen
nilkin kanssa
välttämättä tässä kohtaa
jeesaa enää yhtään mitään.
E
Kai sen jostain näkee, onko lakanat pesty ym. Voithan sanoa naapurille että ottaa videon sinulle. Kyllä se voi sun pihaa kuvata jos se liittyy asiaan
Usko sitä, että näin unpisurkeilla provoilla ei tällä palstalla pärjää.