Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihat naiset oksettaa (ov)

Vierailija
16.05.2009 |

inhottavaa on katsoa aivan kuivettuneita aikuisia naisia jotka kuvitelee olevansa kauniita minivaatteissa ja liian värjätyisä hiuksissa...se on asenne ja järki joka tekee ihmisestä kauniin ..ei ne sääret ja minimekko..

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet hieman katkera.

Vierailija
2/10 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ota pahoinvointi lääkettä, jos helpottaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa suppoina. On tehokas. Nimeä en nyt kokonaan muista. Lääkäriltä voit kysyä ja saat reseptin.

Vierailija
4/10 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suolot sekaisin jos kovasti oksentelet.

Vierailija
5/10 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei kaikki ole laihoja omasta tahdostaan.

Vierailija
6/10 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tota matkaa näyttää olevan sinne normaaliin BMI lukuun ap..

ps. muista juoda paljo, ettet kuivu

Vierailija
7/10 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkonäkö todella saa voimaan pahoin, ei sitä ehkä kannattaisi äänen sanoa. Todella huonoa käytöstä.

Liika laihuus ei toki ole hyväksi terveydelle, mutta aika kamala ajatus painoindeksi 32 on myös. En tiedä, kumman valitsisin, jos ei voisi jostain syystä olla normaalipainoinen.

Vierailija
8/10 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voihan sitä olla normaalipainoinen, eikä laiha tai lihava.

n. reilu parikymppisenä vielä...ja mulla särki aina päätä ja paleli aina!!

Nyt olen kolmen lapsen äiti ja yli kolmekymppinen ja painoakin on tullut muutama kymmenen kiloa lisää, MUTTA olen paljon tyytyväisempi itseeni nyt kuin silloin.Päätä ei säre enää juuri koskaan eikä palelukaan vaivaa!! Kolesteroliarvot on todella hyvät, verenpaine alhainen, eikä mitään perusairauksia ole.

Miksi minun pitäisi laihduttaa?? Kertokaapa yksikin hyvä syy?? Oikeasti tunnen itseni paljon terveemmäksi ja hyvinvoivemmaksi kuin 47 kg :sena!!

Vierailija
9/10 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä jos olet hyvinvoiva noin, mutta onhan sekin sairaus, jos tulee pahoinvoivaksi muista ihmisistä.

Vierailija
10/10 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. reilu parikymppisenä vielä...ja mulla särki aina päätä ja paleli aina!!

Nyt olen kolmen lapsen äiti ja yli kolmekymppinen ja painoakin on tullut muutama kymmenen kiloa lisää, MUTTA olen paljon tyytyväisempi itseeni nyt kuin silloin.Päätä ei säre enää juuri koskaan eikä palelukaan vaivaa!! Kolesteroliarvot on todella hyvät, verenpaine alhainen, eikä mitään perusairauksia ole.

Miksi minun pitäisi laihduttaa?? Kertokaapa yksikin hyvä syy?? Oikeasti tunnen itseni paljon terveemmäksi ja hyvinvoivemmaksi kuin 47 kg :sena!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi