Laihat naiset oksettaa (ov)
inhottavaa on katsoa aivan kuivettuneita aikuisia naisia jotka kuvitelee olevansa kauniita minivaatteissa ja liian värjätyisä hiuksissa...se on asenne ja järki joka tekee ihmisestä kauniin ..ei ne sääret ja minimekko..
Kommentit (10)
tai ota pahoinvointi lääkettä, jos helpottaisi.
saa suppoina. On tehokas. Nimeä en nyt kokonaan muista. Lääkäriltä voit kysyä ja saat reseptin.
suolot sekaisin jos kovasti oksentelet.
eli ei kaikki ole laihoja omasta tahdostaan.
tota matkaa näyttää olevan sinne normaaliin BMI lukuun ap..
ps. muista juoda paljo, ettet kuivu
ulkonäkö todella saa voimaan pahoin, ei sitä ehkä kannattaisi äänen sanoa. Todella huonoa käytöstä.
Liika laihuus ei toki ole hyväksi terveydelle, mutta aika kamala ajatus painoindeksi 32 on myös. En tiedä, kumman valitsisin, jos ei voisi jostain syystä olla normaalipainoinen.
Siis voihan sitä olla normaalipainoinen, eikä laiha tai lihava.
n. reilu parikymppisenä vielä...ja mulla särki aina päätä ja paleli aina!!
Nyt olen kolmen lapsen äiti ja yli kolmekymppinen ja painoakin on tullut muutama kymmenen kiloa lisää, MUTTA olen paljon tyytyväisempi itseeni nyt kuin silloin.Päätä ei säre enää juuri koskaan eikä palelukaan vaivaa!! Kolesteroliarvot on todella hyvät, verenpaine alhainen, eikä mitään perusairauksia ole.
Miksi minun pitäisi laihduttaa?? Kertokaapa yksikin hyvä syy?? Oikeasti tunnen itseni paljon terveemmäksi ja hyvinvoivemmaksi kuin 47 kg :sena!!
Hyvä jos olet hyvinvoiva noin, mutta onhan sekin sairaus, jos tulee pahoinvoivaksi muista ihmisistä.
n. reilu parikymppisenä vielä...ja mulla särki aina päätä ja paleli aina!!
Nyt olen kolmen lapsen äiti ja yli kolmekymppinen ja painoakin on tullut muutama kymmenen kiloa lisää, MUTTA olen paljon tyytyväisempi itseeni nyt kuin silloin.Päätä ei säre enää juuri koskaan eikä palelukaan vaivaa!! Kolesteroliarvot on todella hyvät, verenpaine alhainen, eikä mitään perusairauksia ole.
Miksi minun pitäisi laihduttaa?? Kertokaapa yksikin hyvä syy?? Oikeasti tunnen itseni paljon terveemmäksi ja hyvinvoivemmaksi kuin 47 kg :sena!!
olet hieman katkera.