Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä lahjaksi päiväkodin tädeille? :)

Vierailija
16.05.2009 |

Toivottavasti kukaan ei saa hernettä nenään kun kysyn tätä ilmeisesti vakiokysymystä. Mun lapsi aloitti päiväkodissa helmikuussa ja nyt viedään ekaa kertaa lahjat päiväkodin hoitajille.

Mikä olisi sellainen yleispätevä lahja?

Olen ajatellut kahvipaketteja ja suklaalevyjä, niille luulisi olevan käyttöä. Viinipullo voisi jotakuta miellyttää, jotain toista ei.

Olisiko hyviä ideoita?

Entä annetaanko lahjat kevätjuhlien yhteydessä vai vasta kun lapsi jää kesälomille?

Auttakaa ummikkoa, please :)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi lastentarhan ope ja päiväkodin täti. Minusta kaikkein ihanimpia on lasten tekemät jutut. Ne ilahduttaa aina! Kaikkea tota sun mainitsemaasi olen saanut ja tietty kivoja nekin, mutta minusta se lapselta saatu juttu se paras! Voithan siihen toki jonkun keksipaketin liittää, muttei tarpeeellista. Siis joku ihana kortti kaikille tädeille teidän "mussukalta" olisi mun mielestä se paras.

Vierailija
2/10 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat kauniissa paketeissa, jos lahjan saajaa ei miellytä, voi antaa eteenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi lastentarhan ope ja päiväkodin täti. Minusta kaikkein ihanimpia on lasten tekemät jutut. Ne ilahduttaa aina! Kaikkea tota sun mainitsemaasi olen saanut ja tietty kivoja nekin, mutta minusta se lapselta saatu juttu se paras! Voithan siihen toki jonkun keksipaketin liittää, muttei tarpeeellista. Siis joku ihana kortti kaikille tädeille teidän "mussukalta" olisi mun mielestä se paras.

Kiitos ideasta! En ollut tullut ajatelleeksi. Taapero saa taiteilla hienot kortit päiväkodin tädeille ja lahjaksi vaikka sitten suklaata ja kahvia, niin ainakin on käyttöä tai voi antaa eteenpäin.

Mikäs on oikea hetki lahjojen antamiseen? Kevätjuhla vai kun lapsi jää kesälomalle?

Ap

Vierailija
4/10 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vein yhteiseen kahvipöytään pikkuleipiä tms. En välttämättä kevätjuhlaan, mutta ennen lomien alkamista kuitenkin.

Vierailija
5/10 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse annan jotain sellaista mitä voi kuluttaa pois viime keväänä annoin suihkugeeliä.

Vierailija
6/10 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vienyt suklaata tai kukkia....mutta tosi moni lapseni kaverin äiti on sanonut,että ei mitään,koska he tekevät työtään,eikä heille kuulu ostella lahjoja,koska harva ostaa lahjoja kirjaston tädeille,lääkärille,kaupan kassalle,yms.Ehkä lapsen tekemä kortti on kaikkein paras!

Vierailija
7/10 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä se ope ja täti, voit antaa kevätjuhlassa tai lomalle jäädessä, ei sinänsä eroa.

Ja tosiaan, ne muksujen omat "luomukset" on kaikkein kivoimpia, joita aina katsellaan ja ihaillaan (meillä ne on ope/tätihuoneen seinällä, toki välillä joutuu vaihtaa...).

Vierailija
8/10 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylipäänsä se miksi nykyaikana koko ajan, joka paikassa ja kaikille on ostettava lahjoja. Jos on useempikin lapsi, joista joku koulussa, joku hoidossa ja joku eskarissa ja kaikki vievät lahjat lomalle jäädessä, jouluna, pääsiäisenä ym. mahdollisina päivinä on koko vuosi yhtä lahjan ostamista. Eikö tosiaan nykyaikana riitä että sanoo esim. hoitotädille kesäloman alkaessa että kiitos kuluneesta vuodesta, olemme olleet todella tyytyväisiä ja kiitollisia tästä hoitopaikasta että nostat hattua kun jaksat tehdä niin arvokasta työtä. Mukaan lapsen tekemä kortti tai askartelu. Miksi aina pitää ostaa ja ostaa ja ostaa. Eikö riitä että maksaa itsensä kipeeksi hoitomaksuista ja hoitajat saavat tahollaan oman palkkansa. Eikö esim. kesäloman alkaessa riitä iloiset loman toivotukset ja kiitokset sekä lapsen että vanhempien puolesta?

Kysympä vaan.

Vierailija
9/10 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen luokanope ja lahjoja satelee röykkiöittäin jouluisin ja keväisin. Ihanimpia niistä ovat aina olleet oppilaan itse väkertämät kortit, mutta tuollainen sanallinen kiitos lämmittää kyllä mieltä eniten. Hirveän harvoin suomalaiset kuitenkaan saavat suustaan muuta kuin "Hyvät kesät".

ylipäänsä se miksi nykyaikana koko ajan, joka paikassa ja kaikille on ostettava lahjoja. Jos on useempikin lapsi, joista joku koulussa, joku hoidossa ja joku eskarissa ja kaikki vievät lahjat lomalle jäädessä, jouluna, pääsiäisenä ym. mahdollisina päivinä on koko vuosi yhtä lahjan ostamista. Eikö tosiaan nykyaikana riitä että sanoo esim. hoitotädille kesäloman alkaessa että kiitos kuluneesta vuodesta, olemme olleet todella tyytyväisiä ja kiitollisia tästä hoitopaikasta että nostat hattua kun jaksat tehdä niin arvokasta työtä. Mukaan lapsen tekemä kortti tai askartelu. Miksi aina pitää ostaa ja ostaa ja ostaa. Eikö riitä että maksaa itsensä kipeeksi hoitomaksuista ja hoitajat saavat tahollaan oman palkkansa. Eikö esim. kesäloman alkaessa riitä iloiset loman toivotukset ja kiitokset sekä lapsen että vanhempien puolesta?

Kysympä vaan.

Vierailija
10/10 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat lahjani ovat olleet:

viinipullo

muumimuki

suklaa ja kahvi

pörrösukat

kosteusvoide ja suihkugeeli

t-paita

grillisetti

kevätkukat

itseleivotut kakut yms.

Iittalan ja arabian tuotteet

Kaikki otan iloisena vastaan. Ihanaa, kun ihmiset haluavat muistaa. Keneltäkään en sitä edellytä tai odota. Arviointeihin nuo eivät vaikuta.