Lue keskustelun säännöt.
Maksetaanko ASO-asunnon käyttövastikkeesta
16.05.2009 |
samalla "kaavalla" yleistä asumistukea kuin vuokra-asunnoista?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänsamalla "kaavalla" yleistä asumistukea kuin vuokra-asunnoista?
Siihen saa asumistukea, mutta saako samalla lailla, en tiedä. Tosin luulisin niin, en ainakaan ole kuullut mistään kaksista taulukoista. Vuokra-asuntohan se asokin on.