Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

--*--*--*MARRASMAMMAT VIIKKO 20*--*--*--

13.05.2009 |

Aloittelen (ilmeisesti) nyt, kun en löytänyt meille aloitusta!

Onko kaikki onnellisesti löytäneet energiansa ja kadonneet kukkien istutuspuuhiin??!

No, enpä nyt lähde linkittämään aiempaa pinoa, kun ketuille varmaan menee.

Omassa voinnissa ei muutoksia; masu jatkaa kasvamista ja olo on mahtava.

Ystävät, tuttavat yms. tietävät vauvan tulosta. Joidenkin kommentit harmittaa, joko seuraavassa lauseessa ihmetellään eikö kaksi ois riittänyt tai sitten ilme kasvoilla on ollut sitä sun tätä. Noh, tämäpä on meidän päätös ja onni, sulatelkoon muut sitä rauhassa.

Olen kolmena aamuna huomannut mahassa tuntemuksia...en millään voisi uskoa, että vauva se olisi. Aiemmin olen tuntenut liikkeet varmasti viikoilla 19 ja 18. Nyt vasta 14 ja risat. Istukka on ekaa kertaa takana. Voisko olla noin suuri merkitys...?

Lueskelin tuota aiempaa viikkopinoa ja siellä on näköjään meitä monta, jolla raskaus alkanut välittömästi km:n jälkeen.

No niin arvon mammat, tekstiä kehiin!

pp ja 14+5

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aotearoa: toivotaan, että kaikki menee tällä kertaa hyvin loppuun asti, tsemppiä siihen, että jaksaisit olla stressaamatta asiasta. HuldaHuoleton samoin, toivottavasti selviät nyt ilman vuodelepoja.

Pikkupippuri ja Adara, onpas kyllä outoja kommentteja, olin ihan pöyristynyt! Ovatko nämä samaiset tyypit suhtautuneet yhtä nihkeästi myös ensimmäisiin/edellisiin lapsiin vai liittyikö tämä vaan heidän käsityksiinsä sopivasta lapsiluvusta?

Onko teillä kaikilla jossakin vaiheessa kuunneltu nuo sydänäänet tai siis oletteko itse kuulleet ne? Me ei ainakaan sellaista tehty neuvolassa eikä ultrassa rv 11, ultrassa vaan todettiin kuvasta sydämen sykkivän ja että kaikki hyvin. Ja siitä hemoglobiinistakin jäin ihmettelemään, että olette saaneet tietää. Mä vaan sain neuvolasta labralähetteen ja kerrottiin, että perästä kuuluu tuloksia vain, jos jotakin poikkevaa. Vähän vaan ihmetyttää kun hemoglobiini on viimeiset 10 vuotta ollut hädin tuskin normaalin rajoilla, että nytkö ei sitten oliskaan lisäraudan tarvetta?!

Muuten tällä suunnalla ei kummempaa, np-seulonnasta tuli normaali tulos, 12 viikkoa tuli täyteen ja tällä viikolla on uutisen kertomista ollut vuorossa, huomenna anoppilaan uutisen kera... Väsymys on helpottanut ja muuttunut ihan vaan laiskuudeksi, kun on iltaisin tottunut tohon sohvalla makaamiseen.

Mukavaa viikonloppua

Mamako rv 12+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla