Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua tupakoinnin lopetukseen? Oon raskaana ja meinaa olla vaikeeta

Vierailija
11.05.2009 |

lopettaa tuo tupakointi. Viikkoja on nyt 9 ja kun tein testin jokunen viikko sitten niin lopetin kyllä polttamisen siihen, mutta oon lipsunut tämän 4-5 viikon aikana kuitenkin muutaman kerran. Miksi tämä on nyt tällä kerralla niin jumalattoman vaikeeta, kun edellisessä raskaudessa ei tehnyt millään lailla edes tiukkaa?!?

Ja tiedän kyllä tupakoinnin haitat, joten niitä en kaipaa vastaukseksi...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttoi mulla kun lopetin (en tosin ollut raskaana)

Vierailija
2/4 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nikotiini valmisteita (nicorette), ei myöskään saa käyttää raskaana ollessa!!! Itselläni on sama vaikea tilanne lopettamisen suhteen ja vkolla 11 mennään, on tää vaan tuskaa, ku todellakin TIEDÄN mitä vaaroja lapselle aiheuttaa...en myöskään tarvitse lisää saarnoja!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina suuhun kun tekee mieli. muistan ku itekkilopetin niin mulla kyllä tuli stoppi ku alko se haju ällöttään ja siks oli helppo lopettaa yks kaunis päivä mutta sen jälkeen oli hankalaa esim aamulla ku meni töihiin ja oli tottunu aina bussia ootellessa polttaan jne.

ja sit myös se autto ku vaan meni vaikka portaille ja imi esim kynän päätä ja söi karkkia tai jota :D hullua :D

Vierailija
4/4 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tää lääkäri on todella pätevä. Sanoi, että se savu ja kaikki mitä tupakan mukana tulee on vaarallisempaa, kuin nikotiinipurkan syöminen.

Älä stressaa lopettamisen kanssa. Mä poltin myös alussa, mutta lopetin pikku hiljaa. Nyt olen ollut polttamatta kohta 2 vuotta ja aina välillä tekee mieli tupakkaa ihan törkeästi. Mä en voi polttaa enää koskaan edes yhtä tupakkaa, muuten aloitan taas koko päiväisen tupakoinnin.